Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
18-02-2020 23:20
Maar het is toch best raar dat je een vrouw die zelf een miljoenencarriere heeft opgebouwd, in het buitenland nog wel, niet serieus kan nemen? Als je iemand die miljoenen verdient al niet serieus neemt, wat moeten gewone Jannie Modaals dan wel niet? Best erg ook dat je haar dus puur op basis van haar uiterlijk niet serieus neemt.

(En voor de goede orde, ik vind haar ook echt stom, maar het is gewoon een feit dat ze knetterhard werkt en extreem gedisciplineerd is en daar behoorlijk succes mee heeft.)
Wat een bijzonder criterium stel je hier. Ik kan wel meer mensen opnoemen die miljoenen verdienen die ik fake vindt en wanneer ik die hoor praten niet echt serieus kan nemen. Verder vind ik haar dus superknap, maar dat is yolanthe ook. Het heeft dus niets met haar uiterlijk te maken dat ik haar niet serieus neem. Vreemd dat je dat concludeert. Komt meer door hoe ze overkomt, hoe ze praat en hoe ze lacht , de filmpjes die ze online zet. En ik geloof ook echt wel dat ze enorm gedisciplineerd is en hard werkt. Maar goed, misschien had ik ook gewoon moeten zeggen dat ik haar stom vindt, want dat is blijkbaar wel ok.
Anyway, ik vind dus Sylvie stom en Yolanthe niet. En ik snap niet waarom die 2 dus altijd in 1 adem genoemd worden. Maar dat komt dus omdat ik Yolanthe hoger heb zitten. En voor de duidelijkheid: ik vind dat, ik zeg niet dat het zo is.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
19-02-2020 07:59
Wil Arie het doen ofzo.
Denk eerder dit. Wat een stom geleuter van zomaar een man over een ander.
Oh wacht; daar draait het in dit topic om. Nou ja in het kader van dit topic is het heel interessant wat Arie VINDT.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Was dit al gepost ? Nicolette Kluijver en haar man nu definitief uit elkaar
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
19-02-2020 09:33
Was dit al gepost ? Nicolette Kluijver en haar man nu definitief uit elkaar
Het houdt maar niet op.
Staan de sterren verkeerd ofzo?
.
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw topic. Deze is over 3000.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Byrma schreef:
19-02-2020 09:33
Was dit al gepost ? Nicolette Kluijver en haar man nu definitief uit elkaar
:-?
Nee, dat was nog niet voor bij gekomen.

Wat een begin van 2020. De roddelpers draait overuren!
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
19-02-2020 09:50
:-?
Nee, dat was nog niet voor bij gekomen.

Wat een begin van 2020. De roddelpers draait overuren!
Wist al wel dat die al tijden problemen hadden en dat de relatie in zwaar weer zat. Sneu zeg...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Bridget moest huilen bij Frank op de radio.
Het is ook wel sneu natuurlijk; dat je zo verliefd bent en dat het dan misloopt, ook al pasten ze misschien toch niet zo goed bij elkaar.
Dat je ‘gekke’ dingen doet als je verliefd bent snap ik ook nog wel ergens.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
19-02-2020 10:37
Bridget moest huilen bij Frank op de radio.
Het is ook wel sneu natuurlijk; dat je zo verliefd bent en dat het dan misloopt, ook al pasten ze misschien toch niet zo goed bij elkaar.
Dat je ‘gekke’ dingen doet als je verliefd bent snap ik ook nog wel ergens.
Wat een ontzettende dramqueen zeg....echt niet te geloven. Verwend nest.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... e-en-andre

Volgens Bridget maken (ik citeer): “Insta en Facebook meer kapot dat je lief is...”

Hmmm... eigen verantwoordelijkheid?! o_o Maar ze geeft zichzelf wel een schouderklopje: ze staat heel sterk in haar schoenen. Oké dan...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sjaantje37 schreef:
19-02-2020 10:38
Wat een ontzettende dramqueen zeg....echt niet te geloven. Verwend nest.

Wat een rare reactie...echt niet te geloven. Ze heeft liefdesverdriet.
Harde les voor haar. De volgende keer zal ze dus niks of iig minder online zetten?

Het gaat hard met de scheidingen. 2020 is het jaar van de verandering.
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe deel is al geopend, kom nou gezellig daarheen :shout:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
19-02-2020 10:44
Harde les voor haar. De volgende keer zal ze dus niks of iig minder online zetten?

Het gaat hard met de scheidingen. 2020 is het jaar van de verandering.
Dat hoop je dan inderdaad. Als je alles open zet met extreem hoog “komt dat zien - komt dat zien” gehalte dan ligt het op de weg dat er nu zo gereageerd wordt. Zelfs door mensen die zich normaliter geen enkele “iota” interesseren voor die mensen. Tja...

En nu meent zij dat zij niet belangrijk is en wil zij dat het weer over iets anders gaat (voorheen leek ze te leven voor de likes - hoe dubbel).

Begrijp inmiddels dat ze tot inkeer is gekomen. Begrijp de spijt over de insta posts volkomen trouwens, maar een slimme meid is (voortaan) op dit soort reacties voorbereid... ;-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-02-2020 08:47
Het topic is vol!
Hier kunnen we weer verder: entertainment/verliefd-verloofd-getrouw ... #p30995106
Beste Forummers,

Dit topic is gesloten. Er is een nieuw topic geopend.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven