welk liedje moet uit de top 2000?

zondag 2 december 2018 om 23:02
Ja, ik vind het een heerlijke bron van inspiratie, al die lijstjes met leuke, mooie of blijmoedige liedjes, maar ik lees natuurlijk ook heel vaak titels van liedjes waarvan ik een beetje misselijk word.
Dus in dit topic: welk liedje moet echt uit de Top 2000? Welk liedje kun je niet aanhoren, waarvoor gaat de radio uit?
Disclaimer:
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat mensen zich beledigd voelen door de suggesties in dit topic. Uiteindelijk zijn we maar anoniemelingen op een forum en heb jij een veel betere smaak dan wij. Natuurlijk.
Dus in dit topic: welk liedje moet echt uit de Top 2000? Welk liedje kun je niet aanhoren, waarvoor gaat de radio uit?
Disclaimer:
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat mensen zich beledigd voelen door de suggesties in dit topic. Uiteindelijk zijn we maar anoniemelingen op een forum en heb jij een veel betere smaak dan wij. Natuurlijk.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 23:13
1.20% gewijzigd

donderdag 20 december 2018 om 22:50
Ik schei er echt beter mee uit voor vandaag

Werd trouwens blij toen ik If You Tolerate This van The Manic Street Preachers aantrof. En Madonna met Live to Tell

Zag ook een nummer van de Chemical Brothers, maar helaas niet Setting Sun, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, zo blijkt overduidelijk

Vond die clip altijd zo gaaf.

donderdag 20 december 2018 om 22:55
O ja, Céline Dion. Ik ben meestal te lui om de radio op een andere zender te zetten, maar als ik haar hoor...Jufjoke schreef: ↑03-12-2018 07:52Ik wilde ook Hotel California zeggen, maar ik was bang voor heiligschennis. Maar ik lees al dat ik niet de enige ben. Vooral wegens uitermate saai en totaal overgewaardeerd.
Verder kan ik niet luisteren naar Céline Dion, echt nagels op schoolbord effect. Ik vind het ontzettend gekweel en heel onaangenaam in het oor liggend. Brrr.

donderdag 20 december 2018 om 22:58
Dan ga ik daar morgen eens even goed voor zitten. Dacht vandaag na een lange drukke dag 'even forummen en mijn hoofd leegmaken' maar ik heb blijkbaar mijn hoofd iets leger gemaakt dan eigenlijk de bedoeling was

donderdag 20 december 2018 om 22:59

Ik zag het ook pas in t boekje hoor. Dus geen schande.

donderdag 20 december 2018 om 23:00
Aaaah ja, de boekjes!!

Die boden wel vaker uitkomst

vrijdag 21 december 2018 om 07:26
Luister al vele jaren niet meer, maar of en toe kom je nog wel eens een juweeltje tegen bv deze:
Michael Kiwanuka Cold little heart album Love & Hate
vrijdag 21 december 2018 om 07:36

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 21 december 2018 om 07:40
Vind ik echt een fantastisch nummerCOtweepuntnul schreef: ↑20-12-2018 22:00Ik zit de lijst even te bekijken en die cover van Sound of Silence van die metalband staat echt bizar hoog, 35 ofzo
Alles van Bløf mag per direct uit de lijst verdwijnen...
Alles komt goed, het kan alleen even duren
vrijdag 21 december 2018 om 07:42
Hier is alles mee gezegd.fashionvictim schreef: ↑02-12-2018 23:22Alle Nederlandstalige shit van mensen die helemaal niet kunnen zingen. Zoals "Mag ik dan bij jou" van Claudia de Breij bijvoorbeeld. Ik wil gewoon serieus mensen gaan slaan uit frustratie dat zo'n kansloze nitwit die niet kan zingen met een niksig slecht geschreven liedje hoger staat dan mensen als Stevie Wonder, Michael Jackson, Etta James, Billie Holiday, Aretha Franklin, George Michael, hell, zelfs Barry Manilow of Barbra Streisand of Celine Dion horen hoger te staan. Flikker toch op, muziekbarbaren.

vrijdag 21 december 2018 om 07:43
vrijdag 21 december 2018 om 07:52

vrijdag 21 december 2018 om 07:55
Dit dus inderdaad. Verschrikkelijk nummer. Hotel California vind ik nog te pruimen als ik gedronken heb. Maar dat is met meer nummers.Phoebe-returns schreef: ↑21-12-2018 07:43November Rain van Guns en Roses.
Echt het spijt me verschrikkelijk, maar dat lelijke gekrijs noem ik geen zingen en vind ik niet om aan te horen.
Hotel California mag er ook wel uit, gewoon een stom nummer.
Verder ben ik aan het aftellen want ik ben dol op de top2000!![]()

vrijdag 21 december 2018 om 07:59
Kwebbeltje91 schreef: ↑21-12-2018 07:55Dit dus inderdaad. Verschrikkelijk nummer. Hotel California vind ik nog te pruimen als ik gedronken heb. Maar dat is met meer nummers.

HC valt idd wel mee, het is vooral saai maar klepperende oren krijg ik er niet van.
Verder vind ik al die 90 nummers die ik vroeger zo vreselijk vond zijn charmes hebben.
Eigenlijk vind ik vooral daarom de top2000 zo leuk

vrijdag 21 december 2018 om 09:22
Betty_Slocombe schreef: ↑20-12-2018 15:33Zoutelande staat op plek 31. Gooi maar een bom op Nederland, want dit heeft geen zin meer.

Maar eigenlijk is het om te janken inderdaad. Wat een drama. Ik dacht dat we met Davina Michelle wel het dieptepunt bereikt hadden. Dit heeft toch niets meer met "de beste nummers aller tijden" te maken?
Nothing happens for a reason
vrijdag 21 december 2018 om 09:31
Koffiehagedis schreef: ↑20-12-2018 22:32Kate Bush. Zó vreselijk, zeker Wuthering Heights. En Child In Time. Er komt echt maar geen eind aan dat gekrijs. ik zet daar echt de radio 10 minuten voor uit.

Ja en?
vrijdag 21 december 2018 om 11:00
vrijdag 21 december 2018 om 11:02
Eens. Het is een leuk nummer maar niet Top 2000 waardig.
I wanna live my life with the volume full!