Entertainment alle pijlers

Wat is de naam van dit spel?

23-11-2009 18:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Als kind had ik de 80's een spel waarmee je zelf mode kon ontwerpen.

Het was een ronde schijf met allerlei patronen (jurkjes, etc) en verschillende motiefjes waar je papier tussen moest leggenzo ontwierp je je eigen mode. Heeft iemand enig idee hoe dit spel heette? Niet heel belangrijk maar zit er al dagen over na te denken en kom er maar niet op.....

Groetjes!
Modewijzer denk ik.
Yes, modewijzer, maar of het echt een spel was?

OEH,, Die had ik vroeger ook, Lol!!
Volgens mij ook modewijzer, maar die van mij zag er anders uit dan op het plaatje van Vinyl. Ik had denk ik een eerdere versie? Die was helemaal rond en had een lichtroze kleur.

Hihi...leuk was dat!
Ja, had ik ook!! Die van Vinyl met die lelijke pastelkleuren! Waarom heb ik 'm ooit weggegooid denk ik nu
Oh, dit was misschien de reisversie?

Ik had hem niet, maar wilde hem zó graag vroeger!
quote:LaSopha schreef op 23 november 2009 @ 18:55:

Ja, had ik ook!! Die van Vinyl met die lelijke pastelkleuren! Waarom heb ik 'm ooit weggegooid denk ik nu Hij is voor een prikkie te koop op marktplaats
quote:Vinyl schreef op 23 november 2009 @ 18:57:

Oh, dit was misschien de reisversie?

Ik had hem niet, maar wilde hem zó graag vroeger!Nee, volgens mij een latere, hippere versie
Oh, ik had m ook. Weet nog steeds niet of mijn ouders nu echt dachten dat ik daar blij van zou worden.
De modewijzer!!!!

Jeugdsentiment!
Dacht dat de echte blauw met wit was. Geweldig... Ure mee gespeeld!!
Haha, ja Modewijzer.

De mijne had ik heeeel lang voor gespaard, en toen ik het geld had was het vlak voor mijn verjaardag. Ook al was de kans enorm dat ik het voor mijn verjaardag zou krijgen, kon ik toch die week niet meer afwachten, en heb ik het gekocht (voor 24 gulden 95, volgens mijn geheugen).

Heel veel mee gespeeld, eindeloze catalogussen gemaakt. Ja, ik maakte altijd Wehkamp-achtige gevallen met Modewijzer. Met wervende teksten erbij: Flatteuze rok! Moderne broek! Hahaha.

Toen ik uitgespeeld was heb ik het verkocht op een vrijmarkt.

En daar heb ik eigenlijk altijd spijt van gehad.

Daarom heb ik het een jaar geleden weer gekocht, via Marktplaats

Ik heb er niks meer mee gedaan (heus!), maar ben wel blij dat ik het weer heb
Inderdaad jeugdsentiment, alle mogelijke combinaties denk ik wel eens gemaakt en uren zitten kleuren...
http://www.youtube.com/wa ... 0&feature=player_embedded

Mijn zus had hem ook, vond het zo leuk!

Die link is overigens een reclamefilmpje, dus ik weet niet of het hier mag, anders haal ik het weg!
Ik heb die van mij onlangs weer gevonden en meegenomen naar mijn werk (ben leerkracht van groep 3). Het is een ware hit onder de meiden!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
O, dat spel had ik ook!

Precies dezelfde uit de reclame. Heb er uren mee gespeeld en hele reclamefolders van gemaakt haha
Ow, die wilde ik zooo graag hebben, nooit gekregen helaas.
Haha ik had hem ook. Ik heb er niet superveel mee gedaan.
Ik had 'm ook. Misschien ligt 'ie nog wel bij mijn ouders op zolder? De mijne was volgens mij groter (helemaal rond, niet met zo'n uitstulping onderaan) en lichtblauw...de werkjes werden alleen nooit zo mooi als de afbeeldingen op de doos
Zag afgelopen week, zo'n zelfde soort doos. ook roze volgens mij. Nu om mandala's te tekenen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven