Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik 2020

07-01-2020 15:53 1005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond nieuw seizoen van vier handen op een buik.
Wie gaat er kijken?

Het programma Vier Handen Op Eén Buik is weer terug van weggeweest. Nadat het programma in 2018 voor de nodige ophef zorgde, staan enkele bekende moeders weer in de startblokken om aanstaande moeders te helpen.
De makers van het programma zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest met het veranderen van de contracten van de deelnemers. Een belangrijk aspect hiervan is dat de boeteclausules compleet zijn verdwenen, zo vertelde Gerke Nauta van BNNVARA al in 2018 in de NRC. Reden genoeg om een nieuwe en frisse start te maken.
Ook dit keer zijn er verschillende bekende moeders die graag hun ervaringen willen delen met de aanstaande moeders. Zo zullen dit seizoen Nienke Plas, Monica Geuze en Isa Hoes de dames begeleiden tijdens de zwangerschap. Ook Kim Kötter, Bobbi Eden, Tatum Dagelet, Victoria Koblenko en Toprak Yalciner zijn te zien in de nieuwe reeks.
keuken1987 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 15:55
0.11% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
21-01-2020 20:49
Hij heeft een moeilijke naam, die man van Victoria, maar jeetje: wat een lekkere vent is dat zeg :biggrin: :biggrin:
Evgeniy Levchenko

Ik vind zijn naam net zo prachtig als de man zelf :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
fientje1982 schreef:
21-01-2020 22:14
Hebben jullie de update gezien van dit stel? Jesse zit tijdelijk in een pleeggezin. En zij zijn uit elkaar.

https://www.npo3.nl/vlog-jennifer-updat ... V_15838625
Wat verdrietig, zo vroeg al uit huis geplaatst worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Victoria en Lev helemaal niet zo leuk. En wat verdrietig dat een babietje van 3 maanden uit huis geplaatst is 😭
Goh, ik vond dit stel tot nu toe nog het meest serieus en gaf ze ook het meeste kans van slagen. 3 maanden later zijn ze uit elkaar en is Jesse uit huis geplaatst. Vond haar tijdens de zwangerschap echt een stresskip en nogal een control freak. Ik denk dat er dat toch wel ingehakt heeft bij Robert.
Alle reacties Link kopieren
Ach jammer.Deze vader vond ik echt wel serieus en goed bezig . Tenminste als voorbereiding op de bevalling en geboorte. Hij werkt in de zorg meen ik te horen . Wat jammer weer dat er weer een kind de dupe is . Ik hoop voor de vader dat hij alsnog zijn kind mag opvoeden . De moeder vond ik zo onzeker en leek wel hypochondrie te hebben .Ik kan me voorstellen dat ze ook overbezorgd zou zijn om haar baby.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Erg sneu dat het toch fout gegaan is.
Ik heb maar met een half oog gekeken maar waar waren de ouders van Jennifer en Robbert in dit verhaal ? Weet dat ze al op zichzelf woonden maar was er geen enkele steun ?
Jee wat verdrietig. Na 3 maanden uit huis geplaatst. Klinkt ook niet alsof dat vrijwillig is gegaan als ze zegt 'bij ons weggehaald'. Dat moet het wel heftig geweest zijn. Uit de vlog van Jennifer lijk je te kunnen afleiden dat zij weer ouders oid woont gelet op de meubels die ik zie. Die stonden iig niet in hun huisje. Ik hoop dat ze hun leven snel op de rit hebben. Arme Jesse.
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw die zag ik niet aankomen na de aflevering van gisteren. Erg verdrietig. Zoals ze zegt dat mensen hun ruzies 'zagen en hoorden' lijkt het inderdaad wel of iemand (buren?) instanties heeft ingeschakeld.

Ik denk gezien de meubels en de foto van kleinkinderen (?) aan de muur dat ze weer bij haar oma zit. Ze vertelde in de aflevering dat ze daar tijdens haar jeugd toch ook een tijd heeft gewoond?
PepperyPie schreef:
22-01-2020 09:39
Oh wauw die zag ik niet aankomen na de aflevering van gisteren. Erg verdrietig. Zoals ze zegt dat mensen hun ruzies 'zagen en hoorden' lijkt het inderdaad wel of iemand (buren?) instanties heeft ingeschakeld.

Ik denk gezien de meubels en de foto van kleinkinderen (?) aan de muur dat ze weer bij haar oma zit. Ze vertelde in de aflevering dat ze daar tijdens haar jeugd toch ook een tijd heeft gewoond?
Ik denk dat ze al onder toezicht stonden vanwege hun leeftijd en dat ze daardoor betrapt zijn, als er een melding wordt gedaan duurt het toch echt lang voordat een kind uit huis geplaatst wordt, dat wordt echt met acuut gevaar gedaan.
Sophiever schreef:
22-01-2020 09:43
Ik denk dat ze al onder toezicht stonden vanwege hun leeftijd en dat ze daardoor betrapt zijn, als er een melding wordt gedaan duurt het toch echt lang voordat een kind uit huis geplaatst wordt, dat wordt echt met acuut gevaar gedaan.
Hoezo ze waren toch meerderjarig? Niet omdat je 20 bent en een kindje krijgt dat het kindje onder toezicht staat. Ouders kunnen vanwege hun leeftijd niet onder toezicht.

Maar wellicht heeft het ziekenhuis wel gemeld toen moeder daar elke dag naar de eerste hulp ging tijdens de zwangerschap.
Ik vind de serie tegenwoordig wel netter geworden.
Ik ontdekte het pas, nadat ik de update video keek. Normaal gesproken was dit na de aftiteling te zien geweest.

Het lijkt nu minder sensatie en meer het echte verhaal.
Knappe ontwikkeling als ik het goed zie.
Zag op haar Facebook dat ze inmiddels ook alweer een nieuwe relatie heeft
Teckeltje88 schreef:
22-01-2020 09:47
Hoezo ze waren toch meerderjarig? Niet omdat je 20 bent en een kindje krijgt dat het kindje onder toezicht staat. Ouders kunnen vanwege hun leeftijd niet onder toezicht.

Maar wellicht heeft het ziekenhuis wel gemeld toen moeder daar elke dag naar de eerste hulp ging tijdens de zwangerschap.
Ik dacht dat ze jonger waren. Dan is het wel echt heel snel dat het kindje uit huis geplaatst is.
fientje1982 schreef:
21-01-2020 22:14
Hebben jullie de update gezien van dit stel? Jesse zit tijdelijk in een pleeggezin. En zij zijn uit elkaar.

https://www.npo3.nl/vlog-jennifer-updat ... V_15838625
Wat triest ik vond dit eigenlijk het leukste stel.
Alle reacties Link kopieren
HUH dit had ik niet zien aan komen , in elk geval niet zo snel . Zij kwam wel niet zo stabiel over maar die jongen vond ik toch goed bezig . Van wat we te zien kregen dan . Wat sneu voor het jochie . Ik denk dat ze juist wel moeten laten zien dat het fout gegaan is ,voor al die jonge mensen die kijken en denken "oh, sh*t voorbehoedsmiddel vergeten /werkte niet maar ach leuk ; samen een baby op de wereld zetten .."
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit ook niet zien aankomen. Sneu voor iedereen.
Wel viel het mij op dat ik geen ouders/schoonouders van het stel in beeld heb gezien. Misschien kunnen ze weinig hulp krijgen uit hun netwerk en dat ze niet stabiel genoeg zijn om het zelf op te lossen?
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast mij niet dat ze uit elkaar zijn
Robert gaf al aan dat het zijn grootste angst was dat ze het samen niet zouden redden.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
22-01-2020 12:58
Het verbaast mij niet dat ze uit elkaar zijn
Robert gaf al aan dat het zijn grootste angst was dat ze het samen niet zouden redden.
Ah , dat heb ik niet gehoord. Bij veel denk ik ook dat gaat ooit fout maar hier had ik wel gedacht dat ze het een tijd zouden redden samen .Ik vond hem wel goed overkomen . Bereidde zich voor , wilde ook echt hulp . Hij zag zelfs in dat hij die vriendin het beste kon laten in bepaalde buien . Dat inzicht had hij al .Werkte in de zorg ( ik denk ook als verzorgende aangezien hij begon over dat hij geleerd had hoe hij moest verschonen met die beentjes optillen ) 20 is jong maar geen tieners meer . Zijn zoveel mensen die op die leeftijd kinderen krijgen en het gewoon wel redden . Wel ten huwelijk gevraagd en nu uit elkaar . Het trieste is dat er een ( nu nog heel klein ) mens de dupe van is .
Uit huis plaatsen doen ze niet voor niets .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, had ze goede hoop gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik niet zien aankomen. Viel mij ook op dat ik geen ouders/schoonouders zag.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Op de fb pagina van Vier handen op een buik schrijft moeder dit :
mijn relatie heb ik niet gekozen! Het is zo gekomen en zo gebeurt!! Ik had depressie en ptss na mn zwangerschap robert en ik gingen uit elkaar!! Ik ben super hard mijn best aan het doen om mijn zoontje terug te krijgen! Alleen moet eigen huisje hebben omdat te kunnen! Zonder het hele verhaal te kennen is het heel makkelijk om te oordelen!
sneu allemaal sowieso
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Jammer, die Robert was wel een goede en sympathieke gast.
Ook leuk dat er een man bij was (Lev) en ze zich ook eens met de toekomstige vader bezig houden ipv alleen met de moeder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Victoria en partner helemaal niet zo leuk. Ze hebben de relatie en onzekerheden teveel op zichzelf gespiegeld waardoor ze de twee jonge ouders verkeerd hebben ingeschat. Die meningsverschillen en woordenwisselingen waren niet zo speels als bij hen wel het geval is.

Wellicht hadden ze het stel beter kunnen helpen wanneer ze beter hadden geluisterd. Maar na de aflevering met Isa Hoes valt elke andere hulpmoeder in het niets denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat bijv Patty Brard beter bij dit stel had gekund
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk ook een gluur programma , ik kijk er wel naar .. eerlijk is eerlijk :whistle: . Het is wel treurig dat in de meeste gevallen de ouders niet samen zijn / blijven . En ja er is van alles over te zeggen hàdden ze dit of dat ,daar heb je niks meer aan als het te laat is . Ik hoop dat er wel tieners zijn die door dit programma te kijken , niet zo jong ouders worden .Eigenlijk zou het programma die updates ook uit moeten zenden op het einde ; zodat te zien is ,dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is .

Vanavond Gigi & Bobbi Eden .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven