Wat is de naam van dit spel?
maandag 23 november 2009 om 18:03
Hallo allemaal,
Als kind had ik de 80's een spel waarmee je zelf mode kon ontwerpen.
Het was een ronde schijf met allerlei patronen (jurkjes, etc) en verschillende motiefjes waar je papier tussen moest leggenzo ontwierp je je eigen mode. Heeft iemand enig idee hoe dit spel heette? Niet heel belangrijk maar zit er al dagen over na te denken en kom er maar niet op.....
Groetjes!
Als kind had ik de 80's een spel waarmee je zelf mode kon ontwerpen.
Het was een ronde schijf met allerlei patronen (jurkjes, etc) en verschillende motiefjes waar je papier tussen moest leggenzo ontwierp je je eigen mode. Heeft iemand enig idee hoe dit spel heette? Niet heel belangrijk maar zit er al dagen over na te denken en kom er maar niet op.....
Groetjes!
maandag 23 november 2009 om 19:12
Haha, ja Modewijzer.
De mijne had ik heeeel lang voor gespaard, en toen ik het geld had was het vlak voor mijn verjaardag. Ook al was de kans enorm dat ik het voor mijn verjaardag zou krijgen, kon ik toch die week niet meer afwachten, en heb ik het gekocht (voor 24 gulden 95, volgens mijn geheugen).
Heel veel mee gespeeld, eindeloze catalogussen gemaakt. Ja, ik maakte altijd Wehkamp-achtige gevallen met Modewijzer. Met wervende teksten erbij: Flatteuze rok! Moderne broek! Hahaha.
Toen ik uitgespeeld was heb ik het verkocht op een vrijmarkt.
En daar heb ik eigenlijk altijd spijt van gehad.
Daarom heb ik het een jaar geleden weer gekocht, via Marktplaats
Ik heb er niks meer mee gedaan (heus!), maar ben wel blij dat ik het weer heb
De mijne had ik heeeel lang voor gespaard, en toen ik het geld had was het vlak voor mijn verjaardag. Ook al was de kans enorm dat ik het voor mijn verjaardag zou krijgen, kon ik toch die week niet meer afwachten, en heb ik het gekocht (voor 24 gulden 95, volgens mijn geheugen).
Heel veel mee gespeeld, eindeloze catalogussen gemaakt. Ja, ik maakte altijd Wehkamp-achtige gevallen met Modewijzer. Met wervende teksten erbij: Flatteuze rok! Moderne broek! Hahaha.
Toen ik uitgespeeld was heb ik het verkocht op een vrijmarkt.
En daar heb ik eigenlijk altijd spijt van gehad.
Daarom heb ik het een jaar geleden weer gekocht, via Marktplaats
Ik heb er niks meer mee gedaan (heus!), maar ben wel blij dat ik het weer heb
maandag 23 november 2009 om 19:30
http://www.youtube.com/wa ... 0&feature=player_embedded
Mijn zus had hem ook, vond het zo leuk!
Die link is overigens een reclamefilmpje, dus ik weet niet of het hier mag, anders haal ik het weg!
Mijn zus had hem ook, vond het zo leuk!
Die link is overigens een reclamefilmpje, dus ik weet niet of het hier mag, anders haal ik het weg!
maandag 23 november 2009 om 20:20