verstopic (anti-)EK-trash
vrijdag 8 juni 2012 om 18:23
quote:Nastik schreef op 02 juni 2012 @ 20:24:
Elke reclame gaat over over het EK.......
En ik wil helemaal geen voetbalplaatjes, zegels voor Oranje Scheetkussens, een tribune, oranje bierkratten of een Opblaasbaar Doel.
LAAT ME MET RUST!Die scheetkussens zijn nu voor 1 euro bij de C1000 te koop. Ze komen er dus niet vanaf.
Elke reclame gaat over over het EK.......
En ik wil helemaal geen voetbalplaatjes, zegels voor Oranje Scheetkussens, een tribune, oranje bierkratten of een Opblaasbaar Doel.
LAAT ME MET RUST!Die scheetkussens zijn nu voor 1 euro bij de C1000 te koop. Ze komen er dus niet vanaf.
vrijdag 8 juni 2012 om 18:35
Oh, ja ik kom hier graag schuilen. Wat mij altijd zo irriteert is dat als je zegt dat je niet van voetbal houdt en dat je het somt vindt: 'dan kijk je toch niet?' Maar hoe in godsnaam??? Zelfs het NOS-journaal gaat niet door vanwege het EK, op het werk heeft iedereen, het erover en in de supermarkt krijg gratis opblaas wuppies, of weet ik wat. Ik zou het graag willen negeren, kon het maar. Zucht.
vrijdag 8 juni 2012 om 19:40
vrijdag 8 juni 2012 om 19:44
Is er eigenlijk een topic waar het wel over voetbal/de huidige wedstrijd/het EK gaat? Ik zoek er nu al een kwartier naar ofzo. Of wordt hier nooit over sport gepraat? (het kijken dan, met bier en bitterballen, niet de sporttopics in Lijf en Lijn:P)
Maar uit jullie topic zal ik weer verdwijnen hoor, dat was duidelijke de verkeerde
Edit: Ik heb hem zojuist gevonden. Ik was blijkbaar eindelijk op de goede pijler beland na Overig en Actueel te hebben doorzocht
Have fun de komende 4 weken hier ook
Maar uit jullie topic zal ik weer verdwijnen hoor, dat was duidelijke de verkeerde
Edit: Ik heb hem zojuist gevonden. Ik was blijkbaar eindelijk op de goede pijler beland na Overig en Actueel te hebben doorzocht
zaterdag 9 juni 2012 om 17:45
zaterdag 9 juni 2012 om 18:00
quote:dunschiller schreef op 09 juni 2012 @ 17:45:
Wie o Wie hoopt er met mij mee voor een grote tv storing van de voetbalbeelden vanaf 1 minuut voor 6 vandaag tot einde van de wedstrijd... ?
Wat zouden ze balen als het zou gebeuren al die oranje malloten !!
De rest van de tv zenders moet wél gewoon werken natuurlijk .... Nee, sorry, volgende wedstrijd misschien. Mijn man moet werken en als iedereen voetbal zit te kijken is het lekker rustig. Wel een goed voorstel trouwens.
Wie o Wie hoopt er met mij mee voor een grote tv storing van de voetbalbeelden vanaf 1 minuut voor 6 vandaag tot einde van de wedstrijd... ?
Wat zouden ze balen als het zou gebeuren al die oranje malloten !!
De rest van de tv zenders moet wél gewoon werken natuurlijk .... Nee, sorry, volgende wedstrijd misschien. Mijn man moet werken en als iedereen voetbal zit te kijken is het lekker rustig. Wel een goed voorstel trouwens.
zondag 10 juni 2012 om 12:37
Ugh, ik heb om er nog íets aan te hebben de pool ingevuld op kantoor (heb ik er ook nog een spelletje (want ja, dat is 't ) aan. Alleen had ik Nederland het voordeel van de twijfel gegeven alleen de eerste wedstrijd: 3-1. Dus voor m'n punten is dit niet goed. Maarrrrr ik ga natuurlijk recht naar boven in de deelnemersstand vanaf vanavond ;-p
Verder vind ik het helemaal niet erg... Verbaast me dat de Joden (via de kennelijk 'verlammende' indruk die Auschwitz achterliet) niet de schuld hebben gekregen
Verder vind ik het helemaal niet erg... Verbaast me dat de Joden (via de kennelijk 'verlammende' indruk die Auschwitz achterliet) niet de schuld hebben gekregen
donderdag 14 juni 2012 om 14:57
quote:coolpack2 schreef op 14 juni 2012 @ 00:32:
Er komen trouwens wel elke dag nog weer nieuwe EK-topics (zowel voor als anti) bij he? Ongelooflijk.... Moet dat per se per wedstrijd van NL of kijkt men niet verder dan neus lang is?Dat laatste denk ik. Was mij ook al opgevallen ja. Er zijn inmiddels minstnes 5 anti topics en ook een heleboel pro voetbal topics inderdaad.
Er komen trouwens wel elke dag nog weer nieuwe EK-topics (zowel voor als anti) bij he? Ongelooflijk.... Moet dat per se per wedstrijd van NL of kijkt men niet verder dan neus lang is?Dat laatste denk ik. Was mij ook al opgevallen ja. Er zijn inmiddels minstnes 5 anti topics en ook een heleboel pro voetbal topics inderdaad.
donderdag 14 juni 2012 om 19:13
vrijdag 15 juni 2012 om 21:27
quote:cappi schreef op 14 juni 2012 @ 19:13:
Flauw dat er zoveel anti topics zijn na het verlies van NL, je bent Oranje fan of niet, ze hebben slecht gespeeld en terecht dat ze er voor 99% uitliggen maar waarom opeens die anti topics van mensen die in eerste instantie wel uitkeken naar de wedstrijden van Oranje.? Heb je wel naar de datum van de OP gekeken, is echt voor de start van het ek...
Flauw dat er zoveel anti topics zijn na het verlies van NL, je bent Oranje fan of niet, ze hebben slecht gespeeld en terecht dat ze er voor 99% uitliggen maar waarom opeens die anti topics van mensen die in eerste instantie wel uitkeken naar de wedstrijden van Oranje.? Heb je wel naar de datum van de OP gekeken, is echt voor de start van het ek...
zondag 17 juni 2012 om 16:03
Dat dacht ik ook, maar Cappi reageerde misschien gewoon op mijn post hiervoor en daarin ben ik het wel een beetje met haar eens.
Nou, met een beetje geluk is het na vanavond gedaan. En dat vind ik ook wel zo prettig, want die sneue hoogmoed en al dat geleuter op elke nieuwspagina die je opent of sportprogramma waar je langszapt begint een beetje pathetisch te worden.
Klaarrrrrr nu.
Nou, met een beetje geluk is het na vanavond gedaan. En dat vind ik ook wel zo prettig, want die sneue hoogmoed en al dat geleuter op elke nieuwspagina die je opent of sportprogramma waar je langszapt begint een beetje pathetisch te worden.
Klaarrrrrr nu.