Entertainment alle pijlers

Vraag over cabaretvoorstelling

26-03-2023 12:12 39 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb tickets gekocht voor een cabaretvoorstelling van een populaire cabaretier in april 2024. Dat is inderdaad over een jaar pas. Ik was er als de kippen erbij omdat de voorstellingen heel snel uitverkocht raken.

Nu zie ik dat er binnenkort de verkoop start voor voorstellingen in september 2023. Ik kan niet wachten, dus ga liever naar die voorstelling (als ik een kaartje weet te bemachtigen).

Maar nu vraag ik mij af of het zin heeft om een kaartje te hebben voor de voorstelling van september 2023 én april 2024. Zullen de voorstellingen andere grappen bevatten of is het gewoon hetzelfde? Ik ben echt totaal onervaren op cabaret/theatergebied (het is mijn eerste keer!), dus het is vast een domme vraag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zal wel dezelfde zijn. Kun je aan de titel wel zien toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Er staat vast een naam van voorstelling op het kaartje.

Als die hetzelfde is...
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het dezelfde tour is dan is het hetzelfde. Kan zijn dat er een klein beetje verschil in zit als blijkt dat bepaalde grappen niet werken of zo dat degene dat aanpast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaartje voor 2023 kopen en 2024 afwachten? Misschien wil je nog een keer en anders verkoop je hem volgend jaar op Ticketswap.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me wel als het om dezelfde tour gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Huh wat raar dat de tickets voor volgend jaar eerder te koop waren dan voor dit jaar. Zijn het extra voorstellingen wegens veel belangstelling? Als je liever dit jaar gaat dan kun je dat andere kaartje waarschijnlijk makkelijk nog verkopen als het dezelfde show blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
26-03-2023 12:19
Huh wat raar dat de tickets voor volgend jaar eerder te koop waren dan voor dit jaar. Zijn het extra voorstellingen wegens veel belangstelling? Als je liever dit jaar gaat dan kun je dat andere kaartje waarschijnlijk makkelijk nog verkopen als het dezelfde show blijkt te zijn.
Ja, dit geval doet zich voor. Ik had het ook niet verwacht, daarom direct de tickets van volgend jaar gekocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
26-03-2023 12:16
Zal wel dezelfde zijn. Kun je aan de titel wel zien toch.
Het gaat inderdaad om dezelfde titel.
wanderlust wijzigde dit bericht op 26-03-2023 15:43
Reden: Ticket moet titel zijn.
1.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het dezelfde voorstelling (titel) is van dezelfde cabaretier zal de inhoud grotendeels hetzelfde zijn. Er kunnen intussen wel kleine aanpassingen zijn qua volgorde of een stukje meer of minder.

Maar dan kan het toch nog leuk zijn om er twee keer naartoe te gaan. Er zijn ook mensen die naar zoveel mogelijk concerten van een bepaalde zanger gaan, en hoe vaak heb je niet een film nog een keer gekeken? Of misschien ga je de ene keer met je man en de andere keer met je zus?
Toen Herman Finkers nog op trad was ik groot fan. Vaak ging ik naar zijn voorstelling, kocht ik de video van de voorstelling, de cd en keek ik natuurlijk ook naar de tv-uitzending.

80% van dit alles kwam overeen, 20% waren andere moppen, andere verhalen met dezelfde grappen en dergelijke.

Weet niet of de cabaretier waar jij heen wil hetzelfde doet.
Mijn heeft het nooit gestoord
Alle reacties Link kopieren Quote
2x naar geheid bijna dezelfde grappen luisteren en dat kan dan leuk zijn? Hoe leuk iemand ook is, ik vind zonde van geld.

Je kan theater bellen en vragen of je de kaarten 2024 mag ruilen voor 2023 kaarten, nee heb je en ja kan je krijgen.
lucifee2023 wijzigde dit bericht op 26-03-2023 12:45
11.11% gewijzigd
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lariba schreef:
26-03-2023 12:38
Als het dezelfde voorstelling (titel) is van dezelfde cabaretier zal de inhoud grotendeels hetzelfde zijn. Er kunnen intussen wel kleine aanpassingen zijn qua volgorde of een stukje meer of minder.

Maar dan kan het toch nog leuk zijn om er twee keer naartoe te gaan. Er zijn ook mensen die naar zoveel mogelijk concerten van een bepaalde zanger gaan, en hoe vaak heb je niet een film nog een keer gekeken? Of misschien ga je de ene keer met je man en de andere keer met je zus?
Zo heb ik er nog niet over nagedacht! Goeie. Het is geen straf ofzo :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hangt ook een beetje van het soort cabaretier af. De een maakt veel grappen over de actualiteit, dan kun je verwachten dat er wel andere grappen in zitten.

De ander heeft een voorstelling over persoonlijke verhalen of absurditeiten en daar verandert meestal niet zoveel in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Speelt de betreffende cabaretier vaak in op de actualiteit? Politiek en ander nieuws en zo?
Alle reacties Link kopieren Quote
En als je niet 2x wil, verkoop je die voor april
Alle reacties Link kopieren Quote
AprilLudgate schreef:
26-03-2023 13:11
Speelt de betreffende cabaretier vaak in op de actualiteit? Politiek en ander nieuws en zo?
Jazeker. Hij gaat vaak in op actualiteiten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou lekker 2 keer gaan.

Nu ben ik nieuwsgierig, naar wie ga je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Als show in september leuk is, in 2024 nog een keer gaan. Anders verkopen. Via Ticketswap of kan soms via theater zelf.
Bij mij is het vaak zo dat als ik iets voor de 2e keer hoor/zie, er toch dingen zijn die ik de eerste keer toch gemist had. Of die me niet waren opgevallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het dezelfde show is, dan krijg je echt heel veel van hetzelfde te zien
Alle reacties Link kopieren Quote
yourlocalhero schreef:
26-03-2023 14:00
Ik zou lekker 2 keer gaan.

Nu ben ik nieuwsgierig, naar wie ga je?
Peter Pannekoek!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan een Ronald Goedemondt bijvoorbeeld keer op keer opnieuw zien met dezelfde stukjes. Wordt zelfs steeds beter hoe vaker ik het zie.

Dus zou gewoon naar beide gaan ook al is het dezelfde voorstelling.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het dezelfde voorstelling is en je hebt voor beide data kaartjes, kan je een setje op Ticketswap zetten.
wanderlust schreef:
26-03-2023 14:16
Peter Pannekoek!

Ah, ik had goed gegoogled :proud:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven