Entertainment alle pijlers

Walging voor Patricia en Adam

03-05-2008 14:55 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk van de week naar Jensen, zijn Patricia Paay en Adam Curry daar. Ik val midden in de uitzending dus ik zal nog even morgen kijken bij uitzendinggemist van rtl/sbs.

Wat mij irriteerde, nee zelfs walging voor had was het feit dat Adam onthulde dat hij naaktfoto's heeft van zijn ex Carolien Tensen.

Nou gingen ze daar zo over door en ook wat ze met die foto's konden doen dat ik dacht, heb ik wat gemist? Wat een draak is die Patricia trouwens, wat een echte k.t met haar opmerkingen over Caroline. Ik kijk bijna nooit tv en ook geen roddelbladen. Wist al niet dat het zijn ex was.

Maar was dat nou een misselijk grapje waar ze de halve uitzending over hadden of niet?

Grappig vond ik het iig niet. En als het waar is dan vind ik het misselijk.

Ik was al geen fan van ze maar vertel aub dat het een grote grap was die mij is ontgaan.

Wat vinden jullie van het stel?

Totaal aantal stemmen: 102

Leuk (22%)
Gaat wel (7%)
Vreselijk (8%)
Ze lopen naast hun schoenen (7%)
Laten ze lekker in Engeland blijven (23%)
Om te kotsen (19%)
Geen mening (16%)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hebben we allemaal de blote-borsten-foto van La Paay in de Linda. gezien? Ik teken ervoor, hoor, om er zo uit te zien op mijn (bijna) 60e.

Ik kan me de aflevering van Countdown nog herinneren, toen een nog-niet-zo-bekende Rene Froger "Winter in America" zong voor Curry en Paay, omdat zij naar Amerika zouden gaan om het daar te proberen. Was een e n o r m e rel, want Paay had het behoorlijk gemaakt als zangeres in Nederland, verliet Joey Fresco voor Adam Curry, die toen nog een jong broekie was. Eenmaal in Amerika werd Adam Curry multimiljonair met internetbedrijfjes, en kregen Paay en Curry een dochter.

Patricia Paay is wat mij betreft de enige échte diva van Nederland, lekker Rotterdams, niet zo omhoog gevallen chique als bijvoorbeeld Connie Breukhoven. Bovendien was ze al beroemd voordat ze Adam Curry leerde kennen, ze was zeker geen onverdienstelijk zangeres.
.
Oh ik heb dat idee helemaal niet dat iedereen die op tv is geweest arrogant is of stomvervelend, ik ben meestal vrij voorzichtig met mijn mening over wildvreemden X-D . Alleen krijg ik nou echt de kriebels van haar, ze is zo'n uitzondering haha.

Ik kijk niet in roddelbladen, vind roddelen uberhaupt geen leuk fenomeen en misschien is dat wat me zo kan storen bij haar, kortzichtige, ongefundeerde meningen. Dat vind ik irl bij mensen ook niet fijn. Maar wat ik al zei, ik besef dat dat in het echt heel anders zou kunnen zijn bij haar, dat laat ik dan ook open (niet dat zij daar nou zo nodig op zit te wachten ;-] ).

Als ik iets keer op keer zie bij iemand dan trek ik daar op een gegeven moment (tijdelijke) conclusies uit. Dat is heel persoonlijk, ik snap dat andere mensen dat juist grappig en lekker direct kunnen vinden en waarderen.
Tsja en de ene persoon kan je meer liggen dan de ander. Kijk maar om je heen, de ene vind de BNer (vul maar in) vreselijk en de ander loopt ermee weg.

Ik ben het wel eens als mensen zeggen dat ze het wel verdient heeft en niet onaardig uiterlijk op die leeftijd. Maar ik vind ze onsympatiek hoe ik ze bij Jensen meemaakte. En Patrica bij het programma Holland got talent vind ik ook helemaal niets.

Ik vond het een steek onder de gordel om bij Jensen over de foto's te beginnen en door te gaan.
Hahaha, Marietje, dat herinner ik me ook nog, dat was gelijk Frogers tweede hit. Ja, die Paay was een enorme diva, ik kan me herinneren dat toen zij die reallife soap hadden en ze hun wedding vows gingen vernieuwen, dat ik met mijn moeder op de bank zat te kijken en stomverbaasd zei "goh, wat kan ze goed zingen". En mijn moeder lachen, "wist je dat niet?".

Ze gingen toch ook naar de States omdat zij daar een carrière had? Ik kan me herinneren dat iedereen Curry toen voor gek verklaarde omdat hij hier net aan het doorbreken was en alles opgaf om haar carrière achterna te gaan.

En toen ze een kind kregen dat toen nog Henk van der Meijden énorme koppen schreef "dus toch echte liefde! de liefdesbaby van Patricia en Adam" ( let vooral op die volgorde, hahaha).

Ik gun het ze wel hoor, ze hebben hun hart gevolgd, zijn al honderd jaar dolgelukkig samen en on top of that stinkend rijk. Good for them.
Am Yisrael Chai!
Maar ze zeiden verder toch helemaal niets gemeens over die foto's ik snap jullie niet hoor.

Ze zeiden dat ze naaktfoto's van caronline tensen hadden van 23 jaar geleden... lekker belangrijk ze hebben haar toch niet afgevallen ofzo. Dus omdat het zijn ex is mag er niets over haar gezegd worden ?

En het is inderdaad zo dat de een je meer ligt dan de ander, ik mag caronline tensen bijv weer totaal niet, en sinds kort loop ik ook niet meer weg met wendy van dijk maar lekker belangrijk ik ken die mensen verder inet en als ik een hekel aan ze heb zap ik lekker verder :D
Mariannanas schreef op 04 mei 2008 @ 11:42:

Hebben we allemaal de blote-borsten-foto van La Paay in de Linda. gezien? Ik teken ervoor, hoor, om er zo uit te zien op mijn (bijna) 60e.

Ik kan me de aflevering van Countdown nog herinneren, toen een nog-niet-zo-bekende Rene Froger "Winter in America" zong voor Curry en Paay, omdat zij naar Amerika zouden gaan om het daar te proberen. Was een e n o r m e rel, want Paay had het behoorlijk gemaakt als zangeres in Nederland, verliet Joey Fresco voor Adam Curry, die toen nog een jong broekie was. Eenmaal in Amerika werd Adam Curry multimiljonair met internetbedrijfjes, en kregen Paay en Curry een dochter.

Patricia Paay is wat mij betreft de enige échte diva van Nederland, lekker Rotterdams, niet zo omhoog gevallen chique als bijvoorbeeld Connie Breukhoven. Bovendien was ze al beroemd voordat ze Adam Curry leerde kennen, ze was zeker geen onverdienstelijk zangeres.

Borsten gezien, niks mis mee.

Conny Breukhoven, alles mis mee X-D
Mariannanas schreef op 04 mei 2008 @ 11:42:

Die tieten zijn net zo echt als dr haarstukken...
MissFine schreef op 04 mei 2008 @ 12:32:

Maar ze zeiden verder toch helemaal niets gemeens over die foto's ik snap jullie niet hoor.

Ze zeiden dat ze naaktfoto's van caronline tensen hadden van 23 jaar geleden... lekker belangrijk ze hebben haar toch niet afgevallen ofzo. Dus omdat het zijn ex is mag er niets over haar gezegd worden ?

En het is inderdaad zo dat de een je meer ligt dan de ander, ik mag caronline tensen bijv weer totaal niet, en sinds kort loop ik ook niet meer weg met wendy van dijk maar lekker belangrijk ik ken die mensen verder inet en als ik een hekel aan ze heb zap ik lekker verder :D

Ik vraag me dan weer af wat voor een belang hij er bij heeft om die foto's zo lang te bewaren....hij had ze ook terug kunnen geven.

Blijft er niet genoeg moois over als Patries al dr hulpstukken op het nachtkastje legt, of wil hij er soms ooit geld mee verdienen?
misschicken schreef op 04 mei 2008 @ 12:39:

[...]

Die tieten zijn net zo echt als dr haarstukken...
Mooi nep is niet lelijk . X-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
misschicken schreef op 04 mei 2008 @ 12:41:

[...]

Ik vraag me dan weer af wat voor een belang hij er bij heeft om die foto's zo lang te bewaren....hij had ze ook terug kunnen geven.

Blijft er niet genoeg moois over als Patries al dr hulpstukken op het nachtkastje legt, of wil hij er soms ooit geld mee verdienen?
Wat een onzin, ik heb ook naaktfotos van exen van 100 jaar terug. Je gaat toch niet je vakantiefotos of huis tuin en keuken kiekjes terug geven als je uit elkaar gaat? Dat heb ik echt nog nooit gehoord!
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef op 04 mei 2008 @ 12:46:

[...]

Wat een onzin, ik heb ook naaktfotos van exen van 100 jaar terug. Je gaat toch niet je vakantiefotos of huis tuin en keuken kiekjes terug geven als je uit elkaar gaat? Dat heb ik echt nog nooit gehoord!
Huis tuin en keukenkiekjes vind ik net effe weer wat anders dan naaktfoto's van iemand die toen ook al een BN-er was...
fashionvictim schreef op 04 mei 2008 @ 12:46:

[...]

Maar wat is de toegevoegde waarde om dat en op tv te vertellen en daar zo over door te gaan?

Als iemand dat over hun zouden vertellen op tv hadden ze denk ik al lang een advocaat op gezet.
Tieten zijn naar eigen zeggen echt.
Star schreef op 04 mei 2008 @ 12:51:

Tieten zijn naar eigen zeggen echt.
Dúre tietjes voelen zelfs echt .
http://www.hersenscheet.c..._borsten_van_linda_de_mol

http://frontpage.fok.nl/nieuws/89306
Stond in Linda dat ze haar implantaten eruit heeft laten halen.
http://www.garagetv.be/vi..._adam_curry_en_meer_.aspx
Star schreef op 04 mei 2008 @ 12:55:

Stond in Linda dat ze haar implantaten eruit heeft laten halen.
Dan is er dus inderdaad aan gesleuteld
Ik vind het een leuk stel.

En ik snap die opmerkingen van ze ziet er "nog" goed uit "voor haar leeftijd" nooit zo. Wat nou voor haar leeftijd. Ze ziet er gewoon goed uit. Bij een jong persoon zeg je toch ook niet, die ziet er goed uit voor haar leeftijd?
mocy schreef op 04 mei 2008 @ 13:13:

En ik snap die opmerkingen van ze ziet er "nog" goed uit "voor haar leeftijd" nooit zo. Wat nou voor haar leeftijd. Ze ziet er gewoon goed uit. Bij een jong persoon zeg je toch ook niet, die ziet er goed uit voor haar leeftijd?

Nou.......je hebt 60 en 60.....mijn moeder is net effe een ander tiepje dan Patries bijvoorbeeld.

Je hebt hier in de regio ook 20 jarigen die er uit zien of ze al 40 zijn.
Adam en zijn Pat zijn gewoon 2 leuke mooie mensen, denk dat TO een tikkeltje jaloers is?

Wat die 2 hebben bereikt zul jij nooit bereiken, temeer daar je hele dagen niet werkt, niks anders doet dan forummen en alle progamma''s op de tv volgt, al ontken je dat je nergens naar kijkt, je weet over alle progammas mee te lullen, whahahahahhaaa

allemaal kift enzo.

ben no 10 dus.
Ik vond Patricia altijd wel leuk,heb haar ooit met Bart de Graaf in bad zien zitten op tv en toen was ze zo spontaan,helemaal niet verwaand ofzo.

Ten tijde van die real life soap had ik ook zoiets van Mwah beetje raar stel.

Vind haar bij Hollands got talent wel ok verder.Heb de aflevering van Jensen niet gezien dus kan daar verder niks over zeggen.
Festen schreef op 04 mei 2008 @ 13:21:

Adam en zijn Pat zijn gewoon 2 leuke mooie mensen, denk dat TO een tikkeltje jaloers is?

Wat die 2 hebben bereikt zul jij nooit bereiken, temeer daar je hele dagen niet werkt, niks anders doet dan forummen en alle progamma''s op de tv volgt, al ontken je dat je nergens naar kijkt, je weet over alle progammas mee te lullen, whahahahahhaaa

allemaal kift enzo.

ben no 10 dus.
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 04-05-2008 13:41
Reden: vraagt zich af hoe Festen dat allemaal weet als ze zelf zo hard werkt en nooooit forumt ?
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik lag helemaal dubbel om dat mens, heerlijk ongecompliceerd.
mocy schreef op 04 mei 2008 @ 13:13:

Helemaal mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven