Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Surprise surprise. Moest ze weer janken?
Alle reacties Link kopieren
Dan krijgen we straks het huwelijk van Billy en Ruud,ik had steeds mijn hoop gevestigd dat een van de twee er uit ging.Maar dat gebeurd nu niet meer natuurlijk.

Vindt er niet veel meer aan die Utopia.
Het concept an sich kan interessante televisie opleveren. Echter, wanneer je provincialen de casting laat doen, zit het programma ook vol latente provincialen. Die van zichzelf denken dat ze ontzettend de moeite waard zijn voor een real life soap, maar het tegendeel is waar. Het beste voorbeeld is die Billy, die zichzelf een moderne naam heeft gegeven maar eigenlijk een headcase is die schreeuwt om aandacht. Zet er alstublieft échte mensen in die écht iets unieks kunnen en geen labiele idioten die gestuurd moeten worden door de regie.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:Superhuisvrouw schreef op 04 augustus 2014 @ 00:05:

Dan krijgen we straks het huwelijk van Billy en Ruud,ik had steeds mijn hoop gevestigd dat een van de twee er uit ging.Maar dat gebeurd nu niet meer natuurlijk.

Vindt er niet veel meer aan die Utopia.Inderdaad. Nu blijven ze lekker zitten. Groep weet dat ook en laat het gebeuren voor de kijkcijfers. Slappe hap.
Er zit een addertje onder het gras bij het huwelijk want Billy heeft iets gefluisterd als 'niemand weet dat je weg bent(/wilt))' tegen Ruud. Ze hadden het erover dat het huwelijk sowieso niet commercieel was. Wat zou ze met dat gefluister bedoelen?
Het is een grap, Billy en Ruud hebben het samen bedacht ongeveer een maand geleden. Volgens mij weet niemand daar het nog.
Huwelijk Billy en Ruud is grap
Niemand de nominatieronde gekeken vanmiddag?
Nee wie zijn er genomineerd?
Marije,Sonny en Colinda.

Van mij mag die laatste eruit met d'r irritante gezweef.
Marije voegt ook niet zoveel toe die mag van mij ook wel weg.
Steengoede brief/ reactie van Ron op de bedelbrief van VanFles. Hij zet ze finaal op hun nummer, niet dat het tot die leeghoofden doordringt, dat niet.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Ik heb wat afleveringen gemist vanwege vakantie (voor het eerst in 7 maanden! haha) Wat voor een brief heeft VanFlessa geschreven aan Ron, Tally?
quote:tallyho schreef op 06 augustus 2014 @ 09:55:

Steengoede brief/ reactie van Ron op de bedelbrief van VanFles. Hij zet ze finaal op hun nummer, niet dat het tot die leeghoofden doordringt, dat niet.

Vertel vertel!

Ben erg benieuwd naar de reactie van Ron!
conversation = awareness
Brief van ron

Kon het niet laten om het even hier te posten!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
quote:spruit2014 schreef op 06 augustus 2014 @ 13:00:

Brief van ron

Kon het niet laten om het even hier te posten!Geeft niks!
conversation = awareness

Ik vind Ron in ene een stùk beter te pruimen, ha!
conversation = awareness
Zo, spijker op de kop. En uiteraard wordt het weggelachen en gehoond. Ron een walgelijke vent, ha, en dat uit de mond van Ruud...
quote:*Ginger* schreef op 06 augustus 2014 @ 13:18:

Zo, spijker op de kop. En uiteraard wordt het weggelachen en gehoond. Ron een walgelijke vent, ha, en dat uit de mond van Ruud...

Inderdaad zeg.

En wie heeft nou uiteindelijk dat stomme vliegtuigje betaald (350 eurietjes maar liefst?), Vanass zeker van d'r fooi...
conversation = awareness
Waar betalen ze trouwens dat zwembad van?
quote:Bergje65 schreef op 06 augustus 2014 @ 14:39:

Waar betalen ze trouwens dat zwembad van?

Dat hebben ze volgens mij gekregen van Hornbach, met de restrictie dat de helft van het geld wat ze ermee verdienen voor Hornbach is.

Alsof ze daar ooit één cent mee gaan verdienen! Alleen het opzetten al is hilarisch, dat bad staat binnen een week droog (met groene alg en meer ziektekiemen gratis en voor niks erbij).

Prutsers zijn het, allemaal.

Kan niet wachten, tot ze echt aan de grond zitten. Dàn pas wordt het spannende TV, zoals John in het begin beloofd had.
conversation = awareness
Was even weg dus dank voor het plaatsen van de brief. Goed hè. Zou vaker moeten gebeuren.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Miss_Communicatie schreef op 06 augustus 2014 @ 14:17:

[...]

Inderdaad zeg.

En wie heeft nou uiteindelijk dat stomme vliegtuigje betaald (350 eurietjes maar liefst?), Vanass zeker van d'r fooi...

Ik hoop dat de rekening nog komt maar ik vrees dat de regie dit bedacht en betaald heeft. Omdat het 'zulke mooie t.v.' oplevert.

Wat een nepzooi daar zeg. Ik begin Utopia een beetje zat te worden. Vandaag zijn de 2 nieuwe bewoners gearriveerd: René en Jacqueline. René lijkt me een aardige vent en Jacqueline is een nog grotere tokkie dan Vanessa. Ik hoop dat Sjaak blijft want René zou de boel daar wel eens financieel kunnen gaan redden en dat gun ik ze niet.
Wederom het bewijs geleverd, Ron is een ongelooflijk onbetrouwbare hufter met het schrijftalent van een geelgerandewaterkever.
Dachten ze nou serieus dat Ronnie boy ook maar een cent terug gaat betalen? Het hersenniveau is daar echt groot heb ik al gemerkt haha.

Maar ze staan 6000 in de min maar kopen er op los: vliegtuigje, keuken VanFles etc. Dat zwembad hebben ze blijkbaar gekregen.

O ja wat is dat Earthship nou voor iets? Ik zie alleen een stapel met banden gevuld met zand die instort? Wat gaat dit bijdragen aan de inkomsten van dit geheel?

Van mij mag trouwens Saaie Doos eruit, die voegt echt niets toe behalve dat ze de 1e week aan het vingeren/tongen was met Joey die er verder geen vervolg meer aan heeft gegeven.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven