Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik 2020

07-01-2020 15:53 1005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond nieuw seizoen van vier handen op een buik.
Wie gaat er kijken?

Het programma Vier Handen Op Eén Buik is weer terug van weggeweest. Nadat het programma in 2018 voor de nodige ophef zorgde, staan enkele bekende moeders weer in de startblokken om aanstaande moeders te helpen.
De makers van het programma zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest met het veranderen van de contracten van de deelnemers. Een belangrijk aspect hiervan is dat de boeteclausules compleet zijn verdwenen, zo vertelde Gerke Nauta van BNNVARA al in 2018 in de NRC. Reden genoeg om een nieuwe en frisse start te maken.
Ook dit keer zijn er verschillende bekende moeders die graag hun ervaringen willen delen met de aanstaande moeders. Zo zullen dit seizoen Nienke Plas, Monica Geuze en Isa Hoes de dames begeleiden tijdens de zwangerschap. Ook Kim Kötter, Bobbi Eden, Tatum Dagelet, Victoria Koblenko en Toprak Yalciner zijn te zien in de nieuwe reeks.
keuken1987 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 15:55
0.11% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
VGM1980 schreef:
22-10-2021 14:38
Ik vond die met Maxime echt zo ontzettend sneu. Die moeder die haar dochter eigenlijk haar hele leven al laat barsten, en nu gewoon weer.
Ik vond dat ook zo vreselijk sneu. Hoe kan ze, dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-10-2021 19:20
Maxime zelf vond ik ook niet echt denderend.
Ik ook niet.. wat heeft ze nou echt gedaan. Ze benoemde een paar keer in het begin dat ze er ook helemaal alleen voorstond. Echter kan ik me dat niet voorstellen als je weet uit welk nest ze komt. En daarnaast.. ze ging op kraamvisite, maar kindje was al een paar maanden en ze vraagt hoe hij heet. Lijkt niet alsof ze echt betrokken is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Maxime wel echt haar best doen voor het meisje hoor!
Ze komt gewoon uit een heel anders nest als dit meisje en je zag haar dan ook meer dan eens verbaasd kijken. Vooral richting de aanstaande Oma.
Vond het pijnlijk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
25-10-2021 22:20
Ik ook niet.. wat heeft ze nou echt gedaan. Ze benoemde een paar keer in het begin dat ze er ook helemaal alleen voorstond. Echter kan ik me dat niet voorstellen als je weet uit welk nest ze komt. En daarnaast.. ze ging op kraamvisite, maar kindje was al een paar maanden en ze vraagt hoe hij heet. Lijkt niet alsof ze echt betrokken is.
Ja dat viel mij ook op.
Ook dat dat meisje met die baby op d'r armen stond en Maxime iets zei van 'aahh leuk, nou ik moet er weer vandoor doeiii' :rofl:
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
26-10-2021 08:40
Ja dat viel mij ook op.
Ook dat dat meisje met die baby op d'r armen stond en Maxime iets zei van 'aahh leuk, nou ik moet er weer vandoor doeiii' :rofl:
Dat is w.s ook zo gemonteerd.
Toen de aflevering voorbij was had ik er overigens wel een wat naar gevoel bij.
Ik vind dit meisje er zó ontzettend alleen voor staan en dat vind ik best zorgelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven