Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 07 maart 2017 @ 11:17:

Leuk nieuws, ik vind Marlijn erg leuk

Ik ook!



Verschrikkelijk trouwens voor Ellemieke en Sergio, het raakte mij echt gisteren. Ik ben non stop kraamkado's aan het kopen voor alle babies die de afgelopen twee weken om mij heen geboren zijn (5 maar liefst) en dit drukt je weer eens met de neus op de feiten dat zelfs als je bijna uitgerekend bent er nog een kansje is dat er zo iets verschrikkelijks gebeurd. Wat een nachtmerrie.
Alle reacties Link kopieren
quote:roermondse schreef op 07 maart 2017 @ 09:05:

[...]





Sneu...??? Sneu, ja, dat staat er. Je kunt lezen. Gefeliciteerd.
quote:Merlijne schreef op 07 maart 2017 @ 09:32:

Ligt misschien aan de regio, hier wordt sneu ook echt als droevig gebruikt, dat vind ik wel de lading dekken eigenlijk.Hier idem dito.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 07 maart 2017 @ 11:20:

[...]





Echt niet normaal bij zo een onderwerp inderdaad, dat men het erg vindt lijkt me gewoon duidelijk. Echt enorm verdrietig voor ze. Voor zulke dingen zijn eigenlijk geen goede woorden.. Ik wens ze heel veel kracht toe in deze vreselijke tijd.



Dit dus. Als je je medeleven toont is dat toch goed.

Ik snap het probleem niet bij 'sneu' dat is hier in de regio een normaal woord voor zoiets.
Stressed is just desserts spelled backwards
http://www.destentor.nl/s ... gerschapskiekje~a13e46e2/



Zwangerschapsbuikje van Estavana
Alle reacties Link kopieren
Wat een klap voor Ellemieke en Sergio.

Net wat PennyJordan hier zegt: je kunt er nooit zomaar vanuit gaan dat het allemaal goed gaat. Ieder gezond baby`tje is toch een klein wonder



En kijk, dat zijn nou mooie foto`s van Beyonce, ze staat er stralend op en ziet er mooi uit. Is er trouwens bekend wanneer zij ongeveer is uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 06 maart 2017 @ 23:43:

Ze hadden beter zo'n soort foto bij de bekendmaking van de zwangerschap kunnen gebruiken, veel leuker dan die draak van een foto waar ze voor gegaan zijn

[afbeelding]

[afbeelding]1+
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren




Ciara
Alle reacties Link kopieren
Nog een foto van Ciara + zoon en man van dezelfde shoot. Kwam gelijk kritiek op. Nu moet ik zeggen dat ik de pose van haar man apart gekozen vind, maar ach.

Alle reacties Link kopieren
Stomme foto van Ciara
Alle reacties Link kopieren
Die eerste vind ik heel mooi maar die tweede is gewoon ronduit raar. Maar niet zo raar als in een te krappe panty met kunstbloemen, hebben die foto's toch nut, de rest lijkt minder gek.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Moet je tegenwoordig zo apart mogelijk op de foto ofzo als je zwanger bent? Blij dat ik die trend mis zeg.
Alle reacties Link kopieren
is nog steeds beter dan ''queen''Bee, al vind ik foto 2 ook niks
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
It's Art ladies



Snap ook niet dat die kerel niet gewoon rechtop achter hen kan staan. Ik dacht overigens dzt het Beyonce was. Wie is Ciara dan? Haar zus?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:daan6 schreef op 08 maart 2017 @ 15:37:

Stomme foto van Ciara Zegt zij met eveneens een foto in een witte onderbroek
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Overdrijven is ook een vak.

Een keer is wel genoeg.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Echt heel erg wat Ellemieke en Sergio is overkomen, Een kennis van mij heeft hetzelfde meegemaakt. Lijkt me echt zo erg dat alles waar je naar uit hebt gekeken er niet meer is.



Die eerste foto van Beyonce is erg mooi! Wauw. Zo kan het dus ook haha.

En waar is dat buikje van Estavana?? Ik zie niks hahaha Ik zou een moord doen voor zo'n buik
Alle reacties Link kopieren




Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 08 maart 2017 @ 18:19:

It's Art ladies



Snap ook niet dat die kerel niet gewoon rechtop achter hen kan staan. Ik dacht overigens dzt het Beyonce was. Wie is Ciara dan? Haar zus?Nee, Ciara is een zangeres.
Alle reacties Link kopieren




Nick Schilder vond het op Internationale Vrouwendag gepast om zijn eigen vrouw in het zonnetje te zetten. De zanger zette de zwangere Kirsten met een prachtige foto op Instagram.



Bij het kiekje schrijft Nick: "Even deze geweldige vrouw in 't zonnetje zetten". Kirsten is op te foto gezet in een weiland. Op de foto komt haar zwangere buik goed naar voren.





Begin september maakte het stel wereldkundig dat er een derde kindje op komst was. Het paar, dat afgelopen zomer trouwde, heeft al dochter Nikki van vijf en zoon Julian van vier.
Allemaal mooie buikjes.
Mooie vrouw heeft Nick Schilder.
Alle reacties Link kopieren
Het buikje van Amal



http://www.dailymail.co.uk/embed/video/1426209.html
Alle reacties Link kopieren
Marc Zuckerberg en zijn vrouw verwachten een 2e dochter.



http://people.com/babies/ ... alflow_facebook_peoplemag



Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 09 maart 2017 @ 18:08:

Het buikje van Amal



http://www.dailymail.co.uk/embed/video/1426209.htmlNu weet ik dat alle vrouwen verschillend zwanger zijn.. maar zij heeft wel echt een klein buikje bij een tweelingzwangerschap en uitgerekend in juni! Toch? Helemaal gezien ze zo mager is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven