Entertainment alle pijlers

Twisters topic: This is it!!

30-05-2010 21:29 1539 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zinloos kletstopic voor Soulcats, Cateye en Twister, but feel free to join us.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Jaaaaaaaaaaaa, meet op Schiphol!

Heb jij altijd van die goede ideeën?

Tja.... ik weet het ook niet Twis, ik ben officieel gek geworden geloof ik.

Kan me voorstellen dat je kapot bent na je dag vandaag.

Ik ken het gevoel

Zo, 36 uur, da's behoorlijk heftig hoor! Dan kan best even duren voordat je daar weer aan gewend bent. Maar als je het maar naar je zin hebt, da's belangrijk. En leuke collega's natuurlijk.

Ik werk nu 16 uur per week (4x4), opbouwen pas weer over een paar weken omdat ik met die 16 uur vrijwel aan de grens van mijn belastbaarheid zit.

Vind het echt weer fijn om te werken, heb weer ritme maar zit er na die 16 uur wel doorheen. Dus heel langzaam opbouwen. Geheugen en concentratie zijn nog flink ruk dus alles kost me wel veel moeite nog.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Wat fijn dat je inmiddels weer 16 uur werkt! Niet te snel opbouwen idd, anders zit je straks weer hele dagen thuis en dat moeten we niet hebben.

Als je het leuk vindt, kunnen we binnenkort wel een nieuwe meet plannen. Het lijkt mij i.i.g. heel gezellig! Zelfs op Schiphol!

Ik ga naar bed. Nog even lezen en dan lekker tukken!

Hoop je snel weer te spreken!
Had ik al eens gezegd dat ik je lief vind?

Moeten we zeker snel doen, een nieuwe date plannen.

Wat mij betreft kan het niet op een briljantere locatie dan Schiphol. Ik heb namelijk van horen zeggen dat ze daar heul goed ijs verkopen

Nog ff checken of Catje zin heeft in een dagje vliegtuigen spotten, ghehehehe

Slaap lekker Twis, en succes weer op je werk morgen!

Ik blijf nog even op, morgen toch vrij dus uitslapen en ga nu nog ff naar Gordon Ramsey kijken.

Truste alvast!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Twister2010 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:52:

Ben je fliefd, Stalkie? [afbeelding]

Lor, leuk dat je even komt buurten! Je naam schoot wel even door mijn hoofd, maar ik had geen idee dat je bij de piratenposse hoort [afbeelding]

(Volgens mij vissen wij beiden uit dezelfde smileyvijver!)

Eerste werkdag was behoorlijk pittig. Dat krijg je als je maanden niks hebt uitgevroten Maar ik heb het overleefd en ga er morgen weer vol goede moed tegenaan!

Volgens mij vist het halve forum uit die smileyvijver

Enneuh, Strartrek is haske leuk hoor!

13:11
Ik ga 100% voor een Schiphol-meet! Serieus, ik ben gek op vliegtuigen. Dus wat mij betreft: super! Alleen moet ik wel van mijn griep af zijn :-)
Dubbel
Aw Catje, ben je ziek? Of inmiddels weer beter?

Ik vind het serieus best geinig om op Schiphol te meeten. Wanneer gaan we dat doen? Ergens in november?
Lijkt me helemaal te gek. Ik heb nu nog naweeën van de griep, heb wel gewoon gewerkt, vraag niet hoe, hihi!

Hoe gaat het met jouw werk, is het leuk?

Wanneer zullen we meeten in november?
meiden

Ik vind het echt een heel leuk idee om op Schiphol te meeten, heb wel wat met vliegtuigen

November is prima wat mij betreft, maar dan wel graag eind november. Begin en midden november zit ik waarschijnlijk tot over mijn oren in de verbouwing.

Twis, hoe is je eerste werkweek bevallen? Je zult wel kapot geweest zijn vrijdag? Vind je het een leuke baan? En wat doe je nou-hou???

Catje, werken met griep is natuurlijk euh... niet zo slim

Voel je je al wat beter inmiddels?

Oh, enne, de verliefdheid is alweer over hoor

Ik zag in de herhaling dat de Leuke Italiaan een halve kop kleiner is dan Martijn en aangezien ik zelf bijna 1.80 ben zal hij vast niet op mij vallen

Maar dat accent he.... zucht
Catje, wat was jij nog laat op gisteren?!

Hoe gaat 't met iedereen?
Jooooooeeeeehooooooeeeeeeeee!! Anybody here?!
I am surrounded by morons
Heeeeeey Wijffie!!!

Hoe gaat het op je werk? Trek je het allemaal een beetje?
Leuk onze avatars zo onder elkaar.

Soort van beauty and the beast
quote:Soulcats schreef op 26 oktober 2010 @ 20:43:

Leuk onze avatars zo onder elkaar.

Soort van beauty and the beast

Werk gaat goed. Ben nu 3 weken bezig en heb mijn draai wel gevonden.

Hoe gaat 't met jou?
Da's fijn om te horen dat je al een beetje gewend bent.

Ik ben zelf ook erg druk, werk alweer 4x6 dus binnenkort weer fulltime aan de slag.

Over een paar weken verbouwing, spannend!

Waarom je nickchange of vertel je dat hier liever niet?
Dat gaat de goede kant op, Stalkie!

Spannend hoor, die verbouwing! Blijf je dan wel gewoon thuis wonen of kan dat niet?

Ik wilde gewoon graag van mijn loepje af, that's all! En heb niet een al te grote nickwijziging gedaan om nog herkenbaar te zijn voor bekenden.
Dank Twis, ik ben ook blij dat het zo'n stuk beter gaat.

Hoop dat ik het ook vol kan houden allemaal. De aankomende verbouwing is nogal stressvol. Maar soit, het zal wel goedkomen allemaal

Ik kan gewoon thuis blijven wonen ja, al wordt het wel een grote puinhoop dus even tanden op elkaar.

Maar kan koken, douchen, naar het toilet en slapen, dus ben voorzien van alle basisbehoeften.

Alhoewel?! Als ik mijn computer een paar dagen moet missen word ik gek denk ik

Dat rotloepje.... tja.... heb er ook over getwijfeld maar ben ontzettend gehecht aan mijn nick. Hopelijk heb ik niet al te herkenbaar geschreven maar blijft een gok natuurlijk.

Ik vind 'em erg leuk je nieuwe nick en ava! En gelukkig was je inderdaad makkelijk te herkennen
Ik ga trouwens even op de bank met mijn been omhoog en een zak ijs. Knie blijkbaar flink overbelast dus is drie keer zo dik als normaal van al het vocht dat erin zit, auch

Erg vervelend om half mank door het leven te moeten, juist omdat ik nu zoveel moet.

Ik zal je snel mailen. Ben benieuwd naar je werk!

Fijne avond en een
Wat kut van je knie!

Ja, mail me maar snel, dat vind ik gezellie!

En we moeten nog een datum prikken voor de Schipholmeet!
quote:Twisted schreef op 26 oktober 2010 @ 21:12:

Wat kut van je knie! [afbeelding]

Ja, mail me maar snel, dat vind ik gezellie!

En we moeten nog een datum prikken voor de Schipholmeet!: rofl:

Jaaaaaaaaaaaaa

Maar ik moet mezelf eerst nog een centimeter of 15 inkorten.

Als de dokter m'n knie amputeert moet het gaan lukken
quote:Soulcats schreef op 26 oktober 2010 @ 21:16:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaa

Maar ik moet mezelf eerst nog een centimeter of 15 inkorten.

Als de dokter m'n knie amputeert moet het gaan lukken

Maar ehhh, waarom moet je jezelf een cm of 15 inkorten?
Omdat Antonio een kabouter is!

*strompelt terug naar bank*
quote:Soulcats schreef op 26 oktober 2010 @ 21:52:

Omdat Antonio een kabouter is! O god ja, Antonio! Ik was uiteraard alweer vergeten waarom we op Schiphol moesten meeten...

Dat dus! En volgens mij ook omdat we het gewoon leuk vonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven