Entertainment
alle pijlers
Wat heb je gelezen in 2019?
dinsdag 1 januari 2019 12:05
Een nieuw jaar, een nieuw topic.
Hier de link naar 2018: entertainment/wat-heb-je-gelezen-in-201 ... start=1210
Veel leesplezier iedereen!
Hier de link naar 2018: entertainment/wat-heb-je-gelezen-in-201 ... start=1210
Veel leesplezier iedereen!
Later is nu
dinsdag 23 april 2019 18:53
woensdag 24 april 2019 00:18
1. Mischa - Hans Munstermann****
2. Breng me terug - B.A. Paris****
3. Schoolpleinmoeders - Mark van der Werf***
4. Mij zie je niet - Loes den Hollander****
5. Herfstdaden - Anders de la Motte****
6. Rinkeldekink - Martine Bijl***
7. Cody - Bernice Berkleef***
8. Het duivelskind - Maria Genova
9. Ik heet geen Miriam - Majgull Axelsson****
10. De experimenten - Marion Pauw****
11. De oppas - Jet van Vuuren***
12. Mijn vader is een vliegtuig - Antoinette Beumer***
Aantal pagina's: 3544
2. Breng me terug - B.A. Paris****
3. Schoolpleinmoeders - Mark van der Werf***
4. Mij zie je niet - Loes den Hollander****
5. Herfstdaden - Anders de la Motte****
6. Rinkeldekink - Martine Bijl***
7. Cody - Bernice Berkleef***
8. Het duivelskind - Maria Genova
9. Ik heet geen Miriam - Majgull Axelsson****
10. De experimenten - Marion Pauw****
11. De oppas - Jet van Vuuren***
12. Mijn vader is een vliegtuig - Antoinette Beumer***
Aantal pagina's: 3544
Forever is a hell of a long time
woensdag 24 april 2019 10:23
attribuutje schreef: ↑23-04-2019 18:53Alle keren als ik de titel van dit topic voorbij zie komen denk ik, potver ik lees eigenlijk niets. Las al nooit veel, op bouquet achtige dingen na. Wat ik wel verslonden heb na de tweede keer beginnen is de stam van de holenbeer.
Dat geeft toch niet? En het is nooit te laat om te beginnen.
Ik lees ook geen literaire hoogstandjes, hoor. Momenteel lees ik vooral chicklit, omdat ik geen behoefte heb aan zwaardere boeken of andere onderwerpen. Ik lees om te ontspannen en chicklit leest makkelijk weg.
donderdag 25 april 2019 14:54
2019
#1 Altijd roomboter - Nelleke Noordervliet
#2 Nacht blauw - Simone van der vught
#3 Quarantaine - Erik Betten
#4 De kraamhulp - Esther Verhoef
#5 Noorderlicht - Suzanne Vermeer
#6 Toen het donker werd - Simone van der Vught
#7 De stunt van haar leven - Julie Cohen
#8 Tegenlicht - Esther Verhoef
#9 Lieve mama - Esther Verhoef
#10 Gevangen - Stephen King
#11 Bella Italia - Suzanne Vermeer
#12 Iene miene mutte - M.J. Arlidge
#13 Lawinegevaar - Suzanne Vermeer
#14 Piep zei de muis - M.J. Arlidge
#15 Pluk een roos - M.J. Arlidge
#16 Klikspaan - M.J. Arlidge
#17 Naar bed naar bed - M.J. Arlidge
#18 Wie niet weg is - M.J. Arlidge
#19 Toen ik je zag - Isa Hoes
#20 De man die de eiffeltoren verkocht -Timo van der Eng & Vincent Verweij
#21 Mijn eerste lijk is gelukkig
vers - Pascale Bruinen
#22 Het Victoriaanse huis - John Boyne
#23 Nooit meer hetzelfde - Anja du-Bois
#24 Een Duits meisje - Heidi Benneckenstein
Wat een slecht boek was dat. Gaat over een meisje met een extreemrechtse opvoeding die zich daar uiteindelijk uit werkt. Ik verwachtte er heel wat van. Het was droog en saai.
#1 Altijd roomboter - Nelleke Noordervliet
#2 Nacht blauw - Simone van der vught
#3 Quarantaine - Erik Betten
#4 De kraamhulp - Esther Verhoef
#5 Noorderlicht - Suzanne Vermeer
#6 Toen het donker werd - Simone van der Vught
#7 De stunt van haar leven - Julie Cohen
#8 Tegenlicht - Esther Verhoef
#9 Lieve mama - Esther Verhoef
#10 Gevangen - Stephen King
#11 Bella Italia - Suzanne Vermeer
#12 Iene miene mutte - M.J. Arlidge
#13 Lawinegevaar - Suzanne Vermeer
#14 Piep zei de muis - M.J. Arlidge
#15 Pluk een roos - M.J. Arlidge
#16 Klikspaan - M.J. Arlidge
#17 Naar bed naar bed - M.J. Arlidge
#18 Wie niet weg is - M.J. Arlidge
#19 Toen ik je zag - Isa Hoes
#20 De man die de eiffeltoren verkocht -Timo van der Eng & Vincent Verweij
#21 Mijn eerste lijk is gelukkig
vers - Pascale Bruinen
#22 Het Victoriaanse huis - John Boyne
#23 Nooit meer hetzelfde - Anja du-Bois
#24 Een Duits meisje - Heidi Benneckenstein
Wat een slecht boek was dat. Gaat over een meisje met een extreemrechtse opvoeding die zich daar uiteindelijk uit werkt. Ik verwachtte er heel wat van. Het was droog en saai.
donderdag 25 april 2019 16:08
April
35. Jas van belofte - Jan Siebelink.
36. De onrustige geest - Kay Redfield Jamison.
37. Mijn naam is Leon - Kit de Waal.
38. Hij wilde de maan - Mimi Baird.
39. De Nederlandse coming of age literatuur in 100 verhalen, verzameld door Ronald Giphart.
Literaire juweeltjes over mijn favoriete genre: coming of age. Losse verhalen, en fragmenten uit romans, uit de periode 1889 - 2013. Anne Frank, Joe Speedboot, Ina Damman, Oeroeg, ze komen allemaal voorbij. Leuk boek als kennismaking met de Nederlandse literatuur door de jaren heen. Geinig om te lezen dat de uitdrukking "me vader" eind 19e eeuw heel normaal was.
Wel een dikke pil, want ruim 1100 pagina's.
35. Jas van belofte - Jan Siebelink.
36. De onrustige geest - Kay Redfield Jamison.
37. Mijn naam is Leon - Kit de Waal.
38. Hij wilde de maan - Mimi Baird.
39. De Nederlandse coming of age literatuur in 100 verhalen, verzameld door Ronald Giphart.
Literaire juweeltjes over mijn favoriete genre: coming of age. Losse verhalen, en fragmenten uit romans, uit de periode 1889 - 2013. Anne Frank, Joe Speedboot, Ina Damman, Oeroeg, ze komen allemaal voorbij. Leuk boek als kennismaking met de Nederlandse literatuur door de jaren heen. Geinig om te lezen dat de uitdrukking "me vader" eind 19e eeuw heel normaal was.
Wel een dikke pil, want ruim 1100 pagina's.
donderdag 25 april 2019 21:42
1.. luisterboek Datumloze dagen van Jeroen Brouwers ***
2. Reisverslag van een kat van Hiro Arikawa. ***
3. "Pas jij even op? " van Fiona Higgins *
4. "Luister naar de wind/Flipperen in 1973" van Haruki Murakami **
5. "Cliffrock Castle" van Josephine Rombouts ****
6. Grand Hotel Europa van Ilja Pfeijffer. ****
7. How to stop time van Matt Haig (in het Engels) ****
8. Traffic van Tom Vanderbilt ***
9. Wees onzichtbaar van Murat Isik. ***
10. Jas van belofte van Jan Siebelink * Dit boek komt bij mij binnen alsof het geschreven is met de gedachte, Oja, ik moet nog een boekenweekgeschenk schrijven, wat zal ik nu er nog eens aan toevoegen, want het heeft nog niet genoeg pagina's. De eerste drie pagina's vond ik prachtig. En de laatste.
2. Reisverslag van een kat van Hiro Arikawa. ***
3. "Pas jij even op? " van Fiona Higgins *
4. "Luister naar de wind/Flipperen in 1973" van Haruki Murakami **
5. "Cliffrock Castle" van Josephine Rombouts ****
6. Grand Hotel Europa van Ilja Pfeijffer. ****
7. How to stop time van Matt Haig (in het Engels) ****
8. Traffic van Tom Vanderbilt ***
9. Wees onzichtbaar van Murat Isik. ***
10. Jas van belofte van Jan Siebelink * Dit boek komt bij mij binnen alsof het geschreven is met de gedachte, Oja, ik moet nog een boekenweekgeschenk schrijven, wat zal ik nu er nog eens aan toevoegen, want het heeft nog niet genoeg pagina's. De eerste drie pagina's vond ik prachtig. En de laatste.
vrijdag 26 april 2019 14:45
1. Karen Dionne - Dochter van het moeras.
2. Jill Mansel - Lang leve de liefde
3. Marja Visscher - Maannachten.
4. Jeroen Windmeijer - Het pilgrim fathers complot.
5. Charles Martin - Over bergen heen.
6. Sarah Morgan - Nachten in New York
7. Joshua Zwaan - Saturnusplein 3
8. Katie Fforde - Schoon schip
9. Camilia Lackberg - De vuurtorenwachter
10. Ludlum - Het Shepherd commando
11. Mhain McFarlane - zwart op wit
12. Simon St. James - Gebroken meisjes
13. Suzanne Wouda - Maria
14. Tami Hoag - Het negende meisje
15. Kate Mosse - Tijden van Vuur
16. Nicci French - Het geheugenspel
17. Barbara Voors - Zusje van me
18. Elvin Post - Arizona blues
19. Joshua Zwaan - Emma wil leven.
20. Tess Gerritsen - De Mefisto club
21. Robert Ludlum - Het Halidon complot
22. Santa Montefiore - De affaire.
2. Jill Mansel - Lang leve de liefde
3. Marja Visscher - Maannachten.
4. Jeroen Windmeijer - Het pilgrim fathers complot.
5. Charles Martin - Over bergen heen.
6. Sarah Morgan - Nachten in New York
7. Joshua Zwaan - Saturnusplein 3
8. Katie Fforde - Schoon schip
9. Camilia Lackberg - De vuurtorenwachter
10. Ludlum - Het Shepherd commando
11. Mhain McFarlane - zwart op wit
12. Simon St. James - Gebroken meisjes
13. Suzanne Wouda - Maria
14. Tami Hoag - Het negende meisje
15. Kate Mosse - Tijden van Vuur
16. Nicci French - Het geheugenspel
17. Barbara Voors - Zusje van me
18. Elvin Post - Arizona blues
19. Joshua Zwaan - Emma wil leven.
20. Tess Gerritsen - De Mefisto club
21. Robert Ludlum - Het Halidon complot
22. Santa Montefiore - De affaire.
vrijdag 26 april 2019 19:39
2019
#1 Altijd roomboter - Nelleke Noordervliet
#2 Nacht blauw - Simone van der vught
#3 Quarantaine - Erik Betten
#4 De kraamhulp - Esther Verhoef
#5 Noorderlicht - Suzanne Vermeer
#6 Toen het donker werd - Simone van der Vught
#7 De stunt van haar leven - Julie Cohen
#8 Tegenlicht - Esther Verhoef
#9 Lieve mama - Esther Verhoef
#10 Gevangen - Stephen King
#11 Bella Italia - Suzanne Vermeer
#12 Iene miene mutte - M.J. Arlidge
#13 Lawinegevaar - Suzanne Vermeer
#14 Piep zei de muis - M.J. Arlidge
#15 Pluk een roos - M.J. Arlidge
#16 Klikspaan - M.J. Arlidge
#17 Naar bed naar bed - M.J. Arlidge
#18 Wie niet weg is - M.J. Arlidge
#19 Toen ik je zag - Isa Hoes
#20 De man die de eiffeltoren verkocht -Timo van der Eng & Vincent Verweij
#21 Mijn eerste lijk is gelukkig
vers - Pascale Bruinen
#22 Het Victoriaanse huis - John Boyne
#23 Nooit meer hetzelfde - Anja du-Bois
#24 Een Duits meisje - Heidi Benneckenstein
#25 Het zal je maar gebeuren - Reina en Margreet Crispijn
Heerlijk luchtig boek. Erg fijn.
#1 Altijd roomboter - Nelleke Noordervliet
#2 Nacht blauw - Simone van der vught
#3 Quarantaine - Erik Betten
#4 De kraamhulp - Esther Verhoef
#5 Noorderlicht - Suzanne Vermeer
#6 Toen het donker werd - Simone van der Vught
#7 De stunt van haar leven - Julie Cohen
#8 Tegenlicht - Esther Verhoef
#9 Lieve mama - Esther Verhoef
#10 Gevangen - Stephen King
#11 Bella Italia - Suzanne Vermeer
#12 Iene miene mutte - M.J. Arlidge
#13 Lawinegevaar - Suzanne Vermeer
#14 Piep zei de muis - M.J. Arlidge
#15 Pluk een roos - M.J. Arlidge
#16 Klikspaan - M.J. Arlidge
#17 Naar bed naar bed - M.J. Arlidge
#18 Wie niet weg is - M.J. Arlidge
#19 Toen ik je zag - Isa Hoes
#20 De man die de eiffeltoren verkocht -Timo van der Eng & Vincent Verweij
#21 Mijn eerste lijk is gelukkig
vers - Pascale Bruinen
#22 Het Victoriaanse huis - John Boyne
#23 Nooit meer hetzelfde - Anja du-Bois
#24 Een Duits meisje - Heidi Benneckenstein
#25 Het zal je maar gebeuren - Reina en Margreet Crispijn
Heerlijk luchtig boek. Erg fijn.
zaterdag 27 april 2019 01:16
April
35. Jas van belofte - Jan Siebelink.
36. De onrustige geest - Kay Redfield Jamison.
37. Mijn naam is Leon - Kit de Waal.
38. Hij wilde de maan - Mimi Baird.
39. De Nederlandse coming of age literatuur in 100 verhalen, verzameld door Ronald Giphart.
40. Echt lachen zo'n depressie - Patricia Idsinga
35. Jas van belofte - Jan Siebelink.
36. De onrustige geest - Kay Redfield Jamison.
37. Mijn naam is Leon - Kit de Waal.
38. Hij wilde de maan - Mimi Baird.
39. De Nederlandse coming of age literatuur in 100 verhalen, verzameld door Ronald Giphart.
40. Echt lachen zo'n depressie - Patricia Idsinga
zaterdag 27 april 2019 08:25
Januari
1. Mag ik even iets tegen je aanhouden. Japke-d Bouwman
2. Verdrinken - Marlies Slegers
3. Ijsengel - Nathalie Pagie
4. Bestemming Bonaire - Linda van Rijn
5. Bestemd voor mij - Chantal van Gastel
6. Syntopia - Tanja de Jonge Februari
7. De experimenten - Marion Pauw
Februari
8.Rio Grande - Nathalie Pagie
9Pluk een roos - MJ Arlidge
Maart
10. Katvis- Tjibbe Veldkamp
11. Een perfecte illusie - Annette van Luyk
12. Klikspaan - M.J. Arlidge
13. Het buitenhuis - Katie Fforde
14. Dubbel Zes - Daphne Deckers
April
15. Naar bed , naar bed -M.J. Arlidge
16. Wie niet weg is - M.J. Arlidge
17. Voor de meisjes - Heleen van der Kemp.
18. Breng me terug - B.A Paris
19. Dansen in diep water- Laure van den Broeck
1. Mag ik even iets tegen je aanhouden. Japke-d Bouwman
2. Verdrinken - Marlies Slegers
3. Ijsengel - Nathalie Pagie
4. Bestemming Bonaire - Linda van Rijn
5. Bestemd voor mij - Chantal van Gastel
6. Syntopia - Tanja de Jonge Februari
7. De experimenten - Marion Pauw
Februari
8.Rio Grande - Nathalie Pagie
9Pluk een roos - MJ Arlidge
Maart
10. Katvis- Tjibbe Veldkamp
11. Een perfecte illusie - Annette van Luyk
12. Klikspaan - M.J. Arlidge
13. Het buitenhuis - Katie Fforde
14. Dubbel Zes - Daphne Deckers
April
15. Naar bed , naar bed -M.J. Arlidge
16. Wie niet weg is - M.J. Arlidge
17. Voor de meisjes - Heleen van der Kemp.
18. Breng me terug - B.A Paris
19. Dansen in diep water- Laure van den Broeck
zaterdag 27 april 2019 11:03
Ik heb ook jarenlang vrij weinig gelezen. Merk dat lezen erg ontspannend werkt, maar dan werkt voor mij een bouquetreeks net zo ontspannend als een lekkere thriller. Ligt er gewoon aan waar ik zin in hebattribuutje schreef: ↑23-04-2019 18:53Alle keren als ik de titel van dit topic voorbij zie komen denk ik, potver ik lees eigenlijk niets. Las al nooit veel, op bouquet achtige dingen na. Wat ik wel verslonden heb na de tweede keer beginnen is de stam van de holenbeer.
Later is nu
zaterdag 27 april 2019 11:10
Januari
1. Alya's keuze - Hay van den Munckhof
2. Heroes of Olympus: the lost hero - Rick Riordan
3. De vrouw in het raam - A.J. Finn
4. De horlogemaker van Londen - Natasha Pulley
5. Heroes of Olympus: the son of Neptune - Rick Riordan
6. Heroes of Olympus: the Mark of Athena - Rick Riordan
7. Zomervacht - Jaap Robben
8. Terugkeer naar het Kippencollectief - Susan Juby
Februari
9. Vrouwen die lezen zijn gevaarlijk - Stefan Bollmann
10. Heroes of Olympus: House of Hades - Rick Riordan
11. Heroes of Olympus: the Blood of Olympus - Rick Riordan
12. De psychiater en het meisje - Erik Rozing
13. Achter je - Lisa Gardner
14. De ijsdragers - Anna Enquist
15. Gedichtenbundeltje (was de enige die het las op Hebban, dus noem hem even niet)
16. Bot voor Bot - Kathy Reichs (eerste deel van de serie 'Bones', lijkt in niets op de tv-serie)
Maart
17. Oktober - Soren Sveistrup
18. Fatale dag - Kathy Reichs
19. Fatale keuze - Kathy Reichs
20. Mevrouw mijn moeder - Yvonne Keuls
21. Witte dood - Robert Galbraith
22. Our House - Louise Candlish
23. Mijn moeders strijd - Murat Isik
24. Fatale vlucht - Kathy Reichs
25. Jas van belofte - Jan Siebeling
26. De eenzame postbode - Denis Thériault
April
27. Becoming - Michelle Obama
28. War of the Worlds - H.G. Wells
29. De vrouw van de bankier - Cristina Alger
30. Fatale geheimen - Kathy Reichs
31. Fatale vondst - Kathy Reichs
32. Fatale maandag - Kathy Reichs
33. Begraven beenderen - Kathy Reichs
34. My sister, the serieal killer - Oyinkan Braithwaite
35. Onderdrukt door de verlosser - Hester den Boer
Ik ben goed op dreef. Ik zit lekker in de 'Bones' serie van Kathy Reichs, hoewel die volledig anders is dan de tv-serie. Enige overeenkomst is het beroep en de naam van Temperence Brennan. Er is zelfs niemand die haar Bones noemt en geen FBI-agent. Daarnaast een aantal boeken buiten mijn normale genres gelezen. Onderdrukt door de verlosser was bijzonder. Gaat erover hoe Russen tegen het regime van Stalin aankijken.
1. Alya's keuze - Hay van den Munckhof
2. Heroes of Olympus: the lost hero - Rick Riordan
3. De vrouw in het raam - A.J. Finn
4. De horlogemaker van Londen - Natasha Pulley
5. Heroes of Olympus: the son of Neptune - Rick Riordan
6. Heroes of Olympus: the Mark of Athena - Rick Riordan
7. Zomervacht - Jaap Robben
8. Terugkeer naar het Kippencollectief - Susan Juby
Februari
9. Vrouwen die lezen zijn gevaarlijk - Stefan Bollmann
10. Heroes of Olympus: House of Hades - Rick Riordan
11. Heroes of Olympus: the Blood of Olympus - Rick Riordan
12. De psychiater en het meisje - Erik Rozing
13. Achter je - Lisa Gardner
14. De ijsdragers - Anna Enquist
15. Gedichtenbundeltje (was de enige die het las op Hebban, dus noem hem even niet)
16. Bot voor Bot - Kathy Reichs (eerste deel van de serie 'Bones', lijkt in niets op de tv-serie)
Maart
17. Oktober - Soren Sveistrup
18. Fatale dag - Kathy Reichs
19. Fatale keuze - Kathy Reichs
20. Mevrouw mijn moeder - Yvonne Keuls
21. Witte dood - Robert Galbraith
22. Our House - Louise Candlish
23. Mijn moeders strijd - Murat Isik
24. Fatale vlucht - Kathy Reichs
25. Jas van belofte - Jan Siebeling
26. De eenzame postbode - Denis Thériault
April
27. Becoming - Michelle Obama
28. War of the Worlds - H.G. Wells
29. De vrouw van de bankier - Cristina Alger
30. Fatale geheimen - Kathy Reichs
31. Fatale vondst - Kathy Reichs
32. Fatale maandag - Kathy Reichs
33. Begraven beenderen - Kathy Reichs
34. My sister, the serieal killer - Oyinkan Braithwaite
35. Onderdrukt door de verlosser - Hester den Boer
Ik ben goed op dreef. Ik zit lekker in de 'Bones' serie van Kathy Reichs, hoewel die volledig anders is dan de tv-serie. Enige overeenkomst is het beroep en de naam van Temperence Brennan. Er is zelfs niemand die haar Bones noemt en geen FBI-agent. Daarnaast een aantal boeken buiten mijn normale genres gelezen. Onderdrukt door de verlosser was bijzonder. Gaat erover hoe Russen tegen het regime van Stalin aankijken.
Later is nu
zaterdag 27 april 2019 17:26
Gebroken van B.A. Paris. Goed boek! Deels had ik de ontknoping door maar zeker niet helemaal. Ik ga hem nog eens lezen met de ontknoping in mijn achterhoofd.
Vond het beter dan breng mij terug wel jammer dat er een flinke overlapping in zat.
Volgende boek is achter gesloten deuren ook van B.A. Paris. Dan zijn die op.
Vond het beter dan breng mij terug wel jammer dat er een flinke overlapping in zat.
Volgende boek is achter gesloten deuren ook van B.A. Paris. Dan zijn die op.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 28 april 2019 14:49
Volgens Goodreads lig ik 5 boeken voor op schema voor mijn challenge
Inmiddels is
21. Wees onzichtbaar - Murat Isik
ook uit. Dinsdag hoefde ik alleen 's ochtends te werken en moest ik 'verplicht' thuis blijven om op een pakketje te wachten en aangezien het nog lekker weer was, was het toen lekker in de zon lezen op het balkon Dan schiet ik altijd flink op met een boek.
zondag 28 april 2019 18:17
April
35. Jas van belofte - Jan Siebelink.
36. De onrustige geest - Kay Redfield Jamison.
37. Mijn naam is Leon - Kit de Waal.
38. Hij wilde de maan - Mimi Baird.
39. De Nederlandse coming of age literatuur in 100 verhalen, verzameld door Ronald Giphart.
40. Echt lachen zo'n depressie - Patricia Idsinga.
41. De beren los - John Irving.
Irvings debuutroman is 50 jaar oud, maar nog steeds actueel.
35. Jas van belofte - Jan Siebelink.
36. De onrustige geest - Kay Redfield Jamison.
37. Mijn naam is Leon - Kit de Waal.
38. Hij wilde de maan - Mimi Baird.
39. De Nederlandse coming of age literatuur in 100 verhalen, verzameld door Ronald Giphart.
40. Echt lachen zo'n depressie - Patricia Idsinga.
41. De beren los - John Irving.
Irvings debuutroman is 50 jaar oud, maar nog steeds actueel.
zondag 28 april 2019 21:08
Januari
1. Dan neem je toch gewoon een nieuwe - antoinnette Scheulderman ****
2. Maaike en Domenico: het meeslepende verhaal van een ongewone vriendschap - Susanne Wittpennig ****
3. Liefde tussen 2 werelden - Susanne Wittpennig ****
4. Een beslissing met gevolgen - Susanne Wittpennig ****
5. Zo dichtbij en toch zo verweg - Susanne Wittpennig ***
Februari
6. De winter voorbij - Isabel Allende *****
7. Van Chanel naar Flanel - Marijke Vos ***
8. Miracle Morning - Hal Elrod **
9. A Royal Engagement - Emma Lea ****
Maart
10. Schaduw van het verleden - Susanne Wittpennig ***
11. Het Rosie Project - Graeme Simsion ****
12. Verleiding - Erin watt ****
13. Verraad - Erin watt ****
14. Geheimen - Erin watt ***
15. In Mijn Familie - Wendy Geuverink ***
16. De eliminatie - Daniëlle Bakhuis ****
17. Verlangen - Erin Watt ***
18. Gevaar - Erin Watt ***
April
19. Het Rosie Effect - Graeme Simsion ****
20. The Rosie Result - Graeme Simsion ****
21. Zes jaar - Harlan Coben ****
22. Miljonair met een gewone baan - Oeds-Jan Postma ****
23. The underhanded stitch - Marjory Sorrell Rockwell ***
Ik lees momenteel ook niet te moeilijk en te zwaar. Ik ben druk met werk en volg ook nog een studie. Lezen is vooral ontspanning en ik heb niet de energie om daar ook veel bij te moeten denken.
De boeken van Kathy Reichs klinken goed en de eerste paar zitten in mijn kobo abonnement. Ik heb ook erg genoten van mijn Tess Gerritsen over Rizolli en Isles dus heb deze ook op mijn leeslijstje gezet.
Van B.A. Paris heb ik alleen achter gesloten deuren gelezen. Wel leuk, maar ook wel een beetje voorspelbaar. Ik ben in ieder geval nooit aan de andere boeken begonnen.
1. Dan neem je toch gewoon een nieuwe - antoinnette Scheulderman ****
2. Maaike en Domenico: het meeslepende verhaal van een ongewone vriendschap - Susanne Wittpennig ****
3. Liefde tussen 2 werelden - Susanne Wittpennig ****
4. Een beslissing met gevolgen - Susanne Wittpennig ****
5. Zo dichtbij en toch zo verweg - Susanne Wittpennig ***
Februari
6. De winter voorbij - Isabel Allende *****
7. Van Chanel naar Flanel - Marijke Vos ***
8. Miracle Morning - Hal Elrod **
9. A Royal Engagement - Emma Lea ****
Maart
10. Schaduw van het verleden - Susanne Wittpennig ***
11. Het Rosie Project - Graeme Simsion ****
12. Verleiding - Erin watt ****
13. Verraad - Erin watt ****
14. Geheimen - Erin watt ***
15. In Mijn Familie - Wendy Geuverink ***
16. De eliminatie - Daniëlle Bakhuis ****
17. Verlangen - Erin Watt ***
18. Gevaar - Erin Watt ***
April
19. Het Rosie Effect - Graeme Simsion ****
20. The Rosie Result - Graeme Simsion ****
21. Zes jaar - Harlan Coben ****
22. Miljonair met een gewone baan - Oeds-Jan Postma ****
23. The underhanded stitch - Marjory Sorrell Rockwell ***
Ik lees momenteel ook niet te moeilijk en te zwaar. Ik ben druk met werk en volg ook nog een studie. Lezen is vooral ontspanning en ik heb niet de energie om daar ook veel bij te moeten denken.
De boeken van Kathy Reichs klinken goed en de eerste paar zitten in mijn kobo abonnement. Ik heb ook erg genoten van mijn Tess Gerritsen over Rizolli en Isles dus heb deze ook op mijn leeslijstje gezet.
Van B.A. Paris heb ik alleen achter gesloten deuren gelezen. Wel leuk, maar ook wel een beetje voorspelbaar. Ik ben in ieder geval nooit aan de andere boeken begonnen.
zwartvlekje wijzigde dit bericht op 28-04-2019 21:58
0.39% gewijzigd
zondag 28 april 2019 21:22
Een e-reader leest echt heel anders dan een telefoon of tablet. Voor mij zelfs rustiger dan een boek, soms, omdat papier heel wit kan oplichten in de zon.
Ik lees beide, uiteindelijk liever e-reader, maar soms wil ik het boek gewoon in de kast hebben staan. Fijne van digiboek is ook, dat je het online aanschaft en direct kunt gaan lezen. Maar nu heb ik bijvoorbeeld weer een paar papieren boeken gelezen en doen m'n handen zeer.
Later is nu
zondag 28 april 2019 21:25
Ik heb ook genoten van Rizzoli & Isles, dus dan is Kathy Reichs vast ook wat voor jeZwartvlekje schreef: ↑28-04-2019 21:08
De boeken van Kathy Reichs klinken goed en de eerste paar zitten in mijn kobo abonnement. Ik heb ook erg genoten van mijn Tess Gerritsen over Rizolli en Isles ook erg leuk dus heb deze ook op mijn leeslijstje gezet.
Van B.A. Paris heb ik alleen achter gesloten deuren gelezen. Wel leuk, maar ook wel een beetje voorspelbaar. Ik ben in ieder geval nooit aan de andere boeken begonnen.
In het eerste deel vond ik dat ze krampachtig metaforen en dergelijke zocht, om vergelijkingen te maken. Haar was niet gewoon grijs, maar de kleur van as, die van een Cubaanse sigaar valt, of zoiets. De laatste boeken ga ik de humor, waarmee ze dingen beschrijft juist meer waarderen. En de manier waarop ze met haar kat praat
Later is nu