Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
14-03-2023 19:00
Benieuwd wanneer er ooit een keertje uitlekt dat Monique nog andere friends with benefits heeft.

Eén van de redenen dat Dré steeds mag terugkomen is toch dat er geen andere man in haar leven opduikt?

Iemand toevallig nog een leuke vrijgezelle achterneef voor haar?
Je wordt op je wenken bediend want Yvonne heeft in haar stories een foto van Mo op Curaçao, en Yvonne meldt dat Mo daar heftig aan het flirten was met een man.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik*ben*ik schreef:
14-03-2023 12:27
Ik ga hier toch even opkomen voor Rox.
Zij deed mee aan de beste zangers van Nederland wat echt één van mijn favoriete tv programma's is.
Daar zong zij toch echt wel goed hoor.
En veel eigen nummers en andere nummers maar niet/ nauwelijks die van haar vader omdat ze Rox wil zijn en niet de dochter van...
Dat pleit echt voor haar hoor !
Ik vind ook zeker dat Rox gegroeid is als zangeres. Zij was eigenlijk altijd een beetje dat ze erbij hing, want alles draaide om A2 die de meest talentvolle van de twee werd geacht.
Ik vind haar gegroeid, als tekstschrijver, als zangeres.
Ik gok dat ze zich juist is gaan ontwikkelen toen ze het hysterische Hazesgedoe door Rachel is gaan loslaten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
14-03-2023 19:55
Ik vind ook zeker dat Rox gegroeid is als zangeres. Zij was eigenlijk altijd een beetje dat ze erbij hing, want alles draaide om A2 die de meest talentvolle van de twee werd geacht.
Ik vind haar gegroeid, als tekstschrijver, als zangeres.
Ik gok dat ze zich juist is gaan ontwikkelen toen ze het hysterische Hazesgedoe door Rachel is gaan loslaten.
Mee eens. Ze heeft ook een heel eigen stijl. Sommige teksten zijn ook geïnspireerd door wat ze zelf heeft meegemaakt met haar familie.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Roxanne ook een leuke vrouw. Zingen kan ze zeker, het is alleen niet mijn genre.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rox is echt een leuke vrouw. En wat Koreana ook zegt inderdaad, dat ze zich meer is gaan ontwikkelen toen ze loskwam van haar moeder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Roxanne lijkt me zeker een leuke vrouw. Wel met een rugzakje, gevormd door haar verleden.
Ik las dat ze graag altijd haar vriend in de buurt heeft en ze zelfs bij de beste zangers alleen zou gaan als hij er ook was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Claudia2010 schreef:
15-03-2023 04:27
Roxanne lijkt me zeker een leuke vrouw. Wel met een rugzakje, gevormd door haar verleden.
Ik las dat ze graag altijd haar vriend in de buurt heeft en ze zelfs bij de beste zangers alleen zou gaan als hij er ook was.
Klopt inderdaad, ze gaf toen aan dat dat te maken had met wat er na de dood van haar vader gebeurde. Dat haar moeder (Rachel dus) zo druk met van alles was dat de kinderen (ook A2) over het hoofd gezien werden.
Dat gebeurde rond hun 10-12e levensjaar en dat is toch wel een cruciale fase in een kinderleven.
Ze gaf dat toen ook aan bij dat programma, ze vertelde toen ook oa. over dat ze bij dat nudistengezin vaak werd geparkeerd. Het moet voor haar als kind allemaal heel onveilig hebben gevoeld. Rachel deed het toen af als een beetje gezeur, maar ik denk dat het wel dat rugzakje voor haar vormde toen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
14-03-2023 20:09
Ik vind Roxanne ook een leuke vrouw. Zingen kan ze zeker, het is alleen niet mijn genre.
Mee eens.
Over de zangkwaliteiten van haar wordt nogal eens getwist. Nu ben ik zelf ook zangeres (zij het een amateur) en kan het volgende zeggen. Ze zingt loepzuiver, heeft een heel eigen stemgeluid en met name haar lage register (wat niet heel veel vrouwen hebben) is erg goed ontwikkeld. Desalniettemin vind ik wel dat ze vrij monotoon klinkt en haar vocal range is niet heel groot.
Wat ik vooral goed aan haar vind is de emotie en bezieling in haar stem. Echt talent, haar vader had dat ook. Vind haar vocaal ook steeds beter worden. Teksten zijn ook goed.
Ik ben fan
Yildizlar2 schreef:
14-03-2023 18:41
Nou A2 net bij Frank Daane de media heeft er van gemaakt dat ze weer bij elkaar zijn . Ze hebben nu een vorm die bij ze past maar zijn wel friends with benefits .
Je verwacht het niet hè 🤣
Op een van de juicechannels wordt er wel gesuggereerd met naam en toenaam dat Dre naast Mo ook contact heeft met een andere vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
In de reacties van de laatste insta post van monique gaat het ook los. Als ze het al niet wist wat haar imago was, dan weet ze het nu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yv poste net een stukje dat Andre op de radio is met een opname. Er wordt gevraagd, zijn jullie nou weer bij elkaar of niet. Hij antwoord daarop: we zijn een vorm die momenteel goed werkt. Ik heb mijn eigen huis en zij haar huis. De interviewer zegt: dus friends met benefits? Andre: ja wel beneftis haha. De maandagen dat ik bij haar slaap zijn er benefits.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naomir schreef:
15-03-2023 14:59
In de reacties van de laatste insta post van monique gaat het ook los. Als ze het al niet wist wat haar imago was, dan weet ze het nu.
Echt mega pijnlijk. Dat ze een droomwereld creëert en zich als partner van André waant. Dat André niet kan zingen. En waarom ze nou zo'n sterke vrouw is? Die zich ringeloren door een jongetje voor de zoveelste keer. Dat het nu triest begint te worden.
En ze hebben wel gelijk. Ze neemt nu zelfs genoegen met dat friends with benefits verhaal. Om hem te houden. Ik geef het een half jaar en dan heeft hij weer een nieuwe vriendin en is Moon helemaal passé.
Alle reacties Link kopieren Quote
polydox schreef:
15-03-2023 14:44
Op een van de juicechannels wordt er wel gesuggereerd met naam en toenaam dat Dre naast Mo ook contact heeft met een andere vrouw.
De dame is algemeen manager van een sportschool. Blijkbaar kent Saar1 haar ook, want Saar volgt haar op Insta.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
15-03-2023 15:27
Yv poste net een stukje dat Andre op de radio is met een opname. Er wordt gevraagd, zijn jullie nou weer bij elkaar of niet. Hij antwoord daarop: we zijn een vorm die momenteel goed werkt. Ik heb mijn eigen huis en zij haar huis. De interviewer zegt: dus friends met benefits? Andre: ja wel beneftis haha. De maandagen dat ik bij haar slaap zijn er benefits.
:facepalm: wat ellendig als je intieme leven op de radio wordt gegooid

Maandag bij Mo met benefits
Wekelijks stamppot bij Rachel
Genoeg weekdagen over om de jonge hond uit te hangen
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
15-03-2023 13:55
Mee eens.
Over de zangkwaliteiten van haar wordt nogal eens getwist. Nu ben ik zelf ook zangeres (zij het een amateur) en kan het volgende zeggen. Ze zingt loepzuiver, heeft een heel eigen stemgeluid en met name haar lage register (wat niet heel veel vrouwen hebben) is erg goed ontwikkeld. Desalniettemin vind ik wel dat ze vrij monotoon klinkt en haar vocal range is niet heel groot.
Wat ik vooral goed aan haar vind is de emotie en bezieling in haar stem. Echt talent, haar vader had dat ook. Vind haar vocaal ook steeds beter worden. Teksten zijn ook goed.
Ik ben fan
Ik vind ook dat ze een mooie stem heeft en ik hou wel van dat stijltje van haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Manatees schreef:
15-03-2023 15:30
Echt mega pijnlijk. Dat ze een droomwereld creëert en zich als partner van André waant. Dat André niet kan zingen. En waarom ze nou zo'n sterke vrouw is? Die zich ringeloren door een jongetje voor de zoveelste keer. Dat het nu triest begint te worden.
En ze hebben wel gelijk. Ze neemt nu zelfs genoegen met dat friends with benefits verhaal. Om hem te houden. Ik geef het een half jaar en dan heeft hij weer een nieuwe vriendin en is Moon helemaal passé.
Ik vond Mo nog de krankzinnigste van de Hazes kliek. Laten we wel wezen, het is al opmerkelijk dat ze ooit voor een zoveel jongere knaap is gegaan. Maar soit.
Vervolgens laat ze zich keer op keer belazeren om hem vervolgens weer terug te nemen. Waar is je zelfrespect? Kijk, Dré is gek, maar die komt uit een disfunctioneren familie, daar kan die ook niks aan doen. Bovendien was ie een paar jaar geleden nog een jonge vent. Mo komt volgens mij uit een normaal en warm net met een goed netwerk. Waarom je dan keer op keer zo laten belazeren? En weer terug gaan? Zelfs vorig jaar als vrienden een tijdje op vakantie gaan. Waarom? Met de man die je al meerdere keren belazerde. Het mag dan de vader van je zoon zijn, niets mis met een goede verstandhouding. Maar waarom dan nog op vakantie samen? Hou de eer aan jezelf en ga DOOR met je leven
Niet alleen voor jezelf maar ook voor je kind, om ervoor te zorgen dat hij straks niet ook kind van de rekening uit disfunctioneren systeem is.
Maar goed, nu hebben ze dus een vorm gevonden. En dat als vrouw van middelbare leeftijd.
Ik snap die Mo totaal niet. Wat ik zeg, die is krankzinnig. Die moet toch echt de eer aan zichzelf houden. En ze ziet er goed genoeg uit, krijgt vast genoeg aandacht van anderen. Zij moet toch een beter exemplaar kunnen krijgen dan Dré2?
En hoe zou haar familie hier instaan ?dat ze wéér met hem aankomt?

Echt knettergek die vrouw. Denk dat ze verslaafd is aan de fame en dat ze dolgraag mevrouw Hazes wil zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik meen dat ik ooit heb gelezen dat Mo een (of meerdere?) relaties heeft gehad waarin ze emotioneel was mishandeld. Ze heeft geen zelfvertrouwen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
15-03-2023 16:59
Ik vond Mo nog de krankzinnigste van de Hazes kliek. Laten we wel wezen, het is al opmerkelijk dat ze ooit voor een zoveel jongere knaap is gegaan. Maar soit.
Vervolgens laat ze zich keer op keer belazeren om hem vervolgens weer terug te nemen. Waar is je zelfrespect? Kijk, Dré is gek, maar die komt uit een disfunctioneren familie, daar kan die ook niks aan doen. Bovendien was ie een paar jaar geleden nog een jonge vent. Mo komt volgens mij uit een normaal en warm net met een goed netwerk. Waarom je dan keer op keer zo laten belazeren? En weer terug gaan? Zelfs vorig jaar als vrienden een tijdje op vakantie gaan. Waarom? Met de man die je al meerdere keren belazerde. Het mag dan de vader van je zoon zijn, niets mis met een goede verstandhouding. Maar waarom dan nog op vakantie samen? Hou de eer aan jezelf en ga DOOR met je leven
Niet alleen voor jezelf maar ook voor je kind, om ervoor te zorgen dat hij straks niet ook kind van de rekening uit disfunctioneren systeem is.
Maar goed, nu hebben ze dus een vorm gevonden. En dat als vrouw van middelbare leeftijd.
Ik snap die Mo totaal niet. Wat ik zeg, die is krankzinnig. Die moet toch echt de eer aan zichzelf houden. En ze ziet er goed genoeg uit, krijgt vast genoeg aandacht van anderen. Zij moet toch een beter exemplaar kunnen krijgen dan Dré2?
En hoe zou haar familie hier instaan ?dat ze wéér met hem aankomt?

Echt knettergek die vrouw. Denk dat ze verslaafd is aan de fame en dat ze dolgraag mevrouw Hazes wil zijn.
Nu ze friends met benefits zijn (vrouw, waar is je zelfrespect? het is duidelijk dat die vorm goed is voor hem, maar niet voor haar, zij wil meer) gaat ze echt nooit mevrouw Hazes worden...
Ik vind het echt zielig, ze leeft in een sprookje :(
Alle reacties Link kopieren Quote
leuk voor de neuk, en zij vindt het kennelijk prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
misschien is ie wel heel goed in bed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
Opvallend én veelzeggend is het trouwens dat Yvonne Coldeweijer en Roxeanne Hazes elkaar volgen op Insta.
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
15-03-2023 17:41
leuk voor de neuk, en zij vindt het kennelijk prima.
Ik denk dat ze daarvoor wel een leukere man zou kunnen vinden?!
Maarja, dat vond ik ook al van Bridget, Saar1, Saar2, Anne-Rose en de andere vrouwen die ik me niet meer herinner…
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat denk je van het luxe leventje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
15-03-2023 16:13
:facepalm: wat ellendig als je intieme leven op de radio wordt gegooid

Maandag bij Mo met benefits
Wekelijks stamppot bij Rachel
Genoeg weekdagen over om de jonge hond uit te hangen
Omg wat een treurnis. 😵‍💫
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
15-03-2023 20:02
Wat denk je van het luxe leventje.
Maar deze vernedering is dat toch niet waard? Na de eerste keer met Bridget, okay. Een man kan verliefd worden op een andere vrouw. Zou niet mijn keuze zijn, maar goed, ik snap wel dat je een tweede kans wilt als je zo gek bent van iemand.

Maar na alles met Sarah, en nog een sarah.

En dat je nu friends met benefits bent. Ook prima. Maar hij had in ieder geval voor de buitenwereld haar nog kunnen beschermen. Maar nee. Hij vertelt lachend dat ze geen stel zijn maar wel sex hebben.

Zo deden de jongens vroeger op de middelbare ook. Echt grow up. Je bent een volwassen bent met een kind.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven