TVOH 2015-2016
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:04
quote:Tickel schreef op 09 oktober 2015 @ 22:03:
[...]
Bij mij ook, een berg slijm.Bij mij ook zullen wij samen over de Sjury kotsen?
[...]
Bij mij ook, een berg slijm.Bij mij ook zullen wij samen over de Sjury kotsen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:04
quote:Enn schreef op 09 oktober 2015 @ 22:00:
Wat was er met die jongen? Ik heb zijn zielige verhaal gemistUit Engeland. Moeder alcoholist,nu geen contact meer met zijn broers, bij vader gaan wonen, stiefmoeder bleek ook alcoholist, probeerde stiefbroertje te verstikken. Voor de liefde naar Nederland gekomen en daar gelukkig met zijn vriendin.
Wat was er met die jongen? Ik heb zijn zielige verhaal gemistUit Engeland. Moeder alcoholist,nu geen contact meer met zijn broers, bij vader gaan wonen, stiefmoeder bleek ook alcoholist, probeerde stiefbroertje te verstikken. Voor de liefde naar Nederland gekomen en daar gelukkig met zijn vriendin.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:06
quote:nessemeisje schreef op 09 oktober 2015 @ 22:04:
[...]
Uit Engeland. Moeder alcoholist,nu geen contact meer met zijn broers, bij vader gaan wonen, stiefmoeder bleek ook alcoholist, probeerde stiefbroertje te verstikken. Voor de liefde naar Nederland gekomen en daar gelukkig met zijn vriendin.En iets met zelfmoordpogingen.
[...]
Uit Engeland. Moeder alcoholist,nu geen contact meer met zijn broers, bij vader gaan wonen, stiefmoeder bleek ook alcoholist, probeerde stiefbroertje te verstikken. Voor de liefde naar Nederland gekomen en daar gelukkig met zijn vriendin.En iets met zelfmoordpogingen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:06
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:07