Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
maandag 13 april 2020 om 18:31
ik vind dat ze vooral veel zegt over Dre, hij praat niet en het is moeilijk na de hereniging.Baggal schreef: ↑13-04-2020 18:08https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... n-andre-en
Best vals die uitlatingen van Mo over Bridget...
maandag 13 april 2020 om 18:31
Ik ga er vanuit dat de positie eerst lager wasMaleficent schreef: ↑13-04-2020 18:25Die wenkbrauwen van Bridget zijn niet echt. Die heeft ze laten tatoeëren.
maandag 13 april 2020 om 18:33
Wat zegt ze dat vals is over B ?Baggal schreef: ↑13-04-2020 18:08https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... n-andre-en
Alleen dat ze wist dat het niet lang ging duren .
maandag 13 april 2020 om 18:41
Monique weet toch ook zo goed wat André nodig heeft?
Het was zelfs zo'n spiegel voor hem dat hij haar tattoo in een mum van tijd weg heeft laten halen.
Bridget was zelf inderdaad ook walgelijk toen ze met André ging, maar als ze toch met modder blijven gooien naar elkaar..
Die Monique mag van mij weleens van haar heilige wolkje afgegooid worden hoor.
maandag 13 april 2020 om 18:45
Dat wist ze echter niet en kon ze op dat moment ook helemaal niet weten, misschien hopen of vermoeden maar zo zeker weten zeker niet... En dat ze niet jaloers was betwijfel ik ook trouwens. Ik denk dat het voor iedere vrouw wiens man/vriend er van door gaat met een ander het wel even pijnlijk is en er allerlei onderhuidse gevoelens bij komen kijken. En al helemaal als de love birds het nodig vinden om hun Insta vol te gooien met liefdesverklaringen.
Ik vind het nogal triomfantelijk en een beetje vals om te stellen dat je niets deed omdat je van te voren wist dat het niets werd en dat je B. dankbaar bent vanwege de spiegel die ze Dre voorhield. Yeah right...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 13 april 2020 om 18:50
Ze zegt dat ze al snel zag dat het niks ging worden en dat ze toen wist dat ze weer bij elkaar zouden komen .Baggal schreef: ↑13-04-2020 18:45Dat wist ze echter niet en kon ze op dat moment ook helemaal niet weten, misschien hopen of vermoeden maar zo zeker weten zeker niet... En dat ze niet jaloers was betwijfel ik ook trouwens. Ik denk dat het voor iedere vrouw wiens man/vriend er van door gaat met een ander het wel even pijnlijk is en er allerlei onderhuidse gevoelens bij komen kijken. En al helemaal als de love birds het nodig vinden om hun Insta vol te gooien met liefdesverklaringen.
Ik vind het nogal triomfantelijk en een beetje vals om te stellen dat je niets deed omdat je van te voren wist dat het niets werd en dat je B. dankbaar bent vanwege de spiegel die ze Dre voorhield. Yeah right...
maandag 13 april 2020 om 18:51
Waar staat dat ze niet jaloers was?Baggal schreef: ↑13-04-2020 18:45Dat wist ze echter niet en kon ze op dat moment ook helemaal niet weten, misschien hopen of vermoeden maar zo zeker weten zeker niet... En dat ze niet jaloers was betwijfel ik ook trouwens. Ik denk dat het voor iedere vrouw wiens man/vriend er van door gaat met een ander het wel even pijnlijk is en er allerlei onderhuidse gevoelens bij komen kijken. En al helemaal als de love birds het nodig vinden om hun Insta vol te gooien met liefdesverklaringen.
Er staat in het artikel dat het als een klap kwam. En dat het verschrikkelijk was om te zien.
En het was goed voor haar eigenwaarde dat ze tijdens die relatie zich niet uitliet over hun. Helaas heeft ze dat verpest door Andrè terug te nemen.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 13-04-2020 18:56
7.82% gewijzigd
maandag 13 april 2020 om 18:53
Ik hoop het. Dan kunnen we weer gezellig kletsen hier.Maleficent schreef: ↑13-04-2020 18:22Ai, ik denk dat de beerput wel open gaat nu. Bridget gaat dit niet leuk vinden en die zal ook heus wel wat info gekregen hebben van André over zijn relatie met Mo.
maandag 13 april 2020 om 18:55
Ik weet niet of ik het vals vind, heel dom vooral. Over dat al even domme kereltje van d’r.Baggal schreef: ↑13-04-2020 18:08https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... n-andre-en
maandag 13 april 2020 om 18:57
Maar voor hoelang? Dreetje is een alphamannetje vol testosteron. Er zijn dames die zich als een groupie gedragen bij dit kereltje. Al vind ik Monique inmiddels het type: hij mag overal honger krijgen als hij maar thuis komt eten.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 13 april 2020 om 18:58
Hij mag ook overal eten. Ze neemt hem toch wel terug.SweetFirefly schreef: ↑13-04-2020 18:57Maar voor hoelang? Dreetje is een alphamannetje vol testosteron. Er zijn dames die zich als een groupie gedragen bij dit kereltje. Al vind ik Monique inmiddels het type: hij mag overal honger krijgen als hij maar thuis komt eten.
maandag 13 april 2020 om 19:00
Zij krijgt de restjes
maandag 13 april 2020 om 19:10
Nou en? Als zij daar beiden mee kunnen leven?SweetFirefly schreef: ↑13-04-2020 18:57Maar voor hoelang? Dreetje is een alphamannetje vol testosteron. Er zijn dames die zich als een groupie gedragen bij dit kereltje. Al vind ik Monique inmiddels het type: hij mag overal honger krijgen als hij maar thuis komt eten.
maandag 13 april 2020 om 19:16
Sommige vrouwen nemen blijkbaar genoegen met de kruimels. Er zal wel wat tegenover staan, een bepaalde levensstandaard die zij alleen nooit voor elkaar zal krijgen, bekendheid, misschien geeft het haar voor haar gevoel status, rode loperfeestjes etc.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.