Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
dinsdag 14 april 2020 om 08:33
missie_m schreef: ↑14-04-2020 00:05
Als B op tv in het roddelprogramma vertelt dat ze een nieuwe liefde heeft, een BN'er, maar nu nog niet kan vertellen wie het is, omdat hij het zijn vrouw nog moet vertellen, wetende dat daar thuis een vrouw en klein kindje zitten die nog van niks weten, dat vind ik wel vals.
Als B mensen gaat aanklagen omdat die vonden dat B en A zich misdroegen op een bruiloftsfeest, haar onderbroek op de enkels had, en gasten zich er aan stoorden dat ze zo tekeer gingen, terwijl die mensen wel de waarheid spraken, dan vind ik B niet alleen naïef of impulsief. En ook niet slim
Dan nog kan ze wel intelligent zijn. Ten tijde van André was ze compleet van het pad af. Daar kun je rare dingen van gaan doen. Ook slimme mensen.
dinsdag 14 april 2020 om 08:39
Voor het gedrag van B moet je op zijn minst toch wel naief, niet zo slim en labiel zijn.Billy_Mean schreef: ↑14-04-2020 08:33Dan nog kan ze wel intelligent zijn. Ten tijde van André was ze compleet van het pad af. Daar kun je rare dingen van gaan doen. Ook slimme mensen.
dinsdag 14 april 2020 om 12:00
Precies.
Alsof iedereen hier nu zo is dat ze nooit stomme dingen doen of zeggen.
dinsdag 14 april 2020 om 13:06
fientje1982 schreef: ↑14-04-2020 11:08Wat is slim? Intelligentie bestaat uit zoveel vormen. De ene is sociaal zwak, maar muzikaal sterk. Ben je dan slim of dom.
Dat is een goede opmerking.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 14 april 2020 om 13:10
Billy_Mean schreef: ↑14-04-2020 08:33Dan nog kan ze wel intelligent zijn. Ten tijde van André was ze compleet van het pad af. Daar kun je rare dingen van gaan doen. Ook slimme mensen.
Je hebt het over Bridget. Mooi.
Ook slimme mensen die jarenlang gehuwd zijn met een zanger, en samen drie mooie kinderen hebben, kunnen toch heel intelligent zijn en toch niet alles opmerken. Toch?
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 14 april 2020 om 14:58
Jaah goede. Ze liegt dat het gedrukt staat. Ze lult zich eruit en doet net of het allemaal wel meeviel. Alles om de lieve vrede uit te stralen. Om moe van te wordenMazikeen666 schreef: ↑14-04-2020 13:40Monique november 2019: "als je hoort om wie het gaat maakt alles alleen maar pijnlijker"
Monique april 2020: "Toen ik hoorde om wie het ging dacht ik meteen: nu snap ik het, dit gaat ’m verder niet worden.”
dinsdag 14 april 2020 om 15:07
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch? Het kan nog pijnlijk zijn als je partner met een goede bekende in bed duikt, ook als je zelf al inschat dat het niet lang gaat duren.Mazikeen666 schreef: ↑14-04-2020 13:40Monique november 2019: "als je hoort om wie het gaat maakt alles alleen maar pijnlijker"
Monique april 2020: "Toen ik hoorde om wie het ging dacht ik meteen: nu snap ik het, dit gaat ’m verder niet worden.”
dinsdag 14 april 2020 om 16:06
Monique zet zichzelf best voor gek met dit interview.
Tegenstrijdige berichten.
Dan zit ze ook nog te vertellen dat Dre loog over waar hij was . Volgens mij is dit is gewoon weer een tactische zet om er zelf als beste uit te komen.
Ze haalt hun kind er weer bij , alsof die kleine man dit allemaal al zou begrijpen hoe papa zich gedroeg met zijn nieuwe vrouw.
André was toch bijna nooit thuis.
Ze praat trouwens alsof ze het over haar kind heeft ipv haar vriend.
Best zielig ook als je elke keer een vakantie nodig heb om weer bij elkaar te komen of om weer iets te lijmen.
Tegenstrijdige berichten.
Dan zit ze ook nog te vertellen dat Dre loog over waar hij was . Volgens mij is dit is gewoon weer een tactische zet om er zelf als beste uit te komen.
Ze haalt hun kind er weer bij , alsof die kleine man dit allemaal al zou begrijpen hoe papa zich gedroeg met zijn nieuwe vrouw.
Ze praat trouwens alsof ze het over haar kind heeft ipv haar vriend.
Best zielig ook als je elke keer een vakantie nodig heb om weer bij elkaar te komen of om weer iets te lijmen.
dinsdag 14 april 2020 om 17:03
Ik lees net dat interview in de Linda, het is inderdaad alsof ze het over haar puberkind heeft. Hij heeft ook een rugzakje en dat weet iedereen omdat hij bekend is, en hij kan er dus niks aan doen.... Koekoek
De foto’s bij het interview zijn ook niet haar beste. Lege blik in haar ogen, alle oneffenheden weggeshopt, maar dan ook alle. En dat gebit... echt plastic! Wat lelijk. Zonde want ze is echt wel knap. Nou op deze foto’s niet. Ze lijkt wel 50+ ondanks haar gefotoshopte huid.
De foto’s bij het interview zijn ook niet haar beste. Lege blik in haar ogen, alle oneffenheden weggeshopt, maar dan ook alle. En dat gebit... echt plastic! Wat lelijk. Zonde want ze is echt wel knap. Nou op deze foto’s niet. Ze lijkt wel 50+ ondanks haar gefotoshopte huid.
Always look on the bright side of life
woensdag 15 april 2020 om 08:06
woensdag 15 april 2020 om 08:59
Zo, goedemorgen, hij wordt echt helemaal met de grond gelijk gemaakt.....blauwe_emmer schreef: ↑15-04-2020 08:06Over de publiciteitsgeilheid van Dre
https://www.veronicainside.nl/nieuws/fr ... ofWLDY5Hh8
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
woensdag 15 april 2020 om 09:01
Denk ik ook.
Dat ze dat in november zei, was nog voordat bekend werd dat het om Bridget ging. Maar dat wist Monique al wel, en die refereerde met de opmerking 'zeker als je weet wie het is' natuurlijk aan die scene bij Patty's huwelijk.
Dat ze dan gelijk de inschatting maakt dat het geen lang leven beschoren was, zal ze ongetwijfeld toen gedacht hebben, maar niet uitgesproken hebben want Brazes was net een feit geworden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
woensdag 15 april 2020 om 09:44
Nou ik ben geen fan van Hazes, maar dit vind ik ook nergens voor nodig.blauwe_emmer schreef: ↑15-04-2020 08:06Over de publiciteitsgeilheid van Dre
https://www.veronicainside.nl/nieuws/fr ... ofWLDY5Hh8
woensdag 15 april 2020 om 09:45
Volgens mij ging Bridget daar heen, ongeacht of Hazes dat nou wilde of niet.Sjaantje37 schreef: ↑15-04-2020 09:26Wel is het nu duidelijk dat Hazes met Monique in Curaçao de koffer ingedoken is en wss ook nog even met Bridget.
Andre had op zijn minst Bridget de reis daar naar toe kunnen besparen. Echt een heel naar mannetje.
En het kan best zijn dat die welbekende vonk oversloeg nadat Bridget naar Curaçao was gevlogen en al een paar dagen met hem was.
woensdag 15 april 2020 om 10:08
Nee die knuffel was al eerder een foto van genomen, toen moest Bridget er nog heen vliegen.
woensdag 15 april 2020 om 10:34
Oh ja, dat was bij dat concert geloof ik. Maar onduidelijk is of toen die welbekende vonk al was overgeslagen.
Want Andre zat zowel bij Bridget in het hotel als in een eigen hotelkamer, en ws. dus ook bij Monique.
woensdag 15 april 2020 om 10:53
minnimouse schreef: ↑15-04-2020 09:44Nou ik ben geen fan van Hazes, maar dit vind ik ook nergens voor nodig.
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar ik vind deze mensen van zo'n laag allooi dat ik erom moest lachen.
Such fun!1