Entertainment alle pijlers

Wat een*** reclame!

27-01-2014 19:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee of er ergens al een topic over is, maar word elke keer zo boos als ik die reclame van lipocontrol zie..

Zo'n meisje wat dan een beetje een buikje heeft en nieten haar jurkje past. Wat een reclame!!

Zo, dat ben ik kwijt meer mensen die het met me eens zijn?
meest irritante reclame?

Maar die reclame die jij bedoelt ken ik niet.
Het zijn 3 meiden, vriendinnen denk ik, van een jaar of 17. Ze kleden zich allemaal om, maar 1 meisje past niet goed in haar jurkje, omdat ze een klein buikje heeft. Dan slikt ze pillen, is het buikje weg en past ze weer in haar jurkje. Loopt met huppelpasjes naar haar dunne vriendinnetjes aan tafel..bah!
Hoezo is dit entertainment?
Ohh ik had hem onder overig geplaatst
Ik kijk waarschijnlijk andere zenders dan jij, want het zegt me niks.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zag hem net op Nederland 1
Ik vind het ook een stomme reclame, zeker ook omdat het meisje dun wordt door de pillen, alleen zie je dan haar hoofd ineens niet meer
Nooit gezien maar ik benut reclamepauzes voor een plas of een klusje.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 27 januari 2014 @ 21:25:

Nooit gezien maar ik benut reclamepauzes voor een plas of een klusje.Ik ook. Geleerd van Bart Boos met zijn plas pauze
Zegt mij ook niks. Maar ik vind dan ook de meeste reclame niet boeiend. De irritantste van dit moment vind ik die van huiselijk geweld dat die opa zijn kapotte boot aan de buurvrouw laat zien.

Overigens wel mijn complimenten aan het prachtige acteer werk van die opa.
Ik ken de reclame wel dacht eerst dat het een nieuwe van Kellogs light of zo was, daar gaat iemand in een rood jurkje nog in ieder geval ontbijten. Was dus ook helemaal verbaasd dat het over pillen ging.Waarmee voor je vrouw maar weer bevestigd wordt het geeft niet hoe je het doet als je maar lekker slank bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven