Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 6!

03-04-2020 14:23 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
24-05-2020 20:59
De ex-man van Meghan (Markle), Trevor Engelson, verwacht met zijn huidige vrouw Tracey Kurland hun eerste kindje, een meisje.
Grappig, op basis van deze foto zou ik denken dat Meghan kennelijk wel een beetje een type heeft, maar haar ex dus helemaal niet. Ik vind deze man wel eenzelfde type als Harry, maar deze vrouw echt totaal niet op Meghan lijken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gianni en Melissa, van Temptation Island, krijgen een kindje. De uitgerekende datum is 7-12

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ten-eerste
:facepalm:

Elon Musk and partner Grimes have changed their child's name.

The baby was originally called X Æ A-12, which is fairly out there, but the couple has had to change it to something more mainstream as it doesn't comply with Californian law.

According to state legislation, people cannot have Indo-Arabic numerals in their names, so the singer and the billionaire couple changed it to... X Æ A-Xii.

Grimes, real name Claire Elise Boucher, confirmed the news on her Instagram account after a fan asked: "Did you change the baby name because of Californian laws? What is the baby's new name?"

The Canadian popstar replied: "X Æ A-Xii."

https://www.ladbible.com/news/news-elon ... w-20200525
Alle reacties Link kopieren Quote
O, dat is een flinke verbetering! :P
Stressed is just desserts spelled backwards
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... chten-kind

De Duitse acteur Heinz Hoenig (68) wordt binnenkort voor de derde keer vader. Zijn 35-jarige vrouw Annika Kärsten-Hoenig is in december uitgerekend.

Ik kijk graag Tatort en andere Krimi's daar ken ik hem van
anoniem_397922 wijzigde dit bericht op 26-05-2020 17:43
10.42% gewijzigd
Candy2020 schreef:
26-05-2020 17:41
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... chten-kind

De Duitse acteur Heinz Hoenig (68) wordt binnenkort voor de derde keer vader. Zijn 35-jarige vrouw Annika Kärsten-Hoenig is in december uitgerekend.

Zij ziet er ook niet uit als 35.
Star3 schreef:
26-05-2020 17:42
Zij ziet er ook niet uit als 35.
Ik dacht dat het misschien een onflatteuze foto was, maar hier een andere en ze ziet er inderdaad ouder uit. Als je zou zeggen dat ze 45 is, zou ik het ook geloven.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Star3 schreef:
26-05-2020 17:42
Zij ziet er ook niet uit als 35.
Hij wel als heel erg 68 zeg.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeah, ik ben de eerste! :hyper: :hyper: Kim Feenstra is zwanger.
Het is niet vanzelf gegaan en dat t nu wel zover is, vind ik fijn voor haar (en haar vriend)!

https://www.instagram.com/p/CAsnf4IATg0 ... c9owr35ewo
sallie68 schreef:
27-05-2020 19:10
Yeah, ik ben de eerste! :hyper: :hyper: Kim Feenstra is zwanger.
Het is niet vanzelf gegaan en dat t nu wel zover is, vind ik fijn voor haar (en haar vriend)!

https://www.instagram.com/p/CAsnf4IATg0 ... c9owr35ewo
Wat leuk! Het is ze echt gegund, ze was er erg openhartig over dat zwanger worden niet vanzelf ging bij hun inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk voor haar. Ze is ook al een flink eind onderweg zo te zien, dit is geen 3 maanden echo.
Leuk voor Kim!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik zag het ook op Instagram, super leuk voor de! Leuke aankondiging ook met dat filmpje, weer eens anders dan een foto :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Victoria Verstappen (zusje van Max) is zwanger. Die is er vroeg bij! Ze is 21.
Alle reacties Link kopieren Quote
Model Romee Strijd is ook zwanger. Zij en haar vriend Laurens van Leeuwen worden ouders van hun eerste kindje. Zij is 24 jaar en hij is de zoon van EO presentator Bert van Leeuwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jinger (Duggar) Vuolo is zwanger van een meisje. Uitgerekend in november.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze legt op Instagram uit dat zwanger worden niet makkelijk is gegaan, aangezien ze al 7 jaar geen menstruaties meer had i.v.m. een hormonale stoornis. Door het vele reizen over de hele wereld , het dagelijks hard trainen, gezond 'clean' eten was haar bioritme verstoord en stond haar lichaam continu in een 'flight or fight' stand. Ze heeft zich in de aandoening PCOS verdiept en is de afgelopen periode rustiger gaan leven in Nederland, minder gaan trainen en gaan eten waar ze trek in had. Uiteindelijk is ze zwanger geworden.
Alle reacties Link kopieren Quote
fruityjuice schreef:
28-05-2020 20:08
Ze legt op Instagram uit dat zwanger worden niet makkelijk is gegaan, aangezien ze al 7 jaar geen menstruaties meer had i.v.m. een hormonale stoornis. Door het vele reizen over de hele wereld , het dagelijks hard trainen, gezond 'clean' eten was haar bioritme verstoord en stond haar lichaam continu in een 'flight or fight' stand. Ze heeft zich in de aandoening PCOS verdiept en is de afgelopen periode rustiger gaan leven in Nederland, minder gaan trainen en gaan eten waar ze trek in had. Uiteindelijk is ze zwanger geworden.
Nou lijkt me stug, ze heeft toch geen eileiders? Dat is niet op te lossen met minder trainen en anders eten
ardni schreef:
28-05-2020 20:13
Nou lijkt me stug, ze heeft toch geen eileiders? Dat is niet op te lossen met minder trainen en anders eten
Dat van PCOS ging over Romee, niet Kim.
Alle reacties Link kopieren Quote
fruityjuice schreef:
28-05-2020 19:55
Model Romee Strijd is ook zwanger. Zij en haar vriend Laurens van Leeuwen worden ouders van hun eerste kindje. Zij is 24 jaar en hij is de zoon van EO presentator Bert van Leeuwen.
Ze zijn blijkbaar getrouwd en al samen sinds haar 13e
Alle reacties Link kopieren Quote
fruityjuice schreef:
28-05-2020 20:08
Ze legt op Instagram uit dat zwanger worden niet makkelijk is gegaan, aangezien ze al 7 jaar geen menstruaties meer had i.v.m. een hormonale stoornis. Door het vele reizen over de hele wereld , het dagelijks hard trainen, gezond 'clean' eten was haar bioritme verstoord en stond haar lichaam continu in een 'flight or fight' stand. Ze heeft zich in de aandoening PCOS verdiept en is de afgelopen periode rustiger gaan leven in Nederland, minder gaan trainen en gaan eten waar ze trek in had. Uiteindelijk is ze zwanger geworden.
Ze schrijft ook letterlijk dat haar gewicht niet gezond was voor haar lichaam om goed te functioneren.

Dapper en goed dat ze daar eerlijk over is. Ondergewicht is een groeiend en vrij onbekende oorzaak van onvruchtbaarheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Positivevibes schreef:
28-05-2020 20:24
Ze schrijft ook letterlijk dat haar gewicht niet gezond was voor haar lichaam om goed te functioneren.

Dapper en goed dat ze daar eerlijk over is. Ondergewicht is een groeiend en vrij onbekende oorzaak van onvruchtbaarheid.

Een paar maanden terug had ze daar ook iets over gezegd op Instagram. Volgens mij nav iemand die een opmerking had gemaakt dat ze iets was aangekomen. Ze gaf toen aan dat ze juist bezig was om op een gezonde en betere manier om te gaan met haar lichaam en dat aankomen daar bij hoort.

Fijn dat het zo uitpakt voor ze!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tiana_76 schreef:
28-05-2020 20:14
Dat van PCOS ging over Romee, niet Kim.
:facepalm: sorry!
Alle reacties Link kopieren Quote
Arie en Romy Boomsma hebben woensdag hun derde kindje gekregen.
Het meisje heet Juniper.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie naam 😉
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven