Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 7!

15-05-2020 10:01 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zullen deze twijfelgevalletjes de 3000 postings halen???
We gaan het zien! :proud:
maleficent wijzigde dit bericht op 10-03-2021 10:25
8.45% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Anyway, lijkt me gek om te zien dat je opvolgster je tweelingzus had kunnen zijn. Benieuwd of Saskia hier nog iets over meldt.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
06-05-2021 17:35
En hoe staat het nu met die vriendschap? Ben ik nou in de war, want ik dacht dat ze daarna met modder smeten? Saskia was not amused volgens mij?
Dat weet ik niet. Ik volg Saskia op social media maar heb daar niks van meegekregen.
Ah ok. Meende zoiets gelezen te hebben.
https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/ ... d-werd.amp

Kluun was sinds de zomer 2018 single. Toen rond oktober gerommeld met Saskia. Hij heeft nu 2 jr een relatie met de aanstaande, dus mei 2019, maar kende haar al een jaar.
Kortom: amper single geweest.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
06-05-2021 17:36
Anyway, lijkt me gek om te zien dat je opvolgster je tweelingzus had kunnen zijn. Benieuwd of Saskia hier nog iets over meldt.
Vind je dat ze echt zoveel op elkaar lijken ja? Ze zijn allebei blond maar verder zie ik niet veel overeenkomsten hoor.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-05-2021 17:51
Vind je dat ze echt zoveel op elkaar lijken ja? Ze zijn allebei blond maar verder zie ik niet veel overeenkomsten hoor.
Eens. Ik vind het ook wel een beetje een belediging voor Saskia als ik heel eerlijk ben.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
06-05-2021 16:24
En alweer trouwen. Wat mankeert die man? (Van alles.. Maar daar komt ze nog wel achter :P)
Ja die behoefte om steeds weer te trouwen snap ik ook niet zo goed. Maarja, laten we 'm het voordeel van de twijfel geven, misschien is ie zijn wilde haren intussen wel kwijt en is dit de ware (het zal niet zo zijn dat ze zijn voorgeschiedenis niet kent in elk geval :) )
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 17:54
Eens. Ik vind het ook wel een beetje een belediging voor Saskia als ik heel eerlijk ben.
Jij zegt het, ik dacht het :proud:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-05-2021 17:55
Jij zegt het, ik dacht het :proud:
ik durfde het pas te zeggen toen jij zei dat je ze niet vond lijken. Dacht: "ligt dit nou aan mij". Saskia is toch vele malen knapper, verfijnder en eleganter, maar ik vind Saskia erg leuk dus ik ben niet objectief. :proud:
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 17:58
ik durfde het pas te zeggen toen jij zei dat je ze niet vond lijken. Dacht: "ligt dit nou aan mij". Saskia is toch vele malen knapper, verfijnder en eleganter, maar ik vind Saskia erg leuk dus ik ben niet objectief. :proud:
Hahaha, ik vind Saskia Noort best wel een doos (sorry :proud: ) maar ze is ontegenzeglijk knapper, dat kan ik niet ontkennen!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Josh (José) Veldhuizen is verloofd. José is 'bekend' van 'Modemeisjes met een missie'.
meisje22 wijzigde dit bericht op 06-05-2021 18:05
3.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-05-2021 18:01
Hahaha, ik vind Saskia Noort best wel een doos (sorry :proud: ) maar ze is ontegenzeglijk knapper, dat kan ik niet ontkennen!
Hahaha! Dat kan, is zo persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 18:04
Josh (José) Veldhuizen is verloofd. José is 'bekend' van 'Modemeisjes met een missie'.
Over tweelingzusjes gesproken: ik vind haar een soort Nikki Plessen hoofd hebben. Compleet inwisselbare types verder ook.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
06-05-2021 17:51
Vind je dat ze echt zoveel op elkaar lijken ja? Ze zijn allebei blond maar verder zie ik niet veel overeenkomsten hoor.
Ja ik zie wel gelijkenis.
juliet64 schreef:
06-05-2021 17:54
Ja die behoefte om steeds weer te trouwen snap ik ook niet zo goed. Maarja, laten we 'm het voordeel van de twijfel geven, misschien is ie zijn wilde haren intussen wel kwijt en is dit de ware (het zal niet zo zijn dat ze zijn voorgeschiedenis niet kent in elk geval :) )
Hij zei zelf dat hij nu op zijn 56ste inderdaad zijn wilde haren kwijt is en monogaam is. Las ik net ergens.
juliet64 schreef:
06-05-2021 17:55
Jij zegt het, ik dacht het :proud:
Ik vind Saskia mooier, dat wel.
meisje22 schreef:
06-05-2021 17:58
ik durfde het pas te zeggen toen jij zei dat je ze niet vond lijken. Dacht: "ligt dit nou aan mij". Saskia is toch vele malen knapper, verfijnder en eleganter, maar ik vind Saskia erg leuk dus ik ben niet objectief. :proud:
Op die foto zie ik een hele elegante, slanke vrouw. Niet minder verfijnd of wat dan ook dan Saskia. Maar dat is wat ik zie.
meisje22 schreef:
06-05-2021 18:04
Josh (José) Veldhuizen is verloofd. José is 'bekend' van 'Modemeisjes met een missie'.
Nooit van gehoord. Is dat een realityshow oid?
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-05-2021 18:11
Over tweelingzusjes gesproken: ik vind haar een soort Nikki Plessen hoofd hebben. Compleet inwisselbare types verder ook.
Ja snap wel wat je bedoelt.
José is behoorlijk verbouwd trouwens. Ik ken haar van vroeger en toen zag ze er niet zo uit.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
06-05-2021 18:16
Nooit van gehoord. Is dat een realityshow oid?
Ja van heel lang geleden, samen met Tamara Elbaz en Maria Tailor.

Ze is vooral bekend van haar eigen modemerk Josh V maar ze vlogt ook. Haar vriend is/was eigenaar van Nickelson. (van die lelijke jassen)
Die jassen ken ik. Verder totaal nietszeggend voor mij.

Maleficent, ik zie dat we bijna tegen de 3000 zitten. Nu alweer😏
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 18:04
Josh (José) Veldhuizen is verloofd. José is 'bekend' van 'Modemeisjes met een missie'.
En ze was ooit de ex van voormalig bokskampioen Regilio Tuur.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
06-05-2021 18:28
En ze was ooit de ex van voormalig bokskampioen Regilio Tuur.
Ook nog inderdaad

Afbeelding
Die ken ik wel!😆
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
06-05-2021 18:13
Hij zei zelf dat hij nu op zijn 56ste inderdaad zijn wilde haren kwijt is en monogaam is. Las ik net ergens.
Ik denk eerder dat zijn doelgroep inmiddels is opgedroogd, als snelle reclameman van in de 30 ben je immers een stuk aantrekkelijker dan als verlopen ouwe lul.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven