Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

Alle reacties Link kopieren
Als de regie niet al te veel invloed heeft dat gaat Isa eruit.

Die nieuweling Mark is al helemaal bespeeld.

Als hij 1 van de andere eruit stemt dan gaat hij het heel moeilijk krijgen daar.

Het is een vies spelletje..
Gezien het feit dat er vrij weinig gebeurt de laatste tijd en de live in de loods die er nog aankomt, zou ik als regie Ruud naar huis sturen. Leuk, Billy die een week lang de boel op stelten zet en vervolgens aanpapt met ik gok: Rene, Ivan of Joey.

Wie weet hoe laat er iemand naar huis wordt gestuurd? Is vandaag toch?
quote:denachtzuster schreef op 08 september 2014 @ 06:50:

[...]

Kom bij mij in kamp Gio.

Wat een schatje is dat hè?

ffff koffers pakken
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Rienk gaat eruit.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Dat denk je of dat is zo nachtzuster?!
Vrees voor Isabel :(

Mark zit nu met de genomineerden te praten en Ruud en Nicoline lijken me wel veilig. Hij noemt Ruud zelfs al z'n maatje <kots smiley>.
quote:carpediem90 schreef op 08 september 2014 @ 12:16:

Dat denk je of dat is zo nachtzuster?!Ik denk dat het zo is.
Rienk ligt er uit....
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Kut! Jammer dat het ruud niet is!!
Rienk of Ruud was me om t even..maar denk niet dat Ruud veel vrienden over heeft als ie eruit komt. Krijg ook niet het idee dat hij die uberhaupt al had.
quote:shakie schreef op 08 september 2014 @ 19:39:

Rienk ligt er uit....Echt??
quote:shakie schreef op 08 september 2014 @ 19:39:

Rienk ligt er uit....

Ik zei het toch!

Dat was geen weten, maar wel een ernstig vermoeden en denken dat ik de scriptschrijvers snap.
quote:denachtzuster schreef op maandag 08 september 2014 19:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="shakie in "Utopia 2 (spoiler alert!)"" class="messagelink">shakie schreef op 08 september 2014 @ 19:39</a>:</b>

Rienk ligt er uit....</div></blockquote>

Ik zei het toch!

Dat was geen weten, maar wel een ernstig vermoeden en denken dat ik de scriptschrijvers snap. Vertel..
quote:larva schreef op 08 september 2014 @ 19:39:

Kut! Jammer dat het ruud niet is!!+ 132
Ach ik had nou ook al niet meer zo'n hele hoge pet op van Rienk, ik werd er echt helemaal gek van hoe bevooroordeeld hij was, hij zijn geloof als de enige echte waarheid bleef verkondigen en zichzelf steeds maar weer tegensprak... En zijn o zo vreselijke moeilijke en niet te begrijpen relatie met Nicolien.....

dus......

Ik vind het niet zo erg

Alhoewel Ruud ook steeds maar weer bezig blijft dat hij onsterfelijk is en er nooit uit gestemd zou worden. Het zou toch fantastisch zijn om zijn gezicht te zien als hij er door iedereen massaal uit gestemd zou worden
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Ah toch zielig nadat hij vanavond een beetje moest huilen "omdat het toch zijn vrienden zijn".
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:larva schreef op 08 september 2014 @ 19:53:

[...]

Vertel..

Het vertrek van Nicolien had weinig stof doen opwaaien.

Het vertrek van Isabella zou een hoop geld en goodwill kosten.

Het vertrek van Ruud stellen ze nog even uit. Soort kers op de taart zeg maar.

Dus bleef Rienk over. Nu gaat heel Nederland zich afvragen waar Rienk vannacht en de komende maanden gaat slapen. Is het onder

een brug of niet?

Et voilà...... De televisie is weer gemaakt komende tijd en bij shownieuws hebben ze ook weer wat te vertellen. (Op een gegeven moment ben je als kijker wel een beetje klaar met die trouwerijen van Wendy, Endie, Bratt en Brard).

Mocht je verder nog vragen hebben dan verwijs ik in eerste instantie naar mijn motto. Zijn er dan nog vragen, dan zal ik uiteraard mijn uiterste best doen om deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
quote:larva schreef op 08 september 2014 @ 19:39:

Kut! Jammer dat het ruud niet is!!

Inderdaad zeg, wat een mispunt is dat zeg. Tis dat Billy bij mij nog wat credits heeft, maar tjeu, randdebiel dat 't is.

Jammer van Rienk. In z'n eigenaardigheid zorgde hij toch voor 'gedoe'. Ben benieuwd hoe Nico nu gaat opbloeien...
conversation = awareness
Nog ruim 3 maand en het is afgelopen.Alle niet verdieners gaan er nu uit want er moet wel wat geld in de kluis zitten voor de winnaar
Dat Rienk eruit is vind ik ook niet erg, maar dat die Billy en Ruud er maar in blijven is onbegrijpelijk. Waarschijnlijk een contract met John de Mol. Vindt ook dat er vaak nieuwelingen in komen toch minder leuk. Zal Rienk nog in shownieuws voorbij komen. Ach wat hoor je nog van die anderen zoals Paul misschien doordat Rienk een geval apart is . Maar je bent buiten de poort en de mensen zijn je weer vergeten.
Heeft iemand Rienk al onder een brug gespot??
Hij woont"" in mijn stad, ik zal eens gaan kijken.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hopelijk krijgt die Nico nu ook eens een peper in haar kont.

Got wat een wezenloos mokkel is dat tot nu toe.
Verwachten jullie echt dat Rienk weer terug naar de straat gaat?

Ik denk het namelijk niet. De Utopianen wanen zich toch een soort BN'ers, alhoewel ze dat natuurlijk absoluut niet zijn.

Daarnaast ging Rienkieboy toch vrij snel binnen in een bed slapen en is hij verder ook van al zijn andere principes afgestapt (geen alcohol, tegen homo's, geen seks etc). Ik gok dat meneer nu lekker bij papa op de boerderij zit.
Ik had liever toch Ruud eruit gehad. Kijken of Billy ook zonder hem kan functioneren en of/wanneer ze Ivan, Rene, Gio, Joey of Mark of hen allen besprongen had.... Ik had ook liever Chris dan Mark zien blijven. Mark is afstandelijk en stijfjes en met een eigen agenda en Chris is een nononsense type uit de achterhoek met 2 rechterhanden.

Die Mark lijkt wel qua uiterlijk op Michael uit "levenslang met dwang" van RTL5

En wat was het nou met Isa en Gio in het zwembad, heb het net even gemist toen ik na de reclame weer ging zitten.... Isa de enige van de oudgedienden die niet gezoend, gevingerd en geneukt heeft in en om de loods.... Is het trouwens uit tussen Gio en zijn vriendinnetje die hij had??
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven