Van Prins Pils naar Burger King - Het Interview
woensdag 17 april 2013 om 21:04
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 april 2013 @ 21:01:
[...]
James Bond? Die Rutte die nog bij zijn moeder in huis woont/slaapt en wie weet tijdens een nachtmerrie af en toe in zijn bed plast? Bij wijze van
Die Rutte bedoel je?
Ja, inderdaad.... Heb ik niet zelf bedacht hoor, komt van de Vanity Fair.....
Is het geen héérlijke man!
[...]
James Bond? Die Rutte die nog bij zijn moeder in huis woont/slaapt en wie weet tijdens een nachtmerrie af en toe in zijn bed plast? Bij wijze van
Die Rutte bedoel je?
Ja, inderdaad.... Heb ik niet zelf bedacht hoor, komt van de Vanity Fair.....
Is het geen héérlijke man!
woensdag 17 april 2013 om 21:05
woensdag 17 april 2013 om 21:05
quote:zmzrlina schreef op 17 april 2013 @ 21:04:
Leg het aan mijn of is PWA een stuk minder geaffecteerd en soms zelfs wat plat gaan praten? Gouwe in plaats van gouden, persaun in plaats van perrzoon zoals hij vroeger placht te articuleren?
Ik zat wel te denken dat hij normaler praat dan zijn schoonzus Petra.
Manoman ik ken er weinig met zo'n aardappel.
Leg het aan mijn of is PWA een stuk minder geaffecteerd en soms zelfs wat plat gaan praten? Gouwe in plaats van gouden, persaun in plaats van perrzoon zoals hij vroeger placht te articuleren?
Ik zat wel te denken dat hij normaler praat dan zijn schoonzus Petra.
Manoman ik ken er weinig met zo'n aardappel.
woensdag 17 april 2013 om 21:06
quote:zmzrlina schreef op 17 april 2013 @ 21:04:
Ligt het aan mijn of is PWA een stuk minder geaffecteerd en soms zelfs wat plat gaan praten? Gouwe in plaats van gouden, persaun in plaats van perrzoon zoals hij vroeger placht te articuleren?Ja merk het ook. Zn Leids neemt ook af. Wordt wat, met die troonredes
Ligt het aan mijn of is PWA een stuk minder geaffecteerd en soms zelfs wat plat gaan praten? Gouwe in plaats van gouden, persaun in plaats van perrzoon zoals hij vroeger placht te articuleren?Ja merk het ook. Zn Leids neemt ook af. Wordt wat, met die troonredes
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 17 april 2013 om 21:07
woensdag 17 april 2013 om 21:08