Entertainment alle pijlers

Van Haersma Buma!! ;)

05-09-2012 19:07 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op het Samson topic:

Ik vind van Haersma Buma hot! Hij is niet super aantrekkelijk, maar heeft wel 'iets' wat aantrekkelijk is.

Wat jullie?
quote:steph schreef op 05 september 2012 @ 20:29:

[...]

En Brad Pitt niet te vergeten.Brr Brad Pitt,doe me dan Arie Slob maar.!
quote:qwerttu schreef op 05 september 2012 @ 20:24:

[...]

Misschien kan 'ie Thijs vd Brink meenemen om zijn handje vast te houden? Twee vliegen in één klap: hij wat ondersteuning bij zijn eerste keer en jij weet zeker dat hij zijn priemende vingertje thuis houdt.En de ijzeren man, Kaken IV staat naast Kneefel in de coulissen klaar om als Andries tegen de vlakte slaat van de zenuwen, snel zijn plaats in te nemen...
Balkenende, leider van het Christen Democratisch Seksappael.
Hallo?!
Je bedoelt Bakellende?
quote:_Doortje_ schreef op 05 september 2012 @ 20:34:

Balkenende, leider van het Christen Democratisch Seksappael. ja, soppen op de stoelen.
quote:sleuteltje schreef op 05 september 2012 @ 19:07:

In navolging op het Samson topic:

Ik vind van Haersma Buma hot! Hij is niet super aantrekkelijk, maar heeft wel 'iets' wat aantrekkelijk is.

Wat jullie?Ik vraag mij steeds af waar dat paardenkunstgebit van hem vandaan komt. slissemeslozie
@Steph: Natuurlijk niet. Ik ben heel erg pro PvdA. En erg blij dat Samsom partijleider is. Erg blij.
Balkenende die zalvende sexy preken in je oor prevelt..

Nee dan liever Mark Rutte die in je oor fluistert 'toe maar schat ga maar lekker shoppen bij ons in de PC' 'dan ga ik leuk varen met vriendje Jort'..
Ik wil best met Mark daten als ik zn creditcard mag lenen

Kan ik hier ook een topic openen over het vrouwelijke gedrag van Markie als hij aan het theeleuten is in zijn zwembroek in de sloep van vriendje Jort...
Rutte houdt in bed zijn sokken aan, las ik in een ander topic. En zijn stropdas om. Isookniegeil.
quote:teardrop-viva schreef op 05 september 2012 @ 20:38:

Balkenende die zalvende sexy preken in je oor prevelt..

Nee dan liever Mark Rutte die in je oor fluistert 'toe maar schat ga maar lekker shoppen bij ons in de PC' 'dan ga ik leuk varen met vriendje Jort'.. Eis cash.
Als hij zijn sokken nooit uit doet, dan zal dat dus ook zwembroek + sokken (+ stropdas) zijn.

En zou hij met die smalle schoudertjes wel boven water blijven?
quote:xalliesuper2point0 schreef op 05 september 2012 @ 20:40:

Ik wil best met Mark daten als ik zn creditcard mag lenen

Kan ik hier ook een topic openen over het vrouwelijke gedrag van Markie als hij aan het theeleuten is in zijn zwembroek in de sloep van vriendje Jort... Als je het maar laat Mark zijn creditcardis voor mij.!
Ik wil vriendje Jort eigenlijk wel. Kan ik daar ook op stemmen?
Hallo?!
Ik zie opeens het beeld van een klein mannetje met een veel te groot hoofd, in zwembroek en sokken, watertrappelend met twee vingertjes boven water.

Echt, daar kan Andries Knevel een puntje aan zuigen!
quote:teardrop-viva schreef op 05 september 2012 @ 20:43:

[...]

Als je het maar laat Mark zijn creditcardis voor mij.!Bounce bounce bounce.
quote:qwerttu schreef op 05 september 2012 @ 20:41:

Rutte houdt in bed zijn sokken aan, las ik in een ander topic. En zijn stropdas om. Isookniegeil.

Wat kan mij dat nou schelen ik doe toch mijn ogen dicht.!

Zolang zijn creditcard niet geblokkeerd is zal het mij aan mijn bevallige derrière roesten hoor.
Ik bind Mark wel aan mn bed vast met zijn stropdas en dan ga ik er vandoor met zijn wallet...
quote:qwerttu schreef op 05 september 2012 @ 20:43:

Ik zie opeens het beeld van een klein mannetje met een veel te groot hoofd, in zwembroek en sokken, watertrappelend met twee vingertjes boven water.

Echt, daar kan Andries Knevel een puntje aan zuigen!Dat doetie waarschijnlijk ook, onder het wateroppervlak.
quote:Cateautje schreef op 05 september 2012 @ 20:45:

[...]

Dat doetie waarschijnlijk ook, onder het wateroppervlak.
Cateautje!!!
quote:tequilavixen schreef op 05 september 2012 @ 19:19:

Ik vind hem echt niet aantrekkelijk.... En ik denk ook steeds dat hij homo is, geen idee waar dat vandaan komt hoor en ook niet of er ook maar iets van waarheid inzit.... ik heb dat bij Wilders ook.Oh ja, mijn gaydar gaat ook richting rood als ik de beste man hoor praten.
Cateautje, ik blijf er bijna in
Hallo?!
Heeft Emile Roemer al een eigen topic?

Die oortjes oeioeioei..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven