Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Dyanta Brooks vindt het aandoenlijk.
Vindt ze het ook zo aandoenlijk hoe ze met Rox omgaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
ModeratorViva schreef:
13-03-2023 17:39
zoals je ziet, hebben we de titel aangepast. Dank je wel.
Jullie ook bedankt
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou A2 bevestigt de relatie toch wel .
Beetje vulgair maar allez.
A3 had judo examen en een gele slip gehaald . Dré zet er bij en zijn moeder vanavond hopelijk ook .
Ik las ergens dat An2 iets had gezegd van: ik hou van jou want je bent er altijd voor me geweest.In goede en slechte tijden.
Ik vraag me af om wat voor houden van het gaat.Als dankbaarheid of is hij echt weer verliefd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 15:58
Hey we gingen er in mee hoor , kan gebeuren wordt opgelost.
koreana schreef:
13-03-2023 18:07
We hebben allemaal, ook ik, meegedaan aan het bedenken van de titel, ook de oorspronkelijke.
Dank daarom Mods, dat niet iemand er persoonlijk op afgerekend is.
Dank Yildizlar en Koreana!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
De tijd zal het leren
Alle reacties Link kopieren Quote
Patty Brard heeft aangegeven dat ze niet veel geloofde van de aai over de bol van Rachel door A2 tijdens HZH.
https://www.mediacourant.nl/2023/03/pat ... e-bol-nep/

Daar is A2 niet blij mee, aldus reality.fbi want hij heeft Pat inmiddels ontvolgt op IG. En dat terwijl Pat nog wel zijn bestie was toen A2 moest leeglopen over het hele avontuur met Sarah maar dat nog niet mocht vertellen maar wel ging katten op Mo dat hij alleen maar vader was enzo en gedwongen werd enzo...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 18:43
Nou A2 bevestigt de relatie toch wel .
Beetje vulgair maar allez.
A3 had judo examen en een gele slip gehaald . Dré zet er bij en zijn moeder vanavond hopelijk ook .
Weer een hoog pubergehalte, deze opmerking. Hij is toch bijna 30.
Geen charmeur, A2.
Naja hij mag weer gaan broeden op een huwelijksaanzoek dat het vorige aanzoek overtreft.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 15:59
Volgens mij is het in Breda in het voormalige Grand Theater . En idd dolle pret . Eigenaresse is er ook bij .
Wat enorm kinderachtig en gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rijksmuseum schreef:
13-03-2023 12:20
Bedankt voor het aanmaken van het nieuwe topic!

M.b.t. Andre en zijn presenteer skills, ik vond het best leuk om naar te kijken. Paste wel bij de sfeer van 'Rad van Fortuin'.

Ik begrijp soms ook niet waarom hij dat podium op blijft gaan. Veel stress, risicovolle omgeving en hij heeft 2 therapeuten ter plekke nodig om die drie liedjes te kunnen zingen.
Begin inderdaad een restaurant zoals je grote wens is. En de suggestie die hier wordt gedaan: zing daar lekker wat nummertjes. Zou best een succes kunnen zijn :-)
Er is niets veranderd hierin. Ik heb toen hier en daar wat afleveringen gezien van de docu-serie Ik haal alles uit het leven.
Toen was het dezelfde kommer en kwel met A2. Hij heeft zoveel loopjongetjes, iedereen om hem heen die hem maar oppept en onderhoudt en alles geeft wat hij nodig heeft. Maar geen enkele kritische noot.

Iedereen die hem nu ook weer zegt hoe goed Monique voor hem is, zij de enige is die hem stimuleert en begrijpt.
Maar eigenlijk doet zij niets anders dan wat hij gewend is van zijn moeder na het overlijden van zijn vader; in de voetsporen treden van..

En inderdaad, hij heeft geen gouden keeltje, ondanks z'n gouden microfoon, en hij redt het niet met zijn stemgeluid.

In die serie zie je ook hoe hij steeds zo zenuwachtig is voor een optreden, elke keer maar bang is dat zijn stem het begeeft, spanningen die hij van te voren opbouwt.
Hij is geen artiest, hij geniet niet van het zingen... hij wil wel graag aandacht en geroemd worden.

Monique is niets beter dan Rachel wat dat betreft. Alles faciliteren, hem troosten en pappen, hem maar in die richting blijven duwen van de grote volkszanger, de zoon van.

Rox heeft het zangtalent ook niet, maar die heeft zich daarvan losgemaakt en inmiddels haar eigen weg gevolgd. Ze geniet ervan te kunnen zingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
André is 18 maanden sober . Dat is wel een prestatie . Ik ga er maar van uit dat het echt zo is .
Dat heeft zijn vader nooit gered volgens mij .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
14-03-2023 08:01
André is 18 maanden sober . Dat is wel een prestatie . Ik ga er maar van uit dat het echt zo is .
Dat heeft zijn vader nooit gered volgens mij .
Ik ben heel benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden, hoop het voor hem, maar heb er een hard hoofd in als hij blijft optreden…
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
14-03-2023 08:01
André is 18 maanden sober . Dat is wel een prestatie . Ik ga er maar van uit dat het echt zo is .
Dat heeft zijn vader nooit gered volgens mij .
Dat is knap!
Ik denk dat A2 daarvoor zijn (sportschool)vrienden, met name neef Djarno, dankbaar mag zijn. Waar hij ook ging, André had steun en een klankbord aan zijn zijde.
Djarno is, afgaande op zijn Instagramposts, een liefhebbende vader en waarschijnlijk heeft hij A2 ervan doordrongen dat A3 hem echt nodig heeft.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Mo hierin een rol van grote betekenis heeft gespeeld, behalve mogelijk dat ze hem alleen terugnam als hij nuchter zou zijn en weer een vaderrol op zich kon nemen.

Het zal niet meevallen dit vol te houden in de showbizz, hopelijk lukt het André wel.

Rachel had trouwens haar drinkmaatje, de ex van René vd Gijp niet op sleeptouw bij HHZH. Misschien is die ook in rehab gegaan?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ex vd Gijp en zoon waren present. Maar alles leek minder uitbundig, ook het plaatsen op instagram enzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Yv's story, een video dat A2 ontkent dat hij ooit met een Spaanse dame was, en daaronder een selfie van hun samen (ok, ze is eigenlijk Colombiaans maar woont in Spanje)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zonnebrillie schreef:
14-03-2023 10:37
Op Yv's story, een video dat A2 ontkent dat hij ooit met een Spaanse dame was, en daaronder een selfie van hun samen (ok, ze is eigenlijk Colombiaans maar woont in Spanje)
En iemand schrijft naar Monique onder de foto van A2 dat hij contact heeft met ene Abigail. Gaat lekker allemaal 🙈
Alle reacties Link kopieren Quote
Peertjes schreef:
14-03-2023 11:39
En iemand schrijft naar Monique onder de foto van A2 dat hij contact heeft met ene Abigail. Gaat lekker allemaal 🙈
Nou, dat verbaast mij niks... hij heeft zeker contact met meedere vrouwen. op Instagram Mo de liefde verklaren, en intussen...
Het is zo hypocriet allemaal...
En Mo's volgers zijn het ook zat aan de reacties te lezen... hoe kan zij nou weer een post maken 'Andre heeft (weer) besloten om bij zijn gezin weg te gaan'... of ze hebben een open relatie, maar ik denk het niet eerlijk gezegd... zo toxic allemaal...
Alle reacties Link kopieren Quote
Kris33 schreef:
14-03-2023 08:15
Ik ben heel benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden, hoop het voor hem, maar heb er een hard hoofd in als hij blijft optreden…
Dre is natuurlijk blij dat ie opnieuw door Mo gered is, maar zal enorm gedisciplineerd moeten zijn en blijven om dit vol te blijven houden....
Zolang Mo hem in het gareel kan houden gaat het goed, maar zodra hij de verleidingen niet kan weerstaan valt ie gewoon weer in z'n oude patroon. Copingmechanismes loslaten en veranderen in gezond gedrag is supermoeilijk en vraagt veel standvastigheid en geduld....

Wel knap dat het em tot nu toe is gelukt. Nu nog vol blijven houden....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga hier toch even opkomen voor Rox.
Zij deed mee aan de beste zangers van Nederland wat echt één van mijn favoriete tv programma's is.
Daar zong zij toch echt wel goed hoor.
En veel eigen nummers en andere nummers maar niet/ nauwelijks die van haar vader omdat ze Rox wil zijn en niet de dochter van...
Dat pleit echt voor haar hoor !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles draait bij hen om de centjes. Dus alles wordt gedaan omdat te behouden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar je gaat toch geen relatie faken als je een kind hebt? Toch? (hoop ik)
Alle reacties Link kopieren Quote
*LaDolceVita* schreef:
14-03-2023 14:42
Maar je gaat toch geen relatie faken als je een kind hebt? Toch? (hoop ik)
Ze faken al tijden van alles dus zou mij niets verbazen en weet kind veel die is gewend aan zijn draaideur vader en deurmat moeder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou A2 net bij Frank Daane de media heeft er van gemaakt dat ze weer bij elkaar zijn . Ze hebben nu een vorm die bij ze past maar zijn wel friends with benefits .
Je verwacht het niet hè 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Benieuwd wanneer er ooit een keertje uitlekt dat Monique nog andere friends with benefits heeft.

Eén van de redenen dat Dré steeds mag terugkomen is toch dat er geen andere man in haar leven opduikt?

Iemand toevallig nog een leuke vrijgezelle achterneef voor haar?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
14-03-2023 10:35
Ex vd Gijp en zoon waren present. Maar alles leek minder uitbundig, ook het plaatsen op instagram enzo.
Ah, toch wel, dankjewel.
De toekomst is niet meer wat het was

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven