Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Ik vind Sylvie's lijf echt prachtig. Denk wel dat ze er veel voor doet/moet laten, maar dat is ieders persoonlijke keuze. Ik kan er juist wel respect voor hebben dat iemand dat volhoudt. Die kerel zie ik dan qua uiterlijk echt weer helemaal niks in.
Wel vind ik het mooi als mensen met hun leeftijd meegaan en toch elegant en mooi (kan ook op leeftijd zijn) blijven zonder zich vol te proppen met fillers e.d. Sylvie vind ik nog niet heel erg onnatuurlijk overkomen, ik denk dat zij zelf echt keihard werkt voor dat uiterlijk. Maar ooit zal het verval toch gaan toeslaan of er zal toch steeds meer ingegrepen moeten worden.
Katja vind ik ook een mooie vrouw, maar wel jammer dat zij zoveel nadruk op haar uiterlijk legt. Had altijd gedacht dat zij ook wel inhoud had, maar dat sneeuwt nu echt onder.
Wel vind ik het mooi als mensen met hun leeftijd meegaan en toch elegant en mooi (kan ook op leeftijd zijn) blijven zonder zich vol te proppen met fillers e.d. Sylvie vind ik nog niet heel erg onnatuurlijk overkomen, ik denk dat zij zelf echt keihard werkt voor dat uiterlijk. Maar ooit zal het verval toch gaan toeslaan of er zal toch steeds meer ingegrepen moeten worden.
Katja vind ik ook een mooie vrouw, maar wel jammer dat zij zoveel nadruk op haar uiterlijk legt. Had altijd gedacht dat zij ook wel inhoud had, maar dat sneeuwt nu echt onder.

zondag 20 januari 2019 om 18:52
Maar vind je dan niet dat het ook onder druk van de buitenwereld, media etc juist wel gebeurt dat uiterlijk zo belangrijk blijft?pejeka schreef: ↑20-01-2019 18:18Ik eerlijk gezegd niet. Want het enige dat het aangeeft is dat je niet in staat bent mee te groeien met wie je bent, je leven, je ervaringen, en dat je compulsief probeert vast te houden aan een leeftijd en aan een uiterlijk van lang geleden, in plaats van je leven en ervaringen te omarmen en te accepteren dat je uiterlijk mee verandert - en dat je waarschijnlijk een interessanter mens bent als je dat een plaats geeft in je huidige leven en uiterlijk dan wanneer je krampachtig vast blijft houden aan wie je 20 of 25 jaar geleden was, en hoe je er tóen uitzag.
Er wordt toch ook bijna alleen maar over Katja gesproken omdat mensen haar lekker vinden.
Ze heeft denk ik absoluut meer inhoud maar daar zijn de meeste mensen minder in geinteresseerd. Verder echt wel eens met je hoor. Zie alleen zelf wel een verschil met wel of niet bekend zijn.

zondag 20 januari 2019 om 18:56
Vertel eens?the_Wicked_Witch schreef: ↑20-01-2019 18:36Dat denk ik ook hoor, maar er zal ook echt wel een personal trainer aan te pas komen.
Ze heeft zichzelf tot product gemaakt. Maar goed dat is ook iets persoonlijks, ze heeft sinds die vreselijke bruiloft van d'r altijd in mijn irritatiezone gezeten.

zondag 20 januari 2019 om 19:04
Ik vind de jeugd van tegenwoordig erg lelijk, en dan doel ik op Nikki Tutorials, Monica Geuze, Jenner en de Hadid meisjes er niet mooier op worden. En dat zie je ook op reality tv meer dat jonge meiden die nog 30 moeten worden opgespoten lippen hebben en fillers Botox etc. En dan kom ik aan met mijn 30+ au naturel.

zondag 20 januari 2019 om 20:00
the_Wicked_Witch schreef: ↑20-01-2019 18:36Dat denk ik ook hoor, maar er zal ook echt wel een personal trainer aan te pas komen.
Ze heeft zichzelf tot product gemaakt. Maar goed dat is ook iets persoonlijks, ze heeft sinds die vreselijke bruiloft van d'r altijd in mijn irritatiezone gezeten.
+1

zondag 20 januari 2019 om 21:21
Ik zag sylvie laatst op de Duitse tv. Die heeft echt al zo’n strakgetrokken gezicht met van die gekke jukbeenderen, lippen en enge ogen. De pantherlook zeg maar. Die is echt al flink onder handen genomen hoor.florita schreef: ↑20-01-2019 18:45Ik vind Sylvie's lijf echt prachtig. Denk wel dat ze er veel voor doet/moet laten, maar dat is ieders persoonlijke keuze. Ik kan er juist wel respect voor hebben dat iemand dat volhoudt. Die kerel zie ik dan qua uiterlijk echt weer helemaal niks in.
zondag 20 januari 2019 om 21:22
Sylvie zal best wel het een en ander hebben laten doen, maar niet aan haar lijf denk ik, dat is puur van het sporten. En dat vind ik mooier dan wat de trend nu is tegenwoordig, met vet weghalen en elders inspuiten en die enorme konten die nu zo in de mode zijn.

Ik zou er ook wel voor tekenen hoor

Ik zou er ook wel voor tekenen hoor
Stressed is just desserts spelled backwards

zondag 20 januari 2019 om 21:30
DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-01-2019 19:04Ik vind de jeugd van tegenwoordig erg lelijk, en dan doel ik op Nikki Tutorials, Monica Geuze, Jenner en de Hadid meisjes er niet mooier op worden. En dat zie je ook op reality tv meer dat jonge meiden die nog 30 moeten worden opgespoten lippen hebben en fillers Botox etc. En dan kom ik aan met mijn 30+ au naturel.

Katja is echt niet meer puur natuur, die heeft de natuur een handje geholpen dat zei haar zus in een interview. Al vind ik haar wel nog steeds een mooie vrouw.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 20 januari 2019 om 21:39
Ja klopt die is het laatste jaar opeens behoorlijk verspookt. Zonde.SallySpectra* schreef: ↑20-01-2019 21:21Ik zag sylvie laatst op de Duitse tv. Die heeft echt al zo’n strakgetrokken gezicht met van die gekke jukbeenderen, lippen en enge ogen. De pantherlook zeg maar. Die is echt al flink onder handen genomen hoor.
.
zondag 20 januari 2019 om 21:47
Sylvie had ook één traan dramatisch over haar wang biggelen. Waar het bij maxima ontroerend was, was het bij Sylvie overdreven.
(waarom heb ik dit onthouden?!?)
zondag 20 januari 2019 om 21:50

Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 21 januari 2019 om 03:13
Ze heeft siliconen. Hier is ook altijd heel eerlijk over geweest...Billy_Mean schreef: ↑20-01-2019 16:48
En Katja is natuurlijk ook beeldschoon dus dat doet veel goed.
Wel heb ik altijd gedacht dat zij siliconen had maar op haar insta krijgt ze alleen maar non stop complimenten dat ze een van de weinige bekende vrouwen is die nog helemaal puur natuur is.

maandag 21 januari 2019 om 08:55
Ja heb ik ook onthouden was toch niet lang na de bruiloft van lex en max ?
Bij Sylvie was het echt bedacht , niks spontaans aan.
maandag 21 januari 2019 om 09:40
Dat lijkt me nogal een roddel, Van der Vaart heeft een vermogen van 18 miljoen en Sylvie heeft een geschat vermogen van rond de 16 miljoen, dus die twee konden wel een jurkje van 10.000 euro lijden, hoor. En wel van 100.000 ook.
Am Yisrael Chai!

maandag 21 januari 2019 om 10:39
Toen ook al?fashionvictim schreef: ↑21-01-2019 09:40Dat lijkt me nogal een roddel, Van der Vaart heeft een vermogen van 18 miljoen en Sylvie heeft een geschat vermogen van rond de 16 miljoen, dus die twee konden wel een jurkje van 10.000 euro lijden, hoor. En wel van 100.000 ook.
maandag 21 januari 2019 om 11:06
Vast niet, maar er was al wel geld zat.
Ik denk eerder dat het hem gewoon niet zo boeide, wat voor pak hij aan had.
En Syl was toen wsl nog wat minder dwingend richting haar partner, om hem uiterlijk te perfectioneren. Wat ze nu met haar nieuwe vlam wél doet. Die is al helemaal in het nieuw gestoken.
.
maandag 21 januari 2019 om 11:45
Vd Vaart verdiende ten tijde van het huwelijk 2,5 miljoen per jaar bij Ajax. Dus ja, toen konden ze dat ook makkelijk betalen. Vd Vaart was toen de meest verdienende Ajacied, toen Sylvie met hem trouwde. Zie ook hier:
https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... meest.html
Am Yisrael Chai!