Wat kijken na Game of thrones?
zondag 17 augustus 2025 om 11:42
Ik ben net klaar met de serie Game of thrones en wauw. Ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Seizoen 1 was wel ok, 2 zat ik er al wat meer in maar na seizoen 3 was ik hooked! Heb het idee dat alles hierna een beetje zal tegenvallen.
Wat hebben jullie gekeken na GOT?
Het leukste vond ik dat alles zo onverwacht was, je wist nooit wat er ging gebeuren. Er was ook veel verraad, strijd en onverwachte romances enz.
Dus welke serie komt in de buurt?
Wat hebben jullie gekeken na GOT?
Het leukste vond ik dat alles zo onverwacht was, je wist nooit wat er ging gebeuren. Er was ook veel verraad, strijd en onverwachte romances enz.
Dus welke serie komt in de buurt?
woensdag 19 november 2025 om 01:11
Ik heb 1 seizoen Vikings gekeken maar vond het tegenvallen dus ben afgehaakt. Ben daarna begonnen aan Outlander en die heb ik helemaal afgekeken, heb er echt van genoten. Gewoon een crush op de hoofdrolspeler
Daarna Outlander Blood of my blood gezien vond ik ook leuk.
Was na paar afleveringen Hous of the Dragon gestopt maar heb dat weer opgepikt en moet zeggen vind seizoen 2 echt veel beter en zit er weer goed in.
Hierna wil ik Peaky Blinders of the Witcher zien
Daarna Outlander Blood of my blood gezien vond ik ook leuk.
Was na paar afleveringen Hous of the Dragon gestopt maar heb dat weer opgepikt en moet zeggen vind seizoen 2 echt veel beter en zit er weer goed in.
Hierna wil ik Peaky Blinders of the Witcher zien
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in