Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hij had dreetje toch allang meegenomen naar bridget?
.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
17-02-2020 00:19
Mijn gok:
Andre en Mo wilden niet dat Dreetje al werd geconfronteerd met papa's nieuwe vriendin en Bridget heeft dat gewoon genegeerd en is toch gekomen.
Mo boos.
André boos op Bridget.
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
17-02-2020 00:19
Mijn gok:
Andre en Mo wilden niet dat Dreetje al werd geconfronteerd met papa's nieuwe vriendin en Bridget heeft dat gewoon genegeerd en is toch gekomen.
Mo boos.
André boos op Bridget.
Ik denk eerder dat Dreetje en Monique in bed zijn beland. Of in elk geval te intiem geweest zijn naar Bridget's zin en dat dat uit is gekomen op Curaçao.
lila01 schreef:
17-02-2020 00:19
Mijn gok:
Andre en Mo wilden niet dat Dreetje al werd geconfronteerd met papa's nieuwe vriendin en Bridget heeft dat gewoon genegeerd en is toch gekomen.
Mo boos.
André boos op Bridget.
neu dre denkt niet in belang van zoon. Mo heeft hem verleid. Be werd gedumpt. En ik denk dat Be ook de goede vriend van Dre kent die vandaag leegliep in de media over Mo
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2020 00:40
neu dre denkt niet in belang van zoon. Mo heeft hem verleid. Be werd gedumpt. En ik denk dat Be ook de goede vriend van Dre kent die vandaag leegliep in de media over Mo
Leon? Van Rome?
.
impala schreef:
17-02-2020 00:43
Leon? Van Rome?
ja.

Dre kan nu met tanja jess die is ook oud en blond
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2020 00:44
ja.

Dre kan nu met tanja jess die is ook oud en blond
Alles fixed. Nu alleen B nog onderbrengen. Maar eerst moet haar lip genezen.
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een afgang voor Bridget. Spullen opgehaald op Valentijnsdag :facepalm: Wat zou er toch op Curaçao gebeurd zijn? Op de foto's met Bridget ziet Andre er niet happy uit. En dan de vage uitspraak van Mo dat ze wil vechten voor haar gezin.
Evert moet even met meer info komen!
Alle reacties Link kopieren
Gok dat Bridget een allergische reactie heeft op recent gezette lipfiller. Dat het ontstoken is is gewoon een smoes.
Mama Rachel kan het volgens mij weinig schelen wie de vriendin van André is. Maar dat geslijm en gefeest met Rachel, wat een afgang voor Bridget nu.
Alle reacties Link kopieren
En Mees en André de derde zijn weer de children of the Bill.

En dat meisje Borsato heeft die tekst van haar langzalzeleven niet zelf bedacht.

Wat een kluchten allemaal.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... uit-elkaar

'Opvallend is dat afgelopen vrijdag zowel André als Bridget nog via Instagram lieten weten hoe gek ze zijn op elkaar.'

??????????????
Boulevard beweert dit???? Niemand heeft dit gezien, behalve Boulevard!? Dit moet wel van Bridget af komen, deze desinformatie.
Weet André overigens dat Leontine B. terug vrij is?
Alle reacties Link kopieren
Rico Verhoeven en zijn Jackie zijn uit elkaar? Volgens de Telegraaf.

https://www.telegraaf.nl/sport/18494842 ... -het-chaos
Alle reacties Link kopieren
Morduchen schreef:
17-02-2020 02:47
Rico Verhoeven en zijn Jackie zijn uit elkaar? Volgens de Telegraaf.

https://www.telegraaf.nl/sport/18494842 ... -het-chaos
Die man is dan weer zo niet interessant.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Morduchen schreef:
17-02-2020 02:47
Rico Verhoeven en zijn Jackie zijn uit elkaar? Volgens de Telegraaf.

https://www.telegraaf.nl/sport/18494842 ... -het-chaos
Tuurlijk, was te verwachten. Al die vrouwen die zich aan zijn voeten werpen kan hij niet meer weerstaan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
God wat een spanning over Brazes! Zou het dan echt over zijn?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-02-2020 06:37
Tuurlijk, was te verwachten. Al die vrouwen die zich aan zijn voeten werpen kan hij niet meer weerstaan natuurlijk.
Hoezo ‘natuurlijk’? Dus elke bekende en populaire man gaat vreemd? Ze heten niet allemaal Marco Borsato.
Waarom was dit te verwachten? Je kent de man en zijn relatie goed begrijp ik?
Een beetje rare uitspraak van je.
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
17-02-2020 06:49
Hoezo ‘natuurlijk’? Dus elke bekende en populaire man gaat vreemd? Ze heten niet allemaal Marco Borsato.
Waarom was dit te verwachten? Je kent de man en zijn relatie goed begrijp ik?
Een beetje rare uitspraak van je.
Totaal niet raar. Je dankt je succes aan je eerste vrouw en je tweede vrouw aan je succes gaat hier wel op. Niet goed geslapen ofzo?
Ammiedammie schreef:
17-02-2020 06:49
Hoezo ‘natuurlijk’? Dus elke bekende en populaire man gaat vreemd? Ze heten niet allemaal Marco Borsato.
Waarom was dit te verwachten? Je kent de man en zijn relatie goed begrijp ik?
Een beetje rare uitspraak van je.
Dit! Er is niets bekend over of hij is vreemdgegaan, dus waarom dat meteen roepen? Slaat nergens op. Mensen kunnen gewoon uit elkaar groeien zonder dat daar een derde persoon aan te pas komt. Niet netjes om hem meteen als vreemdganger te bestempelen.

Volgens mij is Rico echt een ontzettend vriendelijke man en hij is ook altijd erg lief met zijn kinderen enz.
Ze waren al vanaf tieners bij elkaar en hun leven is heel erg veranderd in die jaren. Dan kan je best uit elkaar groeien.
Wat voor schut sta je dan toch als volwassen mensen... pfff.
Andre zei vorige maand nog “je bent de liefde van mijn leven”.
En Monique zou ook gek zijn als ze hem nog terug wil.
Kinderen zijn inderdaad weer de dupe.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
17-02-2020 07:01
Wat voor schut sta je dan toch als volwassen mensen... pfff.
Andre zei vorige maand nog “je bent de liefde van mijn leven”.
En Monique zou ook gek zijn als ze hem nog terug wil.
Ja maar de liefde van je leven is een beetje een ruim begrip in dit verband. De liefde van je leven kan ook de wip van de week zijn. ;-)

De enige voor wie ik dit echt triest vind is de zoon van Bridget - zijn moeder heeft het allemaal zo lopen etaleren en dat geldt ook voor André. Kennelijk was het ook al nodig om André aan hem voor te stellen :@@: en nu lijkt/schijnt de relatie van alweer voorbij te zijn....
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
16-02-2020 23:08
Evert wil niet speculeren, zegt hij.
Jammer.
Evert leest hier mee :-D
lila01 schreef:
17-02-2020 00:19
Mijn gok:
Andre en Mo wilden niet dat Dreetje al werd geconfronteerd met papa's nieuwe vriendin en Bridget heeft dat gewoon genegeerd en is toch gekomen.
Mo boos.
André boos op Bridget.
Dit denk ik niet. Het was geen verrassing dat Bridget kwam. Dat wist ik zelfs al dagen voordat ze ging.

Ik denk dat er iets is gebeurd tussen Monique en Andrè.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
17-02-2020 06:57
Dit! Er is niets bekend over of hij is vreemdgegaan, dus waarom dat meteen roepen? Slaat nergens op. Mensen kunnen gewoon uit elkaar groeien zonder dat daar een derde persoon aan te pas komt. Niet netjes om hem meteen als vreemdganger te bestempelen.

Volgens mij is Rico echt een ontzettend vriendelijke man en hij is ook altijd erg lief met zijn kinderen enz.
Ze waren al vanaf tieners bij elkaar en hun leven is heel erg veranderd in die jaren. Dan kan je best uit elkaar groeien.
ik zei niet dat hij vreemd was gegaan hoor, dat maken jullie er zelf van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven