Entertainment alle pijlers

Vooral niet mee blèren want je zingt vals....

22-07-2018 20:24 21 berichten
Een van mijn grote hobbies is lekker mee blèren met de muziek die ik op heb staan maar ik zing dus ook behoorlijk vals :rofl: En nu ik met het warme weer 's avonds alle ramen open heb staan om de boel te luchten moet ik mezelf er aan herinneren om vooral niet mee te zingen. Ik bedoel dat kan ik de buurt toch niet aandoen? :P Maar helaas gaat het wel eens mis :$ En dan is het niet alleen Michael Jackson's Black or White maar ook Laura Pausini's La Solitudine terwijl ik geen woord Italiaans spreek dus mijn uitspraak is dan vast ook nog eens om te huilen :'( :O

Wie herkent dit? :facepalm: :proud:
Ik!

Vooral op werk moet ik echt opletten dat ik niet ga meezingen met de radio :$

Maar gelukkig kunnen collega's er ook wat van en is er vooral 's middags een concert op werk wat je liever mist.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 21:23
40.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Maar het “voordeel” is dat ik zelf ook last heb van mijn valse gezang, dus het daardoor niet veel doe. Nu is dat probleem een stuk minder met noise cancelling, maar moet ik wel even rekening houden met de buren.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Ik doe dit alleen in de auto, als ik niet carpool of samen met anderen rij. Ik vind het heerlijk. Onlangs leende ik een auto van iemand anders en die had een heerlijk mallotige muziekmix op een usb-stick. Zat ik zomaar ineens heel hard mee te zingen met Patsy van Rein de Vries. Zo fijn is dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zangles nemen. Bijna iedereen kan leren om niet vals te zingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
22-07-2018 20:39
Ik zou zangles nemen. Bijna iedereen kan leren om niet vals te zingen.

Zingen vind ik nu eigenlijk bij uitstek iets dat je kan, of niet kan.

Met les kan je denk ik IETS minder slecht worden als je slecht bent, en een stuk beter als je al goed bent.
Ik mag ook al niet zingen, begint de hond vanzelf mee te janken.
Ik vind het altijd wel gezellig als mensen vrolijk zitten te zingen. Veel beter dan schelden en ruziemaken en zo.
Alle reacties Link kopieren
In mijn cabrio moet ik echt uitkijken hahaha....
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Ik kan heel goed zingen, al zeg ik t zelf.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
22-07-2018 20:42
Zingen vind ik nu eigenlijk bij uitstek iets dat je kan, of niet kan.

Met les kan je denk ik IETS minder slecht worden als je slecht bent, en een stuk beter als je al goed bent.
Een bekende zanglerares zei dat. Toneelspelers moeten soms in hun act kunnen zingen en dan krijgen ze les om die klus te kunnen klaren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel zingen, ik heb alleen geen mooie stem. Nog erger is dat ik meestal fluit, ook geen erg in tot iemand me er op wijst :-$
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is een bijzonder exemplaar. Het is een beetje een combo van een krolse kat en een tasmaanse duivel. Ze kent dan ook de tekst niet, dus ze klinkt ook nog eens verward. Soms gaat ze er ook bij tapdansen. Ik kan er heel hard om lachen.

Ook omdat ze graag haar lievelingsnummer op haar begrafenis wil, ze weet alleen de artiest niet, of hoe het liedje heet. Heb hem na jaren gevonden, maar alsnog vergeet ze de tekst. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zing ook mee met klassieke muziek, erg irritant voor anderen denkik. :mrgreen:
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
Alle reacties Link kopieren
ik :proud:

heb er mooi schijt aan, al is het wel een kleine verslaving aan het worden. ik zing vooral als ik alleen thuis ben of in de auto of op werk. ik en mijn collega geven hele concerten enige nadeel is dat zij totaal niet kan zingen maar daar hebben we juist lol in.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook heerlijk. Gelukkig alleen thuis en ik dans er nog bij ook. Helaas vergeet ik af en toe dat kinderen zomaar binnenkomen (niet thuiswonend) of dat tante zeggertjes logeren. "Tante jsv wat doe jij nou?"
Ik zing echt nooit mee, ik voel me altijd te opgelaten en zou me kapot schamen als ze me zouden horen. Gek genoeg vergeet ik dat volledig als ik met mijn neefje ben, dan sta ik ineens midden in de supermarkt te zingen met hem. Niet luidkeels hoor, maar toch. Als je je bedenkt dat mijn partner mij in de 15 jaar dat we samen zijn mij nog nooit heeft horen zingen, dan vind ik dat al heel wat :mrgreen:
retrostar schreef:
22-07-2018 20:39
Ik zou zangles nemen. Bijna iedereen kan leren om niet vals te zingen.
Ik heb heel lang zangles gehad en als ik heel erg me focus kan ik dus niet vals zingen.
En dan alleen de liedjes die ik daar heb geleerd :facepalm:
Maar dat gaat nogal eens mis, laatst nog karaoke en dat was voor niemand leuk behalve voor mezelf. Zet ik vals in dan komt het niet meer goed.
Maar man, heerlijk zo meebrullen.
GinnyJones schreef:
22-07-2018 21:50
Ik zing echt nooit mee, ik voel me altijd te opgelaten en zou me kapot schamen als ze me zouden horen. Gek genoeg vergeet ik dat volledig als ik met mijn neefje ben, dan sta ik ineens midden in de supermarkt te zingen met hem. Niet luidkeels hoor, maar toch. Als je je bedenkt dat mijn partner mij in de 15 jaar dat we samen zijn mij nog nooit heeft horen zingen, dan vind ik dat al heel wat :mrgreen:
Mijn partner had mij ook nooit horen zingen. Mijn collega's wel, maar die doen gelukkig net zo vals mee. Soms inderdaad nog een dansje erbij :proud:
jsv schreef:
22-07-2018 21:43
Doe ik ook heerlijk. Gelukkig alleen thuis en ik dans er nog bij ook. Helaas vergeet ik af en toe dat kinderen zomaar binnenkomen (niet thuiswonend) of dat tante zeggertjes logeren. "Tante jsv wat doe jij nou?"
Ik doe de ramen dicht en de deuren op slot, zo'n zin kan ik hebben om mee te bleren.
Zat laatst met 30 graden met de tuindeuren dicht lekker mee te krijsen. Ook nog belachelijk 100 keer achter elkaar hetzelfde liedje, YouTube en dan tekst opzoeken want dan wil ik de tekst goed mee kunnen zingen.
Want ja, het zou toch zomaar kunnen gebeuren dat je ineens op straat wordt aangesproken om een bepaald liedje te zingen en dan ben ik dus mooi voorbereid :-)
vrouwjagersma schreef:
22-07-2018 20:37
Ik doe dit alleen in de auto, als ik niet carpool of samen met anderen rij. Ik vind het heerlijk. Onlangs leende ik een auto van iemand anders en die had een heerlijk mallotige muziekmix op een usb-stick. Zat ik zomaar ineens heel hard mee te zingen met Patsy van Rein de Vries. Zo fijn is dat.
prachtig liedje vond ik dat als kind :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven