Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
15-03-2023 17:41
leuk voor de neuk, en zij vindt het kennelijk prima.
Misschien hoopt ze nog zwanger te worden.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
15-03-2023 20:02
Wat denk je van het luxe leventje.
Maar ze kan fluiten naar de titel ‘mevrouw Hazes’, iets waar ze toch op gebrand leek.
Idem naar een erfenis.
Hopelijk kan ze André een keer uitkopen in de woning want hij kan haar misschien wel zomaar eruit zetten als het hem zo uitkomt.

En wat leert A3 van een vader die elke maandag in bed duikt met zijn moeder, maar binnenkort waarschijnlijk weer met andere vrouwen wordt gesignaleerd?
Juist, dat zijn moeder een deurmat is en dat vrouwen zo behandeld kunnen worden.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Keuken1987 schreef:
15-03-2023 20:24
Misschien hoopt ze nog zwanger te worden.
:O
De toekomst is niet meer wat het was
Het imago zakt verder en verder
Alle reacties Link kopieren Quote
Keuken1987 schreef:
15-03-2023 20:24
Misschien hoopt ze nog zwanger te worden.
Dat lijkt mij niet. Monique schijnt niet zo makkelijk zwanger te worden:

https://www.mamamagazine.nl/monique-wes ... r-zwanger/

Die is met 45 wel klaar lijkt mij…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze waren ten tijde van dat A2 naar Sarah1 ging, wel weer bezig met zwanger worden, althans, in de zin dat ze na het huwelijksaanzoek weer de medische mallemolen in wilde gaan.

Ik denk wel dat het - omdat het sowieso lastig is voor haar - het nu met haar leeftijd wel schier onmogelijk zal worden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mediacourant.nl/2023/03/rox ... an-rachel/

Rachel (in het artikel staat foutief Roxeanne) moet de documenten, zoals bankafschriften en waarderingen van aandelen, binnen een maand afgeven op straffe van een dwangsom van 2.500 euro per dag. En het lijkt erop dat de beroepsweduwe het tot het laatste moment laat aankomen, want Roxeanne’s woordvoerder Bernard Tomlow zegt nog niets te hebben gekregen.

Op dit moment is Rox nog steeds in afwachting, zegt Bernard in de Story. “Ik heb Royce de Vries, de advocaat van Rachel, gevraagd wanneer wij deze kunnen verwachten omdat hij had aangegeven dat dit spoedig zou gebeuren. Maar we hebben nog niets ontvangen.”

Er is door team-Rox nog geen besluit genomen over een eventuele bodemprocedure. Tijdens zo’n procedure moet worden uitgezocht wat er moet gebeuren met al die miljoenen die Rachel als neperfgenaam heeft vergaard. “We hebben nog geen bodemprocedure gestart, omdat we op de gevraagde documenten wachten.”

Gaat het ooit nog goed komen tussen moeder en dochter? “Ik weet niet of het ooit nog goed gaat komen. Soms moeten mensen rock bottom gaan om het licht te zien.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mo was een tijdje terug in Italië; ze plaatste een cryptische post bij een landhuis: we zouden ervan horen.

Hebben we daar al iets van gehoord, of probeert Mo zwanger te worden via een Italiaanse privékliniek?
Ze had ooit eitjes laten invriezen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
16-03-2023 08:25
Mo was een tijdje terug in Italië; ze plaatste een cryptische post bij een landhuis: we zouden ervan horen.

Hebben we daar al iets van gehoord, of probeert Mo zwanger te worden via een Italiaanse privékliniek?
Ze had ooit eitjes laten invriezen.
Ik dacht dat het te maken had met die kledinglijn, maar daar heeft ze juist op Curaçao voor gefotografeerd. Dus het zou kunnen, maar zou je dan niet wachten totdat het echt gelukt is?
Of heeft die Italiaanse methode sowieso 100% slagingskans?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
16-03-2023 08:46
Ik dacht dat het te maken had met die kledinglijn, maar daar heeft ze juist op Curaçao voor gefotografeerd. Dus het zou kunnen, maar zou je dan niet wachten totdat het echt gelukt is?
Of heeft die Italiaanse methode sowieso 100% slagingskans?
100% slagingskans lijkt me niet haalbaar, voor welke methode dan ook.

Als je zo’n cryptische post plaatst, een follow-up belooft aan je volgers en het vervolgens niet waarmaakt, krijg je natuurlijk wel met speculaties te maken.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
16-03-2023 09:14
100% slagingskans lijkt me niet haalbaar, voor welke methode dan ook.

Als je zo’n cryptische post plaatst, een follow-up belooft aan je volgers en het vervolgens niet waarmaakt, krijg je natuurlijk wel met speculaties te maken.
Dat klopt, maar je zou denken dat dit dusdanig precair is, dat je het pas post als er ook echt nieuws is.
Als het mislukt, dan is de teleurstelling groot, want ja, mensen blijven natuurlijk wel vragen stellen wat er dan allemaal zo spannend was...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mocht ze nog een keer zwanger raken via IVF dan heeft het kind in ieder geval nog een jonge vader.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
16-03-2023 09:26
Dat klopt, maar je zou denken dat dit dusdanig precair is, dat je het pas post als er ook echt nieuws is.
Als het mislukt, dan is de teleurstelling groot, want ja, mensen blijven natuurlijk wel vragen stellen wat er dan allemaal zo spannend was...
Je hebt gelijk, dan was het vast iets anders.
Maar er zijn genoeg (buitenlandse) mogelijkheden voor Mo om nog een kindje te krijgen, ook als ze 45+ is.
Het was al bizar dat ze zo kort nadat A2 met Bridget was, weer aan een kind met A2 wilde beginnen. Hopelijk ziet ze in dat één kind hem eigenlijk al teveel is.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
16-03-2023 10:06
Mocht ze nog een keer zwanger raken via IVF dan heeft het kind in ieder geval nog een jonge maar niet betrouwbare want grotendeels afwezige vader.
Laat A2 nu maar eens een aantal jaren aantonen dat hij een echte vaderrol kan vervullen bij A3.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
16-03-2023 10:06
Je hebt gelijk, dan was het vast iets anders.
Maar er zijn genoeg (buitenlandse) mogelijkheden voor Mo om nog een kindje te krijgen, ook als ze 45+ is.
Het was al bizar dat ze zo kort nadat A2 met Bridget was, weer aan een kind met A2 wilde beginnen. Hopelijk ziet ze in dat één kind hem eigenlijk al teveel is.
Juist. Ze heeft met A2 in feite twee kinderen natuurlijk. Die jongen is in mijn optiek zo niet volwassen. Overigens - zaad kwaliteit gaat wel achteruit door drank en drugsgebruik en eitjes met 45+ kunnen ook over de datum zijn. Dus als daar nog een gezonde liefdesbaby uit voortkomt… (als we daar al over kunnen speculeren).
baggal wijzigde dit bericht op 16-03-2023 10:16
18.43% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
16-03-2023 10:08
Laat A2 nu maar eens een aantal jaren aantonen dat hij een echte vaderrol kan vervullen bij A3.
tja ik ben van mening dat die twee zich niet meer moeten voortplanten, het arme kind wordt voor de bühne geboren, A3 wordt nu groter en is de camera af en toe goed zat dus er moet wel een opvolger komen want de centjes moeten blijven rollen.

Echte droef toeters vind ik die twee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
16-03-2023 10:16
tja ik ben van mening dat die twee zich niet meer moeten voortplanten, het arme kind wordt voor de bühne geboren, A3 wordt nu groter en is de camera af en toe goed zat dus er moet wel een opvolger komen want de centjes moeten blijven rollen.

Echte droef toeters vind ik die twee.
Eens.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naomir schreef:
15-03-2023 20:20
Maar deze vernedering is dat toch niet waard? Na de eerste keer met Bridget, okay. Een man kan verliefd worden op een andere vrouw. Zou niet mijn keuze zijn, maar goed, ik snap wel dat je een tweede kans wilt als je zo gek bent van iemand.

Maar na alles met Sarah, en nog een sarah.

En dat je nu friends met benefits bent. Ook prima. Maar hij had in ieder geval voor de buitenwereld haar nog kunnen beschermen. Maar nee. Hij vertelt lachend dat ze geen stel zijn maar wel sex hebben.

Zo deden de jongens vroeger op de middelbare ook. Echt grow up. Je bent een volwassen bent met een kind.
Misschien is hij haar soulmate?? Misschien denkt ze dat hij haar soulmate is? Wel sneu voor haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
16-03-2023 08:10
Ze waren ten tijde van dat A2 naar Sarah1 ging, wel weer bezig met zwanger worden, althans, in de zin dat ze na het huwelijksaanzoek weer de medische mallemolen in wilde gaan.

Ik denk wel dat het - omdat het sowieso lastig is voor haar - het nu met haar leeftijd wel schier onmogelijk zal worden.
Dat herrinner ik mij ook dat ze wel een tweede kindje wouden
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij heeft ze al lang een keer gezegd dat ze er nu vrede mee had dat het er 1 bleef.

https://www.kekmama.nl/artikel/nieuws/m ... kinderwens
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
16-03-2023 12:22
Volgens mij heeft ze al lang een keer gezegd dat ze er nu vrede mee had dat het er 1 bleef.

https://www.kekmama.nl/artikel/nieuws/m ... kinderwens
Ze is ook teruggekomen op “misschien kom ik een leuke man tegen”…
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Van liefdesverklaring naar friends with benefits. Ik zou die gele slip over zijn oren trekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
16-03-2023 10:16
tja ik ben van mening dat die twee zich niet meer moeten voortplanten, het arme kind wordt voor de bühne geboren, A3 wordt nu groter en is de camera af en toe goed zat dus er moet wel een opvolger komen want de centjes moeten blijven rollen.

Echte droef toeters vind ik die twee.
Op dat filmpje laatst toch ook. Mo filmde A3 en het kind gaf duidelijk aan dat niet te willen. Zei iets van “ zet die telefoon eens uit”, of iets in die trant. A3 word ouder en zal zich straks niet meer laten “gebruiken” door zijn ouders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op zn 16e nog steeds foto's en video's met emoticones :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Prima dat zij wil influencen maar laat dat joch gewoon uit beeld, dus niet in beeld met een domme smiley op zijn gezicht.
Echt, dit wil je toch niet?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven