Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb even gemist dat het überhaupt weer aan was hahaha maar oké! Voor hoelang dit keer?
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 02 maart 2017 @ 18:13:

Ik zal hem er weer eens ingooien, het is uit tussen Billy en Jessie



Goh



Kijk geen streams op het moment.



Hebben jullie gisteren gekeken?

Dat gejank van Bil, wat steeds overging in '' normaal'' praten?



Die kan echt zo naar de Toneelschool



Of ze wordt aangenomen is een tweede.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Giorgio staat in de top50 van mensen die mee willen doen aan expeditie Robinson.
manamana...tutuutududu
Ivan ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb steeds vaker, dat wanneer er weer eens een inwoner dreigt "vandaag nog!!!" (naar keuze: half huilend, zielige ik-kan-niet-anders-snik of verbitterde trek) naar huis te gaan, dat ik denk "nog niks gezien op het Viva-forum, dus je lult".
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 02 maart 2017 @ 18:13:

Ik zal hem er weer eens ingooien, het is uit tussen Billy en Jessie NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn PP opgezegd, het boeit mij momenteel niet genoeg meer om naar de streams te kijken.



Het is zooooo bedacht ( met een hele slechte scriptschrijver )
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 07 maart 2017 @ 18:11:

Ik heb mijn PP opgezegd, het boeit mij momenteel niet genoeg meer om naar de streams te kijken.



Het is zooooo bedacht ( met een hele slechte scriptschrijver )
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaat iemand aan Victoria vertellen dat haar kapsel niet zo'n heel goed idee is?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik vind die Rene ook maar een rare kwibus!
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 07 maart 2017 @ 23:32:

Wanneer gaat iemand aan Victoria vertellen dat haar kapsel niet zo'n heel goed idee is?



Nou he, ik vond het al maar gister had ik helemaal zoiets van meid scheer dat hoofd kaal.



Die Rene is dood maar dan ook dood eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 07 maart 2017 @ 18:11:

Ik heb mijn PP opgezegd, het boeit mij momenteel niet genoeg meer om naar de streams te kijken.



Het is zooooo bedacht ( met een hele slechte scriptschrijver )dubbel
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 08 maart 2017 @ 10:18:

[...]





Kom op !!! Even volhouden totdat er weer een gekkie binnen komt huppelen..........En ja hoor, daar is ie. De zoon van Patrick de zwerver, René..........Wat een totale krankzinnige idioot. Maandenlang gegarandeerd kijkplezier met deze griezel. Geselecteerd door zijn 'leuke' looks met zijn moderne hipster baardje en koddig knotje....qua uiterlijk de ideale schoonzoon, qua innerlijk een psychopaat on acid. Eindeloos, pak je zak popcorn en ga ff lekker bankhangen voor de Utopia- stream !!!!!

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Je vond je eigen post zo briljant dat ie 2 keer geplaatst moest worden?



Ik kijk nog steeds met lol naar deze ideale samenleving, het zal ongetwijfeld allemaal gescript zijn maar de interacties en het drama blijven zeer vermakelijk.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 08 maart 2017 @ 10:28:

Je vond je eigen post zo briljant dat ie 2 keer geplaatst moest worden?



Ik kijk nog steeds met lol naar deze ideale samenleving, het zal ongetwijfeld allemaal gescript zijn maar de interacties en het drama blijven zeer vermakelijk.

+1



Al vind ik Rob de laatste tijd wel erg saai geworden. Dat hele Mol-idee geloof ik nu helemaal niet meer. Benieuwd wanneer Billy weer in de boot kruipt.
Alle reacties Link kopieren
Eens. Rob kwam binnen met een grote mond maar maakt het helaas niet waar, ik geef toe, ik heb me ietwat op hem verkeken. Meer woorden dan daden helaas.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 08 maart 2017 @ 11:01:

ik geef toe, ik heb me ietwat op hem verkeken.Ietwat ???? Woehahahahaha, understatement van het jaar

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:harrods schreef op 08 maart 2017 @ 06:29:

Ik vind die Rene ook maar een rare kwibus!



Ik vind hem ronduit ENG!



Naar, onberekenbaar ventje....... heb je die ogen gezien op een gegeven moment tijdens de discussie met Vic. ?



Die blik zie ik heel vaak in horrorfilms, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
KROEGFILOSOOF SCHREEF OP 08 MAART 2017 @ 10:18:

[...]





Kom op !!! Even volhouden totdat er weer een gekkie binnen komt huppelen..........En ja hoor, daar is ie. De zoon van Patrick de zwerver, René..........Wat een totale krankzinnige idioot. Maandenlang gegarandeerd kijkplezier met deze griezel. Geselecteerd door zijn 'leuke' looks met zijn moderne hipster baardje en koddig knotje....qua uiterlijk de ideale schoonzoon, qua innerlijk een psychopaat on acid. Eindeloos, pak je zak popcorn en ga ff lekker bankhangen voor de Utopia- stream !!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had al bovenstaande gepost toen ik je post pas las.



wat zijn we het weer eensch, ik snap werkelijk niet hoe deze engnek door de (eventueel aanwezige) psychologische test bij Talpa is gekomen.



Zo ja, dan heeft ie 'm gemanipuleerd met demonische krachten.

Wat een griezel.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2017 @ 15:49:

KROEGFILOSOOF SCHREEF OP 08 MAART 2017 @ 10:18:

[...]





Kom op !!! Even volhouden totdat er weer een gekkie binnen komt huppelen..........En ja hoor, daar is ie. De zoon van Patrick de zwerver, René..........Wat een totale krankzinnige idioot. Maandenlang gegarandeerd kijkplezier met deze griezel. Geselecteerd door zijn 'leuke' looks met zijn moderne hipster baardje en koddig knotje....qua uiterlijk de ideale schoonzoon, qua innerlijk een psychopaat on acid. Eindeloos, pak je zak popcorn en ga ff lekker bankhangen voor de Utopia- stream !!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had al bovenstaande gepost toen ik je post pas las.



wat zijn we het weer eensch, ik snap werkelijk niet hoe deze engnek door de (eventueel aanwezige) psychologische test bij Talpa is gekomen.



Zo ja, dan heeft ie 'm gemanipuleerd met demonische krachten.

Wat een griezel..... Mwoah... misschien is hij wel juist door die psychologische tests binnen gekomen....
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 08 maart 2017 @ 16:37:

[...]





Mwoah... misschien is hij wel juist door die psychologische tests binnen gekomen....Goeie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 08 maart 2017 @ 16:37:

[...]

Mwoah... misschien is hij wel juist door die psychologische tests binnen gekomen....Dat denk ik ook. Na de test van René liep Talpa weer te highfiven van 'WE HEBBEN ER WEER ÉÉN', champagneflessen werden weer ontkurkt, en in huize Kroegfilosoof zit iedereen weer te grinniken voor de televisie.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 08 maart 2017 @ 12:37:

[...]





Ietwat ???? Woehahahahaha, understatement van het jaar

Wacht maar, Rob is met een come back bezig. Gaat helemaal goed komen met mijn Robje, echt.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven