Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oh, Dramona, hoe belangrijk wil je jezelf maken?!? Vreselijk, wat een drama. Ik begrijp echt dat ze weg wil, vind het knap dat ze zo is afgevallen, maar mens, mens... ze doet werkelijk of ze God is!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 28 april 2017 @ 19:38:

Oh, Dramona, hoe belangrijk wil je jezelf maken?!? Vreselijk, wat een drama. Ik begrijp echt dat ze weg wil, vind het knap dat ze zo is afgevallen, maar mens, mens... ze doet werkelijk of ze God is!



Haha, ik kwam, zag en overwon........



Mafkees
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 28 april 2017 @ 19:53:

[...]





Haha, ik kwam, zag en overwon........



Mafkees Nou, echt...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 28 april 2017 @ 20:31:

[...]



Nou, echt...

Indien aanwezig bij moeder kan ze zichzelf terug zien op uitzending gemist.

Ik sprong in de Almeerse vaart, Echt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 28 april 2017 @ 21:02:

[...]

kan ze zichzelf terug zien op uitzending gemist.

Had Marjet Billy dat maar gedaan. Dan was ze never nooit niet teruggekomen. Dan had ze een ander gezicht op haar reet laten schilderen en zichzelf geleerd om de rest van haar leven op haar handen te gaan lopen.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van..bas alweer gelijk met die nieuwe meid. Ik dacht dat hij nog met do was en dat die buiten op hem wacht?! Zoiets werd er toch gezegd toen ze n paar weken geleden over de schutting hing?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:malty schreef op 01 mei 2017 @ 20:07:

Ik snap er niks van..bas alweer gelijk met die nieuwe meid. Ik dacht dat hij nog met do was en dat die buiten op hem wacht?! Zoiets werd er toch gezegd toen ze n paar weken geleden over de schutting hing?O, is Do langs geweest? Dat heb ik gemist. Maar ze had toch juist utopia verlaten omdat het uit was met Bas?
Alle reacties Link kopieren
Ja n paar weken geleden hing ze over die schutting te gillen dat ze hem mist en van hem houdt en dat ze buiten op hem blijft wachten dat hij klaar is in utopia.maar weet eigenlijk niet zo goed wat hij daar nou op te zeggen had, haha
.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 13:17
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh meen ik vind jeroen echt zo'n sukkel!! Die snapt er echt niks van he. Wat een pannekoek. Nu weer zn pijlen op neau gericht. Wat een kneus van die domme opmerkingen maken en vragen of hij zn haar lang moet laten groeien. Dat eeuwige gestaar. En die tikken op de billen. Echt.... ik had hem er een op zijn neus voor teruggegeven. Die snapt er werkelijk waar echt niks van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 april 2017 @ 22:20:

[...]





Wat een z**kwijf, het is net nog steeds een v*tkl*p, met haar gezeur. Hoe durft ze. tegen een van kanker ''genezen'' man zo te klagen over haar eigen gedoetje.. Walgelijk!



Moven met die bitch, en die buikwandcorrectie? daar gaat ze in de echte wereld maar eens keihard voor werken en netjes voor sparen.

Van de zorgverzekeraar gaat ze 'm echt niet krijgen.

Ja eerst nog 40 kilo eraf, en een vetschort tot op haar dijen, en dan heul misschien Ga je lekker met dat bodyshamen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeee wat is Jeroen irritant en zelfingenomen. En wanneer hij wordt aangesproken is er ineens niets? Pfff vreselijk.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ja weer zo'n tenenkrommende aflevering. Jeroen zet zich zo te kijk.
Alle reacties Link kopieren
Die jongen heeft zijn hormonen niet in de hand, volgens mij. Wie of wat doet er niet toe, iedere gewillige dame kan een beurt krijgen. Maar hij gedraagt zich werkelijk als een kleuter! Tenenkrommend, inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Jeroen
Vreselijk mannetje, die Jeroen. Hij vindt zichzelf wss Gods gift to women. Met z'n seksverslaving buiten de poort.

Vorige evenement was hij helemaal in love en nu alweer driftig op zoek. Gewoon bijna gênant om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vrouwonvriendelijk en seksueel gefrustreerd hij ook is, in de aflevering van gisteren begreep ik Jeroen wel.

Ik zou me kapot ergeren aan het gedrag van Boyd, Billie en Jessie...En als je dan ook nog niemand aan je kant hebt staan is dat heel ergerlijk.

Ongelooflijk dat niemand iets zegt over het gedrag van dat drietal en maar met ze meelult..
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 05 mei 2017 @ 11:33:

Ik zou me kapot ergeren aan het gedrag van Boyd, Billie en Jessie...Typisch wannabee ceo gedrag van dit lelijke drietal. Met als enig machtsmiddel dat zij in staat zijn iets meer geld te verdienen. Die langwerpige rariteit Boyd moeten ze zelfs ondertitelen omdat hij een beugeltje nodig heeft. Net alsof iemand erop let of hij een spleet tussen zijn tanden heeft. Hij staat letterlijk zo hoog boven iedereen dat je het toch niet ziet ,en als hij met die achterlijke stem mij zou aanspreken draai ik sowieso mijn kop om. Net als 90 % van de rest van de bevolking.

Alles draait daar tegenwoordig om oppervlakkige uiterlijkheden en geld, terwijl er misschien maar ééntje rondloopt die er redelijk uit ziet. De rest komt nog geeneens door de ballotagecommissie van Kim Holland......

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Toch tenminste 2 hoor, Beau en Jacco
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 05 mei 2017 @ 11:33:

Hoe vrouwonvriendelijk en seksueel gefrustreerd hij ook is, in de aflevering van gisteren begreep ik Jeroen wel.

Ik zou me kapot ergeren aan het gedrag van Boyd, Billie en Jessie...En als je dan ook nog niemand aan je kant hebt staan is dat heel ergerlijk.

Ongelooflijk dat niemand iets zegt over het gedrag van dat drietal en maar met ze meelult..Nou, ik ben het wel zó verschrikkelijk met je eens! Ik wilde hier precies hetzelfde neer zetten. Wat een verschrikkelijk stelletje, zeg! Nee, Jeroen is ook mijn type niet, maar wat had hij gelijk! Ik zou ook de hele boel kort en klein slaan. Wat een stelletje misselijke, egoïstische mensen zijn het, alledrie... Al dat geroddel en gekonkel, achter ieders rug om lullen en ze doen werkelijk of ze baas zijn, daar. Onvoorstelbaar! En wat ik me wel vaker af vraag, wat doet Jessie eigenlijk? Hij heeft het er maar over dat iedereen zo druk bezig is met geld verdienen, ik zie hem helemaal niks doen! Boyd tatoeëert nog en Billy maakt wat broeken, volgens mij, maar Jessie? Ja, shake's bestellen, anders "kan hij niet sporten", dat kan allemaal wel! Net wat je zegt, ik begrijp die anderen niet! Kom toch eens in opstand!
quote:vivamien schreef op 05 mei 2017 @ 17:03:

[...]



Nou, ik ben het wel zó verschrikkelijk met je eens! Ik wilde hier precies hetzelfde neer zetten. Wat een verschrikkelijk stelletje, zeg! Nee, Jeroen is ook mijn type niet, maar wat had hij gelijk! Ik zou ook de hele boel kort en klein slaan. Wat een stelletje misselijke, egoïstische mensen zijn het, alledrie... Al dat geroddel en gekonkel, achter ieders rug om lullen en ze doen werkelijk of ze baas zijn, daar. Onvoorstelbaar! En wat ik me wel vaker af vraag, wat doet Jessie eigenlijk? Hij heeft het er maar over dat iedereen zo druk bezig is met geld verdienen, ik zie hem helemaal niks doen! Boyd tatoeëert nog en Billy maakt wat broeken, volgens mij, maar Jessie? Ja, shake's bestellen, anders "kan hij niet sporten", dat kan allemaal wel! Net wat je zegt, ik begrijp die anderen niet! Kom toch eens in opstand!EEEEEENS
Alle reacties Link kopieren
Zo! Billy krijgt maandag op d'r flikker. Dat werd tijd. Maar ja, dan gaat ze natuurlijk weer hoog in d'r emotie zitten en zielig doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoorde ik Bas nou zeggen dat hij 2 croissantjes op had? Hij is toch vegan?
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan ook vegan croissantjes dus dat zou kunnen

Ha, mooi dat ze in opstand komen. Werd tijd
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 05 mei 2017 @ 21:16:

Er bestaan ook vegan croissantjes dus dat zou kunnen

Ha, mooi dat ze in opstand komen. Werd tijd



Ah, ik dacht meteen aan boter, maar er is natuurlijk ook nog zoiets als plantaardige margerine.



Ik ben beniewd hoe Billy maandag uit de strijd komt.
manamana...tutuutududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven