Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 7!

15-05-2020 10:01 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zullen deze twijfelgevalletjes de 3000 postings halen???
We gaan het zien! :proud:
maleficent wijzigde dit bericht op 10-03-2021 10:25
8.45% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 18:30
Ook nog inderdaad

Afbeelding
Woooow, nooit geweten! Dán ben je desperate om bekend te worden, zeg, als je het zelfs met Tuur aanlegt.
Am Yisrael Chai!
fruityjuice schreef:
06-05-2021 18:28
En ze was ooit de ex van voormalig bokskampioen Regilio Tuur.
Dat is ze nog steeds. ;-D
En ze is gevraagd tijdens een vakantie met de hele familie in Dubai. Heel sjiek, in coronatijd.
Alle reacties Link kopieren
Dorotheaa schreef:
06-05-2021 18:53
Dat is ze nog steeds. ;-D
:-D
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 18:30
Ook nog inderdaad

Afbeelding
Is die Tuur nou zo klein?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-05-2021 19:04
Is die Tuur nou zo klein?
Ja. Aldenk ik dat hij hier zit en zij staat, maar ze was groter dan hij en zij is 1.78m.
minnimouse schreef:
06-05-2021 19:04
Is die Tuur nou zo klein?
Op deze foto zit hij zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-05-2021 18:42
Woooow, nooit geweten! Dán ben je desperate om bekend te worden, zeg, als je het zelfs met Tuur aanlegt.
Haha ja! Terwijl haar vader een bekende man is in de muziek en de oprichter van Nedstat. Hij is loaded dus daar had ze het niet voor hoeven doen.
Alle reacties Link kopieren
In de tijd van Tuur was Josh ze nog een beetje naturel. Met al die botox en fillers is ze idd een kloon van Nikki Plessen. Heel toevallig ook allebei een eigen modelabel.
Alle reacties Link kopieren
Zo ziet ze er tegenwoordig uit. Plaatje olakken lukt niet dus even een link:

https://grazia.nl/artikel/258588/josh-v ... ngsverhaal
meisje22 wijzigde dit bericht op 06-05-2021 19:22
65.36% gewijzigd
minnimouse schreef:
06-05-2021 19:04
Is die Tuur nou zo klein?
Hij is 1,71.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 19:11
Haha ja! Terwijl haar vader een bekende man is in de muziek en de oprichter van Nedstat. Hij is loaded dus daar had ze het niet voor hoeven doen.
Die Tuur had toch wel vaker mooie vrouwen? En losse handjes.... volgens mij is zij (Josh dus) daarom ook bij 'm weggegaan.
Wat die vrouwen toch ooit in die man zagen, ik heb het nooit begrepen. Afgezien van zijn agressiviteit vond ik 'm ook altijd nogal dommig overkomen.
Whatever happened to Tuur eigenlijk? Het laatste wat ik weet is dat ie in New York woonde maar dat is ook alweer jaren geleden....
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij woont hij daar nog steeds, ik zag hem vrij recent ergens met zijn afschuwelijke Engels weer van alles brabbelen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-05-2021 19:46
Volgens mij woont hij daar nog steeds, ik zag hem vrij recent ergens met zijn afschuwelijke Engels weer van alles brabbelen.
Hahaha, oja, dat was ook typerend voor 'm. Toen ie nog maar net in NY woonde sprak ie opeens geen Nederlands meer, was ie helemaal veramerikaanst you know :facepalm: (en dan inderdaad dat vreselijke steenkolenengels)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-05-2021 19:42
Die Tuur had toch wel vaker mooie vrouwen? En losse handjes.... volgens mij is zij (Josh dus) daarom ook bij 'm weggegaan.
Wat die vrouwen toch ooit in die man zagen, ik heb het nooit begrepen. Afgezien van zijn agressiviteit vond ik 'm ook altijd nogal dommig overkomen.
Whatever happened to Tuur eigenlijk? Het laatste wat ik weet is dat ie in New York woonde maar dat is ook alweer jaren geleden....
Hij heeft ook vast gezeten voor mishandeling van twee van zijn exen. Josh heeft zich er nooit over uit gelaten of hij haar ook mishandeld heeft dacht ik. Zij is in ieder geval niet een van die twee waarom hij vastzat.

Ik snap ook echt niet wat je in deze man kan zien hoor. Interessant doenerij van hem. Hij woont nog steeds in New York en speaks hardly any Nederlands meer.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-05-2021 19:49
Hahaha, oja, dat was ook typerend voor 'm. Toen ie nog maar net in NY woonde sprak ie opeens geen Nederlands meer, was ie helemaal veramerikaanst you know :facepalm: (en dan inderdaad dat vreselijke steenkolenengels)
Hhahaha, ja dit dus!
fashionvictim schreef:
06-05-2021 18:41
Ik denk eerder dat zijn doelgroep inmiddels is opgedroogd, als snelle reclameman van in de 30 ben je immers een stuk aantrekkelijker dan als verlopen ouwe lul.
😅
En zijn huidige doelgroep is er niet zo van gediend als hij er een levensstijl op nahoudt zoals destijds.
Ook voor Tuur zijn the dogs days over.
meisje22 schreef:
06-05-2021 19:52
Hij heeft ook vast gezeten voor mishandeling van twee van zijn exen. Josh heeft zich er nooit over uit gelaten of hij haar ook mishandeld heeft dacht ik. Zij is in ieder geval niet een van die twee waarom hij vastzat.

Ik snap ook echt niet wat je in deze man kan zien hoor. Interessant doenerij van hem. Hij woont nog steeds in New York en speaks hardly any Nederlands meer.
Iek iek iek!
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
06-05-2021 19:42
Die Tuur had toch wel vaker mooie vrouwen? En losse handjes.... volgens mij is zij (Josh dus) daarom ook bij 'm weggegaan.
Wat die vrouwen toch ooit in die man zagen, ik heb het nooit begrepen. Afgezien van zijn agressiviteit vond ik 'm ook altijd nogal dommig overkomen.
Whatever happened to Tuur eigenlijk? Het laatste wat ik weet is dat ie in New York woonde maar dat is ook alweer jaren geleden....
Hij had altijd hoge maatstaven hoe een vrouw eruit moest zien; sexy met lang blond haar en een high fashion kledingstijl enzo.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-05-2021 19:19
Zo ziet ze er tegenwoordig uit. Plaatje olakken lukt niet dus even een link:

https://grazia.nl/artikel/258588/josh-v ... ngsverhaal
Ai, dat is wel zonde ja.
.
Alle reacties Link kopieren
Dorotheaa schreef:
06-05-2021 19:09
Op deze foto zit hij zo te zien.
Oh ja, zie het. Beetje moeilijk te zien vind ik.
Maar 1.71m lees ik. Dat is inderdaad erg klein!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft maar een heel kort torso dan, want Josh heeft haar hand op zijn knie en zijn hand ligt op zijn bovenbeen. Het lijkt wel alsof zijn broekrand dan net onder zijn tepels zit, of is dat optisch bedrog? En had hij niet ook ooit iets met Halina Reijn?
cassata schreef:
06-05-2021 20:50
Hij heeft maar een heel kort torso dan, want Josh heeft haar hand op zijn knie en zijn hand ligt op zijn bovenbeen. Het lijkt wel alsof zijn broekrand dan net onder zijn tepels zit, of is dat optisch bedrog?
Ik denk dat zij op een trap staat, zie de leuning.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat Josh ook iets gehad heeft met Ben Saunders.
Misschien valt ze op 'spannende' mannen met losse handjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven