Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
karin6789 schreef:
21-01-2019 22:59
Jullie kennen Henk uit Hengelo?
Ja, toffe peer is dat. Aantrekkelijk ook. Behalve als je Sylvie Meis bent, dan.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
21-01-2019 22:57
Nee, dat denk ik ook niet. Maar ik vind dat ook vrij logisch, ik denk dat als je zelf 16 miljoen op de bank hebt je levensstijl zo anders is dan die van Henk uit Hengelo dat er ook gewoon geen raakvlakken meer zijn. En dat is dan nog los van het feit dat met beroemdheid ook weer allerlei zaken komen waar Henk uit Hengelo ook nooit mee te maken heeft die dus ook nog een extra complicatie zijn. Maar ook een niet-beroemde vrouw die 16 miljoen heeft vindt denk ik niet snel de ware liefde bij Henk uit Hengelo.
Nee dan is Bart uit Tilburg een stuk beter.
moonlight schreef:
21-01-2019 20:16
Ik vind Victoria ook niet iemand die zomaar wat roddels verkondigd. Ze lijkt me oprechter dan sylvie en vind haar ook heel mooi en sexy.
Ik vind dit soort opmerkingen altijd zo lachwekkend . Tenzij je haar persoonlijk kent anders weet je natuurlijk helemaal niet hoe Victoria is. Mss wel de grootste bitch ever.
karin6789 schreef:
21-01-2019 22:59
Jullie kennen Henk uit Hengelo?
:nope:
LOEP ME MAAR aub.
Met 16 miljoen en bekend iemand zijn kom je ook in een ander wereldje, dus logisch dat ze daar ook rijke mannen treft.
Treft of zoekt?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
22-01-2019 06:48
Treft of zoekt?
Maakt dat wat uit? Dat moet ze toch lekker zelf weten? Ze heeft zelf genoeg te bieden.
Las je ergens in mijn post iets over dat ze dat niet 'lekker' zelf mag weten?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
22-01-2019 06:53
Las je ergens in mijn post iets over dat ze dat niet 'lekker' zelf mag weten?
Omdat je zoekt zegt, alsof je niet iemand mag uitzoeken die aan je eisen voldoet.
beetjegek schreef:
22-01-2019 06:55
Omdat je zoekt zegt, alsof je niet iemand mag uitzoeken die aan je eisen voldoet.

Niet dat ze dat niet mag, ik zie alleen een verschil in 'iemand per toeval treffen' of 'iemand gericht zoeken'.
In het eerste gaat het om de persoon die ze dan toevallig treft, in het tweede is het op de eerste plaats de rijkdom die ze kiest.

Iemands dikke bankrekening voldoet dus aan 'de eisen' ? Dan word dus niet gekeken naar de persoon zelf maar naar het geld. Met hoeveel mannen moet ze zich nog 'verloven' voordat ze de ware vind als ze vooral opzoek is naar iemand met een dikke beurs?
LOEP ME MAAR aub.
Ze begeeft zich in heel andere kringen dan Jan modaal of Henk uit Hengelo logisch dat ze daar andere gelijkgestemden treft.
Niemand vraagt zich bv af of de vriend van Linda de Mol bewust gezocht heeft naar een rijke vrouw.
missie_m schreef:
22-01-2019 07:05
Niet dat ze dat niet mag, ik zie alleen een verschil in 'iemand per toeval treffen' of 'iemand gericht zoeken'.
In het eerste gaat het om de persoon die ze dan toevallig treft, in het tweede is het op de eerste plaats de rijkdom die ze kiest.

Iemands dikke bankrekening voldoet dus aan 'de eisen' ? Dan word dus niet gekeken naar de persoon zelf maar naar het geld. Met hoeveel mannen moet ze zich nog 'verloven' voordat ze de ware vind als ze vooral opzoek is naar iemand met een dikke beurs?
Ze heeft zelf ook een dikke beurs. Logisch dat ze geen man gaat onderhouden. En nogmaals zij verkeert in bepaalde kringen. Ze komt gewoon geen Jan Modaal tegen.
beetjegek schreef:
22-01-2019 07:18
Ze heeft zelf ook een dikke beurs. Logisch dat ze geen man gaat onderhouden. En nogmaals zij verkeert in bepaalde kringen. Ze komt gewoon geen Jan Modaal tegen.
Destijds nog niet he, voor haar huwelijk met raf. Toen was het nog een hele gewone meid, die droomde van een toekomst in betere rijkere kringen. Ik heb er wél bewondering voor dat ze die droom heeft gerealiseerd. Al zou ik nooit met haar van leven willen ruilen.
.
beetjegek schreef:
22-01-2019 06:43
Met 16 miljoen en bekend iemand zijn kom je ook in een ander wereldje, dus logisch dat ze daar ook rijke mannen treft.
Dit.
Volkomen logisch dat ze relaties heeft met bepaalde type mannen. Ik snap ook wel dat Sylvie weinig tot geen raakvlakken heeft met een ‘Henk uit Hengelo’. Zij verkeert in hele andere kringen en heeft een compleet ander leven.
Yildizlar schreef:
22-01-2019 07:15
Ze begeeft zich in heel andere kringen dan Jan modaal of Henk uit Hengelo logisch dat ze daar andere gelijkgestemden treft.
Niemand vraagt zich bv af of de vriend van Linda de Mol bewust gezocht heeft naar een rijke vrouw.
Nou, dat zullen heus mensen zich afvragen denk ik.
missie_m schreef:
22-01-2019 07:05

Hoe vaak is ze daadwerkelijk verloofd geweest na Rafael? 1 keer volgens mij. En ze heeft een aantal relaties gehad. Nou en? Dat hebben wel meer mensen.

En ik denk niet dat Sylvie perse op zoek is naar iemand met een dikke beurs, denk wel naar iemand die haar leven begrijpt en zelf ook het 1 en ander te bieden heeft. Ze heeft zelf ook genoeg te bieden. En ze heeft haar miljoenen uiteindelijk zelf bij elkaar geharkt. Vind ik knap.
Ik heb Sylvie beroepsmatig een aantal keren ontmoet. In het begin, bij TMF en later.
Het is een dame die wel heel duidelijk is in wat ze wil en weet hoe ze de aandacht op zich moet richten. Ze was wel altijd heel duidelijk in haar voorkeur voor mannen, liefst iemand met status en geld. Voor minder deed ze het toen niet en dat is iemand's goed recht.

Lief of vriendelijk, neuh. Dat niet. Eerder koel. Wat niks zegt over haar als mens in het gewone leven.
Ze is trouwens bloedmooi. Zonder make-up ook. Echt een puntgaaf soort elfje. Ik vind haar prachtig in tegenstelling tot alle opblaasmevrouwen die je nu op tv ziet. Ik zou graag willen dat Sylvie de standaard werd in plaats van een Nikkie of die vriendin van Kleine.
Nou precies dit. Ze is natuurlijk niet met 16 miljoen geboren.

Prima als dit iemands keus is, maar laten we nou niet doen alsof ze op een ochtend per ongeluk wakker werd in Dagoberts pakhuis.
Such fun!1
MarindaH schreef:
22-01-2019 11:22
Nou precies dit. Ze is natuurlijk niet met 16 miljoen geboren.

Prima als dit iemands keus is, maar laten we nou niet doen alsof ze op een ochtend per ongeluk wakker werd in Dagoberts pakhuis.
Maar dat zegt toch ook niemand?

Ik denk overigens dat het veel te kort door de bocht is om te stellen dat ze "op geld valt". Ik ken Sylvie niet en heb haar ook nog nooit in het echt ontmoet ofzo, en ik denk dat als ik dat zou doen dat ik haar niet leuk zou vinden, ze is niet echt mijn type. Dus ik ben geen 'fan' van haar ofzo. Toch heb ik van haar de indruk dat ze sowieso een heel gedisciplineerde vrouw is die met bijna militaire toewijding alle facetten van haar leven bestiert. Ik las ooit over haar dat ze "heus wel eens een ijsje, zonder hoorntje natuurlijk" at, en ik heb de indruk dat ze in alles zoveel ijzeren zelfbeheersing heeft. Ze wordt bovendien ook altijd omschreven als een keiharde werker. En dat blijkt ook wel, want zoals je terecht zegt: ze werd niet geboren met 16 miljoen.

Ik kan me dus voorstellen dat voor Sylvie mannen die net als zij heel hard werken of workaholics zijn aantrekkelijk zijn. Of dat mannen die heel veel discipline, toewijding en zelfbeheersing hebben, omdat zij die eigenschappen naar hoe het er voor mij als toeschouwer uitziet, zelf ook heeft en heel belangrijk vindt. En alleen op basis van die laatste criteria is het dan in mijn ogen niet gek dat je bij bijvoorbeeld een profvoetballer of andere professionele atleet op topniveau uitkomt. Want die hebben ook zelfbeheersing, discipline, toewijding en moeten in staat zijn alles voor hun werk opzij te zetten. Zo lijkt Sylvie ook in elkaar te zitten dus ik kan me voorstellen dat zij daar ook op valt in een man.
Am Yisrael Chai!
Geld en status zijn het allerbelangrijkst. Zelfs mensen die haar kennen zeggen het. Waarom daar andere redenen voor proberen te vinden?
Such fun!1
MarindaH schreef:
22-01-2019 13:07
Geld en status zijn het allerbelangrijkst. Zelfs mensen die haar kennen zeggen het. Waarom daar andere redenen voor proberen te vinden?
Ik probeer helemaal geen andere redenen te vinden. Ik was me er niet van bewust dat mensen die haar kenden dat over haar zeiden of dat dat een vaststaand feit was. Ik heb haar zelf bij Linda's Zomerweek er iets anders over zien zeggen volgens mij. En ik vind het altijd zo flauw om een vrouw met een rijke man af te schilderen als een golddigger, zeker als die vrouw al lang bewezen heeft dat ze prima in staat is zelf een enorm vermogen bij elkaar te harken.

Sylvie Meis was een tijdje terug een van de jongste miljonairs in de Quote selfmade miljonairs onder de 40 lijst en daar staan de afgelopen jaren steeds maar 3 tot 5 vrouwen in. Waarvan zij er dus 1 van is.
Am Yisrael Chai!
beetjegek schreef:
22-01-2019 07:18

Las je de eerste zes woordjes in mijn post?

ps Wie heeft het over een 'een man onderhouden' als hij zelf een normaal salaris verdiend?
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
22-01-2019 07:37
Destijds nog niet he, voor haar huwelijk met raf. Toen was het nog een hele gewone meid, die droomde van een toekomst in betere rijkere kringen. Ik heb er wél bewondering voor dat ze die droom heeft gerealiseerd. Al zou ik nooit met haar van leven willen ruilen.
Dit dus
LOEP ME MAAR aub.
MarindaH schreef:
22-01-2019 13:07
Wat is 'kennen' in de showbizz waard? het lijkt mij daar niet zo oprecht. En we hebben nu toch wel genoeg verhalen gehoord over mensen die Sylvie onderuit willen halen. Sylvie is niet zo sterk in betrouwbare mensen om zich heen verzamelen. Denk aan Touriya en Sabia. Nee, ik geloof die cowboyverhalen niet meteen. Het is niet zo dat haar broer dit gezegd heeft ofzo (of is dat wel zo?).

Ze komt wel gemaakt over. Ik vind haar een beauty. En ze heeft een leuke vent (qua uiterlijk) aan de haak geslagen.
toffifee schreef:
22-01-2019 13:18
Wat is 'kennen' in de showbizz waard? het lijkt mij daar niet zo oprecht. En we hebben nu toch wel genoeg verhalen gehoord over mensen die Sylvie onderuit willen halen. Sylvie is niet zo sterk in betrouwbare mensen om zich heen verzamelen. Denk aan Touriya en Sabia.

Soort zoekt soort. Ze heeft hen nu alleen niet meer nodig.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven