Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 21 maart 2014 @ 10:04:

http://www.youtube.com/watch?v=pzadaCvwy1c

Op dit filmpje lijkt het meer alsof Vanessa vooral bezig s met Joey ipv andersom.

Maar onderstaande foto is wel weer erg verdacht!

http://forum.fok.nl/templ ... 182cd32e11a6f6c744f61.gif

En nu Ctrl+Alt+Del in mijn hoofd!!!

Jaja, bij 2.33 min. stapt Joey uit zn bedje en zie je toch zn (harde) tampeloeres.

Oh my God... misschien denken ze dat de camera's in de slaapkamers uit zijn 's nachts....
Het was weer leuk.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ik vind de combinaties daar in utopia niet echt voor de hand liggend....Van Jimmy had ik dit ook niet verwacht.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Seks? Zij streelt zijn schouder en een harde pik zie ik ook al niet. Volgens mij had hij toch nog op tijd kop en kont weer bij elkaar en is het bed uit gevlucht.
Ik lees het net op Fok, maar de foto's en filmpjes zijn erg vaag daar. Of dat nou echt geneuk en gevinger is vraag ik me ook af.
Ik zie echt geen erectie hoor. Ik mag tenminste hopen voor hem dat hetgeen ik zie in die boxer niet Joey in opperste paraatheid is...
Ik vond die boxer anders behoorlijk gevuld!

Dat was geen kleintje hoor!
Only dead fish go with the flow
Die erectie is onder de dekens. Vanessa is er vol op gegaan. Trekken, pijpen en misschien ook nog er in. Dat hij het gewoon toeliet. Hoeveel had hij op zeg!
Jeetje
Drank maakt meer kapot ...

Leuk voor joey's vriendin. Als ik dit zie , denk ik ditgebeurt normaal dus ook, maar dan zie je het niet
Best gevuld toch 0p 2,33...hij legt em nog ff goed ;)
quote:globe80 schreef op 21 maart 2014 @ 12:40:

Die erectie is onder de dekens.

Wauw, nog röntgenogen ook!

Of heb je ernaast gezeten?
Als ik het filmpje zo zie valt het allemaal best mee. Ik zie eigenlijk niet veel.
quote:globe80 schreef op 21 maart 2014 @ 12:40:

Die erectie is onder de dekens. Vanessa is er vol op gegaan. Trekken, pijpen en misschien ook nog er in. Dat hij het gewoon toeliet. Hoeveel had hij op zeg!Waar heb je dat gezien dan?
Vanessa noemde het "friemelen".... oke!
Lijkt me niet ok om te 'friemelen' als je een vriendin thuis hebt.

Droogneuken is ook neuken
Ik zou er als vriendin van Joë dan ook helemaal klaar mee zijn. Als hij kan friemelen met dat doorrookte rimpelhoofd met gele vingers... ieuw.
Nou vond ik wel dat Vanessa meer aan het 'friemelen' was dan Joey. Misschien had ie te veel op en was ie te lam om haar van zich af te gooien?
quote:lilyrose2012 schreef op vrijdag 21 maart 2014 12:50 Best gevuld toch 0p 2,33...hij legt em nog ff goed ;)Als dat een erecte piemel is, dan heb ik ontzettend veel mazzel met mijn man
Volgens mij duwde Joey 'm naar beneden toen hij uit bed stapte.
quote:Dreamglasses schreef op 21 maart 2014 @ 13:48:

Volgens mij duwde Joey 'm naar beneden toen hij uit bed stapte.

Naar links

Cm of 15-16 schat ik.
Denk dat de erectie al dalende was
Frankly my dear, I don"t give a damn
Haha
quote:Rooss4 schreef op 21 maart 2014 @ 13:51:

[...]

Naar links

Cm of 15-16 schat ik.hahahaha!
OMG. ik lees dit alleen ..kijk heel soms...Maar had eigenlijk nog niet gekeken naar leeftijden! die Vanessa 37????????? ik dacht serieus dat ze al eind 40 begin 50 was. echt serieus......zonde dat roken altijd
Puck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven