Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 22 maart 2014 @ 09:42:

Net of die anderen zulke verheven doelen nastreven: NOT. Behalve Nicoline en Rienk zitten er geen geitenwollensokkentypes in Utopia en zelfs Rienk laat zijn principes varen en drinkt wijn en geeft z'n zakgeld flink uit.

Ik zie juist wel 'n goeie kans geld te verdienen met 'n shoot voor de Playboy in Utopia.

Er komt niet veel van terecht maar als je al geen idealen kunt beschrijven, ze snapte de vraag niet eens, dan houdt het op wat mij betreft.

En ik vind het sneu voor Billy
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind dat juist één van de voordelen dat die Robin Ruudje wel 'ns van Bil zou kunnen afpikken. Lekkere trash tv!
quote:elninjoo schreef op 22 maart 2014 @ 09:48:

Ik vind dat juist één van de voordelen dat die Robin Ruudje wel 'ns van Bil zou kunnen afpikken. Lekkere trash tv! Klopt wel maar ik heb een zwak voor Billy dussss
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:elninjoo schreef op 22 maart 2014 @ 09:48:

Ik vind dat juist één van de voordelen dat die Robin Ruudje wel 'ns van Bil zou kunnen afpikken. Lekkere trash tv! Jaaa, daar hoop ik ook op! Billy straks weer jankend in de schuur
Voor mij mag Billy ook zeker blijven hoor! Vind haar ook wel grappig om te zien, maar er mag best meer drama in haha!
Of Robin nou veel zinvols te bieden heeft behalve haar voorgevel betwijfel ik. Billy is nu al stikjaloers dus dat wordt oorlog.

Wat dat betreft wordt het interessant om te blijven kijken.

De mannen gaan denk ik voor de voorgevel en niet voor de eventuele brains van die andere gast.
Chocola laat je kleding krimpen
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 09:46:

[...]

En ik vind het sneu voor Billy

O dat heb ik ook!

Stiekem grinnik ik in mijn vuistje maar ik heb haar ook wel een beetje in mijn hart gesloten.
Ik hoop dat Robin blijft, die Wytze vind ik namelijk behoorlijk ongezellig: veel te serieus.

Robin krijgt denk ik wel Charlotte en Billy op de kast. Hoe Ruud nu al met dat bord voor Paul zijn vrouw (Love you veRRy much ) naar haar stond te zwaaien en 'ROBIN! ROBIN!' Te te roepen... Ai Ai Ai..

Als ik het gisteren zo zag gaat Rienk niet op Robin stemmen, naar Emil, Ruud en Giorgio zeker wel.
quote:Rooss4 schreef op 22 maart 2014 @ 10:06:

[...]

O dat heb ik ook!

Stiekem grinnik ik in mijn vuistje maar ik heb haar ook wel een beetje in mijn hart gesloten.Ahhh eindelijk een medesofty!
En ik vind Billy ook steeds liever en leuker worden (maar wel behoorlijk naïef). Maar ik hou van trash tv en een bitchfight om Ruud zou ge-wel-dig zijn.
Nou wat is dat toch, steeds meer mensen in het Billy-kamp
High five Noes.

Tja, waarom niet in het Billy kamp? Ik vind haar wel kleurrijk, ontwapenend, redelijk eerlijk en lekker impulsief. En een aardig incasseringsvermogen. Ik bedoel, als Ruud met mijn verf het hek had gemarteld had ik zijn strotje dichtgeknepen, Billy lacht erom. Dat kan ik enorm waarderen.
quote:MilaDila schreef op 22 maart 2014 @ 10:10:

Nou wat is dat toch, steeds meer mensen in het Billy-kamp Joehoeeeee!!!!!
quote:Rooss4 schreef op 22 maart 2014 @ 10:14:

High five Noes.

Tja, waarom niet in het Billy kamp? Ik vind haar wel kleurrijk, ontwapenend, redelijk eerlijk en lekker impulsief. En een aardig incasseringsvermogen. Ik bedoel, als Ruud met mijn verf het hek had gemarteld had ik zijn strotje dichtgeknepen, Billy lacht erom. Dat kan ik enorm waarderen.Ze moet alleen even dat 'schatje' en 'lievie' afleren
Billy is grappig raar. Andrea is 'n misbaksel eersteklas. Vuile vieze leugenaar is ze. Die moet er echt uit, die heeft niets grappigs meer in haar rare gedrag, die hoort in 'n TBS instelling thuis.
quote:elninjoo schreef op 22 maart 2014 @ 10:20:

Billy is grappig raar. Andrea is 'n misbaksel eersteklas. Vuile vieze leugenaar is ze. Die moet er echt uit, die heeft niets grappigs meer in haar rare gedrag, die hoort in 'n TBS instelling thuis.Andrea is echt heel achterbaks. Die is onecht en spoort niet.
Ik heb een zwak voor oprechte mensen, hoe achterlijk naïef of irritant ze ook zijn. Billy bedoelt het erg goed en doet veel aan zelfreflectie heb ik het idee. Ze was ook oprecht aangedaan door die publieksstemmen.
Andrea spoort inderdaad echt niet,die moeten ze echt in een inrichting stoppen...
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 10:16:

[...]

Ze moet alleen even dat 'schatje' en 'lievie' afleren

En ook dat "ik snap je, ik begrijp je heeeeeeel goed.. maar"

Andrea is gewoon een beetje de weg kwijt, beetje psychotisch, beetje narcistisch en een beetje een pathalogische leugenaar.

Maar verder helemaal oké hoor. Poet die oil in die lemp hè!
Ik vind haar nog zo jong en onzeker voor een 32(of 31?)-jarige. Dat stoort me denk ik vooral. Steeds bevestiging geven en vragen d.m.v. knuffels en geslijm. Geen oog voor de realiteit in geval van Anton-Andrea bijv. en alleen in Andrea's straatje lullen. Compleet in shock toen publiek haar een stem gaf, terwijl Charlot zoiets had van; ik ben wie ik ben ze nemen me maar.
Roos, vergeet niet 'dat vind ik ECHT. Echt hoor!'
quote:Nemesis. schreef op 22 maart 2014 @ 10:24:

Ik heb een zwak voor oprechte mensen, hoe achterlijk naïef of irritant ze ook zijn. Billy bedoelt het erg goed en doet veel aan zelfreflectie heb ik het idee. Ze was ook oprecht aangedaan door die publieksstemmen.Precies. Daarbij is ze wel ongeveer de kleurrijkste van het hele stel.
En Andrea is gewoon niet goed bij haar hoofd hoor.... Die is zo bipolair als wat!
quote:elninjoo schreef op 22 maart 2014 @ 10:20:

Billy is grappig raar. Andrea is 'n misbaksel eersteklas. Vuile vieze leugenaar is ze. Die moet er echt uit, die heeft niets grappigs meer in haar rare gedrag, die hoort in 'n TBS instelling thuis.Nou TBS.. eerder in een gesloten, christelijke zorgboerderij of iets dergelijks.
quote:MilaDila schreef op 22 maart 2014 @ 10:26:

Ik vind haar nog zo jong en onzeker voor een 32(of 31?)-jarige. Dat stoort me denk ik vooral. Steeds bevestiging geven en vragen d.m.v. knuffels en geslijm. Geen oog voor de realiteit in geval van Anton-Andrea bijv. en alleen in Andrea's straatje lullen. Compleet in shock toen publiek haar een stem gaf, terwijl Charlot zoiets had van; ik ben wie ik ben ze nemen me maar.Dat wil ze ons doen geloven maar ik denk zomaar dat ze er ook van baalde. Billy is tenminste eerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven