Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
jee. Dan ben je een prachtige vrouw van 34 met alle kansen om zelf iets van je leven en je financiën te maken. En dan wil je toch per se verkering met een man die dan wel net zo rijk is als sinterklaas, maar ook net zo oud en net zo onaantrekkelijk.

Ik zal het werkelijk nooit begrijpen. Welke zichzelf respecterende vrouw wil nou zo’n jongeblaadjesbok.
Die Marcel is niet echt knap vind ik, maar heel lelijk ook niet. Gewoon een doodnormale kerel en hij zal vast niet zulke mooie vrouwen hebben kunnen krijgen als ‘ie gewoon automonteur was geweest.
Ik ken haar natuurlijk niet, maar ze lijkt mij wel iemand die voor het geld gaat. Ook gezien haar verleden.Maar wellicht heb ik het mis.

Ik vraag me wel af of ze een kinderwens heeft. Dat had ik voor geen man opzij gezet. Zelf niet als die zo rijk is als Sinterklaas :-D
Maleficent schreef:
04-02-2018 17:17
Is dat niet voor de carnaval?
Met de carnaval zie je vast veel luizenmoeders... Deze briljante outfit was voor de Emmy's.
made@kate schreef:
04-02-2018 17:27
jee. Dan ben je een prachtige vrouw van 34 met alle kansen om zelf iets van je leven en je financiën te maken. En dan wil je toch per se verkering met een man die dan wel net zo rijk is als sinterklaas, maar ook net zo oud en net zo onaantrekkelijk.

Ik zal het werkelijk nooit begrijpen. Welke zichzelf respecterende vrouw wil nou zo’n jongeblaadjesbok.
Dat zijn ook geen zichzelf respecterende vrouwen, maar simpelweg golddiggers.
Pientjexxxx schreef:
04-02-2018 21:04
Dat zijn ook geen zichzelf respecterende vrouwen, maar simpelweg golddiggers.
1+ mee eens. waarom zou je idd als jonge vrouw met een vent gaan die je vader zou kunnen zijn :pukey:

fientje1982 schreef:
04-02-2018 18:02
Ik ken haar natuurlijk niet, maar ze lijkt mij wel iemand die voor het geld gaat. Ook gezien haar verleden.Maar wellicht heb ik het mis.

Ik vraag me wel af of ze een kinderwens heeft. Dat had ik voor geen man opzij gezet. Zelf niet als die zo rijk is als Sinterklaas :-D
precies dit! ik ook niet
Relax we're all crazy, it's not a competition
Jee, hier zijn destijds verhitte discussies op het forum over geweest, kan ik me herinneren. Over Suzanne Rethans die haar gezin verliet omdat ze verliefd was op een andere man (en daarna ook in columns uitvoerig haar nieuwe liefdesleven besprak).

Suzanne verliet haar man en kinderen en werd later zelf door haar nieuwe partner verlaten

In de documentaire ‘Verlaten’ (BNNVARA) vertellen mannen en vrouwen over het verdriet dat een scheiding met zich meebrengt. Ook Suzanne Rethans (45) kent dat verdriet, maar heeft het zelf óók veroorzaakt.
Vijf jaar geleden verliet ze haar man voor een ander, maar vier jaar later werd Suzanne zelf verlaten door haar nieuwe partner.

‘Minst leuke versie van mezelf’
“‘We gaan in relatietherapie, dan komt het wel weer goed’, zei mijn ex toen ik hem vijf jaar geleden vertelde dat ik verliefd was geworden op een ander. Hij had niet in de gaten dat ik al had besloten om bij hem weg te gaan”, vertelt Suzanne aan LINDAnieuws. Naar eigen zeggen was ze in haar huidige relatie veranderd in de minst leuke versie van haarzelf, als partner én als moeder. “Ik had het gevoel dat ik ondergesneeuwd raakte in mijn gezin. En toen werd ik verliefd. Op Peter.”

Relatie op de laatste plek
“Ik heb nooit gedacht dat ik zou gaan scheiden”, gaat Suzanne verder. “Ik dacht: als je kinderen hebt dan blijf je bij elkaar.” Maar inmiddels beseft ze dat dat een grote valkuil is voor vele mensen. “Je werkt allebei, hebt kinderen en een druk leven. Alles komt boven je relatie te staan. Ik voelde me niet gewaardeerd. En toen werd ik verliefd op iemand die me wel alle aandacht gaf, waardoor ik besloot bij mijn man en gezin weg te gaan.”

Kiezen voor je eigen geluk
De relatie met haar man is zo’n ondergeschoven kind geweest in hun drukke bestaan, dat ze er nooit aan heeft gedacht om in relatietherapie te gaan. “Voor je het in de gaten hebt, is het gewoon te laat.” En daar was Suzannes ex heel erg boos om: “Hij verweet me vooral dat ik ons gezin in de steek liet, maar als ik zou zijn gebleven, hadden mijn kinderen het voorbeeld gehad van een chagrijnige moeder die niet gelukkig was. Door weg te gaan, heb ik mijn kinderen laten zien dat je verantwoordelijk bent voor je eigen geluk. Dat je dat misschien zelfs verplicht bent aan jezelf. Al besef ik ook heel goed dat ik ze veel pijn heb gedaan met dat besluit. Een scheiding met kinderen is iets afschuwelijks.”

De omgekeerde wereld
Toen Suzanne besloot de scheiding definitief te maken, had dat grote gevolgen. “Ik raakte de helft van mijn vrienden kwijt, en de band met mijn kinderen veranderde. Vooral mijn twee oudste zoons (nu 14 en 17) waren heel erg boos. Zij konden totaal niet opschieten met Peter, het klikte gewoon niet. Peter had geen kinderen en wilde ze ook niet. Toen ik een week met de kinderen op meivakantie was, voelde hij dat als een grote bevrijding, en dus besloot hij op zijn beurt bij mij weg te gaan.”

Afbeelding

Tja, hoe je eraan komt, zo kom je er weer vanaf.
Ik vind het al raar dat je bij een vent blijft waarmee je kinderen het helemaal niet mee kunnen vinden, maar ik vond wel meer keuzes van haar raar.
Pommeline en Merijn (Temptation Island) zijn uit elkaar.
Maleficent schreef:
05-02-2018 19:48
Jee, hier zijn destijds verhitte discussies op het forum over geweest, kan ik me herinneren.

Tja, hoe je eraan komt, zo kom je er weer vanaf.
Ik vind het al raar dat je bij een vent blijft waarmee je kinderen het helemaal niet mee kunnen vinden, maar ik vond wel meer keuzes van haar raar.

Ja dat vind ik ook apart. Dat is voor mij echt wegwezen geblazen. Ze schreef ook in een column dat hij ook niets met de kinderen had. Niet naar ze omkeek. En hij was ook nog ineens heel jaloers naar anderen mensen in haar omgeving toe. Waardoor ze vrij geïsoleerd werd. Bah
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 20:31
19.37% gewijzigd
minnimouse schreef:
05-02-2018 20:03
Zou hij vreemd zijn gegaan? ;)
fientje1982 schreef:
05-02-2018 20:28
Zou hij vreemd zijn gegaan? ;)
Of zij, zoals ik het lees ;-)

Mensen die in de spotlights staan en uit elkaar gaan zeggen altijd dat ze 'zooooooveel van elkaar houden en zoooo enorm veel respect voor elkaar hebben, maaaaarr......'.
Ja dat ik geloof ik ook niet in.
Jeetje die documentaire met Suzanne. Wie kijkt?
minnimouse schreef:
05-02-2018 21:20
Of zij, zoals ik het lees ;-)

Mensen die in de spotlights staan en uit elkaar gaan zeggen altijd dat ze 'zooooooveel van elkaar houden en zoooo enorm veel respect voor elkaar hebben, maaaaarr......'.
pffft of niet was ook mijn 1ste gedacht toen ik het las en ja pleur toch op stom gedoe als je zoooooveel van elkaar houdt waarom ga je dan uitelkaar?

sorry hoor maar als moeder komen je kinderen toch op de 1ste plaats?
wat ga je ook bij een vent zoeken die niet van kinderen houdt/ ze ook niet wilt :@@:
fientje1982 schreef:
05-02-2018 21:32
Ik heb gekeken, was goed in elkaar gezet.
nvt
anoniem_362267 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 22:41
94.44% gewijzigd
nvt
anoniem_362267 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 22:41
91.67% gewijzigd
Rouge__ schreef:
05-02-2018 21:54
pffft of niet was ook mijn 1ste gedacht toen ik het las en ja pleur toch op stom gedoe als je zoooooveel van elkaar houdt waarom ga je dan uitelkaar?

sorry hoor maar als moeder komen je kinderen toch op de 1ste plaats?
wat ga je ook bij een vent zoeken die niet van kinderen houdt/ ze ook niet wilt :@@:

Ja ook zielig dat haar middelste zoon niet mocht blijven slapen. Omdat haar vriend het niet wilde.
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 23:17
1.54% gewijzigd
minnimouse schreef:
05-02-2018 20:03
Ik ken die hele Pommeline niet maar iedere keer als ik haar naam lees, moet ik denk aan Pommes Friet.
fientje1982 schreef:
05-02-2018 22:19
Ja ook zielig dat haar middelste zoon niet mocht bij haar mocht blijven slapen. Omdat haar vriend het niet wilde.
wait what?? O_o

belachelijk :swear:
fientje1982 schreef:
05-02-2018 21:32
Ik heb hem gezien. Suzanne was precies zoals ik had verwacht op basis van haar columns: een egocentrisch mens dat maar een doel voor ogen heeft: zichzelf en daarmee onverantwoordelijk naar haar omgeving is. Oh, en het is nooit haar schuld, want het ligt aan de ander. Altijd.

Ik vond haar altijd al niets en daar is geen verandering in gekomen. De andere personen in de docu vond ik veel oprechter.
Mejuffrouwmuis schreef:
05-02-2018 23:13
Ik heb hem gezien. Suzanne was precies zoals ik had verwacht op basis van haar columns: een egocentrisch mens dat maar een doel voor ogen heeft: zichzelf en daarmee onverantwoordelijk naar haar omgeving is. Oh, en het is nooit haar schuld, want het ligt aan de ander. Altijd.

Ik vond haar altijd al niets en daar is geen verandering in gekomen. De andere personen in de docu vond ik veel oprechter.

Nou dat kun je zo niet schrijven hoor. :facepalm: Want ik heb weer een column gelezen over dat ze het zo vreselijk vond wat mensen schreven over haar op fora (dat was vast ook hier, want ze heeft voor Viva geschreven en er was hier destijds een verhitte discussie over haar). Dat het allemaal maar halve waarheden waren en uit het verband gerukt, terwijl mensen letterlijk uit haar columns hadden gequote die ze zelf geschreven had. Maar daar had ze het zoooo moeilijk mee gehad. :cry: tja, ik weet het niet, maar dan moet je misschien niet zelf alles de wereld in gooien. :frusty:
Vrouwen houden van herkenning, zeker als het onderwerpen betreft die ze niet eens met hun vriendinnen durven te bespreken.

Soms vallen daarbij spaanders. Ten tijde van mijn scheiding had ik eigenlijk geen column moeten schrijven: ik heb het thuisfront daar enorm en onnodig mee gekwetst. Ook kreeg ik ontzettend veel kritiek. Er werden fora volgeschreven – en dat mag, alleen werd ik vaak verkeerd geciteerd, waardoor ik me onbegrepen voelde op een zeer kwetsbaar punt. Het was alsof iedereen rechtstreeks bij me naar binnenliep en wat rondbanjerde, rond schopte en kapot trapte.
Wat een doos. Ze gooit zelf alle details over haar seksleven, haar geluk en het ongeluk van haar kinderen de wereld in en voelt zich vervolgens onbegrepen als mensen die het lezen daar een mening over hebben. Gutteguttegut.

Wat ze zei over de geboorte van haar dochter vond ik echt vreselijk naar tegenover haar zoons. In een mannenhuishouden voelde ze zich ontheemd, maar de geboorte van haar dochter was zo organisch. Wat?

Ik heb zelf een paar zoons en heb me nooit ontheemd gevoeld in ons mannenhuishouden. Ook vond ik de geboorte van mijn dochter niet organisch, maar net zo emotioneel als de geboorte van mijn zoons. Blijkbaar was het voor Suzanne heel belangrijk om een dochter te krijgen en is het geslacht belangrijker dan de persoon. Zoiets. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat mijn man en ik "whut" zeiden toen ze het had over de organische geboorte van haar dochter.
Sarah Silverman en Michael Sheen uit elkaar

Sarah Silverman en Michael Sheen zijn niet langer een koppel. De Amerikaanse comédienne en Welshe acteur zijn ruim een maand geleden uit elkaar gegaan, zo maakte Silverman bekend via sociale media.

Volgens Silverman is de relatie in goed overleg tot een einde gekomen. „Er was geen ruzie. We leven in verschillende landen en het werd te moeilijk”, schrijft ze. De komiek komt er nu mee naar buiten zodat fans haar niet meer hoeven te vragen hoe het met Michael is en andersom.
De 47-jarige Silverman en de 49-jarige Sheen werden in 2014 voor het eerst aan elkaar gelinkt. Afgelopen zomer bevestigde Silverman hun relatie pas in de show van Jimmy Kimmel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven