Entertainment alle pijlers

Weird: Pim bij Chiel

27-08-2012 13:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/p ... esprek_met_Fortuyn__.html

Ik vind de imitatie treffend. Maar is dit een smakeloze verkiezingsstunt of briljant?

Ik neig toch naar het eerste, hoewel origineel...
Ik vond het bijna luguber.
Was bijna eng toen ik het hoorde. Later hoor je wel klankverschillen, maar in het begin heel verbaasd geluisterd.

Je ziet in filmpje ook dat Giel echt kippevel krijgt.
Ik vind de stem er totaal niet op lijken.
Vind het wel heel erg knap en gelijkend, maar ergens ook een beetje te ver gaan.
Waarom is het zo spectaculair? Imitaties zijn aan de orde van de dag. Alleen is Fortuijn dood.

Goedkoop scoren van Hero Brinkman, maar ja, ik had van hem ook niet anders verwacht.
Waar lees jij spectaculair?
Ik vind het wel leuk gedaan.
(psst, het is Giel, niet Chiel )

Verder vond ik de imitatie briljant gedaan. Wel had ik moeite met het ophemelen van de partij van Brinkman. Omdat het niet meer ging om Fortuijn aan de telefoon, maar over een verkiezingscampagne over de rug van een vermoorde politicus. Maar verder, complimenten aan de imitator, het zat bijzonder goed in elkaar.
quote:VotesforLeo schreef op 27 augustus 2012 @ 14:34:

Waar lees jij spectaculair?Nergens....dat is mijn eigen interpretatie omdat Giel er kippenvel van krijgt en er een topic over wordt geopend.
En wat thomaas dus zegt: gewoon een ordinaire verkiezingscampagne stunt over de rug van een dode politicus.
quote:louisavuitton schreef op 27 augustus 2012 @ 14:52:

En wat thomaas dus zegt: gewoon een ordinaire verkiezingscampagne stunt over de rug van een dode politicus.Dat is overigens vrij apart hoor. En daarom ook een topic, kan dat of niet
Het sloeg wat mij betreft helemaal nergens op. Als je zo kiezers naar de stembus moet krijgen, dan is het wel heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven