TVOH 2015-2016
zaterdag 3 oktober 2015 om 10:37
quote:tattou schreef op 03 oktober 2015 @ 01:29:
En indirect zeggen jullie dat wel, jullie kenden haar dus het is zielig, maar die anderen kennen jullie niet dus het is drama tv. Zo komt het iig over. Mij maakt het verder weinig uit, ik ben een "emo"" lol ik huil bij alles als ik me kan inleven in iets (muziek, reclames, TWD, alles haha). Maar ik vind het niet eerlijk ten opzichte van de mensen die in het programma huilden. \Misschien miste die jongen zijn familie ineens heel erg door dat interview, je weet het niet. waar heb je het over? Wie kende wie? Waar oa Stormkraft het over heeft, is iemand die helemaal niet heeft meegedaan en volgens mij is er niemand die de huidige kandidaten kent hoor
En indirect zeggen jullie dat wel, jullie kenden haar dus het is zielig, maar die anderen kennen jullie niet dus het is drama tv. Zo komt het iig over. Mij maakt het verder weinig uit, ik ben een "emo"" lol ik huil bij alles als ik me kan inleven in iets (muziek, reclames, TWD, alles haha). Maar ik vind het niet eerlijk ten opzichte van de mensen die in het programma huilden. \Misschien miste die jongen zijn familie ineens heel erg door dat interview, je weet het niet. waar heb je het over? Wie kende wie? Waar oa Stormkraft het over heeft, is iemand die helemaal niet heeft meegedaan en volgens mij is er niemand die de huidige kandidaten kent hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 3 oktober 2015 om 14:49
Ik kijk natuurlijk nu pas weer omdat ik al die ellendige reclame nooit wil zien maar eh....dat laatste nummer, van Brace dus, daar liepen wel even de tranen van over mijn wangen.
Prachtig.
En zo lief ook dat hij voor zijn mattie koos.
Ik ga even hout hakken of zo. Iets kapot slaan. Als tegenhanger.
Even uit de omfloerste modus komen weer.
Prachtig.
En zo lief ook dat hij voor zijn mattie koos.
Ik ga even hout hakken of zo. Iets kapot slaan. Als tegenhanger.
Even uit de omfloerste modus komen weer.
zondag 4 oktober 2015 om 15:48
quote:Yggdrasil- schreef op 03 oktober 2015 @ 08:59:
Niks is wat het lijkt, dat kan ik je alvast verklappen Zo is het maar net. Nagenoeg niets gaat spontaan. Er wordt gemonteerd en gemanipuleerd om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor de kijkcijfers. Klein voorbeeld. Iedereen kent nog wel die gekke Herman van Idols die steeds terug kwam en dan werd afgezeken door Henk Jan Smit. Die werd gewoon gebeld of ie weer wou komen. En zo zijn er nog veel meer.
Niks is wat het lijkt, dat kan ik je alvast verklappen Zo is het maar net. Nagenoeg niets gaat spontaan. Er wordt gemonteerd en gemanipuleerd om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor de kijkcijfers. Klein voorbeeld. Iedereen kent nog wel die gekke Herman van Idols die steeds terug kwam en dan werd afgezeken door Henk Jan Smit. Die werd gewoon gebeld of ie weer wou komen. En zo zijn er nog veel meer.
vrijdag 9 oktober 2015 om 19:28
Hopelijk een paar leuke verrassingen vanavond. Zoiets als die Tukker van vorige week, daar verwachtte ik weinig van, leek me een soort weddenschap met vrienden, maar er kwam toch iets anders uit dan 'Oerend hard'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 9 oktober 2015 om 19:28
Hopelijk een paar leuke verrassingen vanavond. Zoiets als die Tukker van vorige week, daar verwachtte ik weinig van, leek me een soort weddenschap met vrienden, maar er kwam toch iets anders uit dan 'Oerend hard'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 9 oktober 2015 om 20:38
vrijdag 9 oktober 2015 om 20:40
quote:Miss-Pippilotta schreef op 09 oktober 2015 @ 20:39:
Die Anouk, dat lijkt me ook echt helemaal geen leuk persoon.
Ik zou nooit voor haar kiezen, ben een beetje bang voor haar
Die Anouk, dat lijkt me ook echt helemaal geen leuk persoon.
Ik zou nooit voor haar kiezen, ben een beetje bang voor haar
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.