Entertainment alle pijlers

welk liedje moet uit de top 2000?

02-12-2018 23:02 158 berichten
Ja, ik vind het een heerlijke bron van inspiratie, al die lijstjes met leuke, mooie of blijmoedige liedjes, maar ik lees natuurlijk ook heel vaak titels van liedjes waarvan ik een beetje misselijk word.
Dus in dit topic: welk liedje moet echt uit de Top 2000? Welk liedje kun je niet aanhoren, waarvoor gaat de radio uit?

Disclaimer:
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat mensen zich beledigd voelen door de suggesties in dit topic. Uiteindelijk zijn we maar anoniemelingen op een forum en heb jij een veel betere smaak dan wij. Natuurlijk.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 23:13
1.20% gewijzigd
Drackie schreef:
20-12-2018 22:45
Staat er niet in.

Oh toch. Ik zocht op You Gave Love, maar het is You Give Love. 743.
Ik schei er echt beter mee uit voor vandaag :rofl:

Werd trouwens blij toen ik If You Tolerate This van The Manic Street Preachers aantrof. En Madonna met Live to Tell :D

Zag ook een nummer van de Chemical Brothers, maar helaas niet Setting Sun, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, zo blijkt overduidelijk ;-D
Vond die clip altijd zo gaaf.
Nehemah schreef:
20-12-2018 22:44
Daar lijk ik nu inderdaad even niet uit te komen... :$
Vrienden van Neil ;-)
Jufjoke schreef:
03-12-2018 07:52
Ik wilde ook Hotel California zeggen, maar ik was bang voor heiligschennis. Maar ik lees al dat ik niet de enige ben. Vooral wegens uitermate saai en totaal overgewaardeerd.
Verder kan ik niet luisteren naar Céline Dion, echt nagels op schoolbord effect. Ik vind het ontzettend gekweel en heel onaangenaam in het oor liggend. Brrr.
O ja, Céline Dion. Ik ben meestal te lui om de radio op een andere zender te zetten, maar als ik haar hoor...
COtweepuntnul schreef:
20-12-2018 22:54
Vrienden van Neil ;-)
Dan ga ik daar morgen eens even goed voor zitten. Dacht vandaag na een lange drukke dag 'even forummen en mijn hoofd leegmaken' maar ik heb blijkbaar mijn hoofd iets leger gemaakt dan eigenlijk de bedoeling was ;-D
Nehemah schreef:
20-12-2018 22:58
Dan ga ik daar morgen eens even goed voor zitten. Dacht vandaag na een lange drukke dag 'even forummen en mijn hoofd leegmaken' maar ik heb blijkbaar mijn hoofd iets leger gemaakt dan eigenlijk de bedoeling was ;-D
:mrgreen:

Ik zag het ook pas in t boekje hoor. Dus geen schande.
COtweepuntnul schreef:
20-12-2018 22:59
:mrgreen:

Ik zag het ook pas in t boekje hoor. Dus geen schande.

Aaaah ja, de boekjes!! :heart:
Die boden wel vaker uitkomst :) ;-D
Wat Is er leuk aan Hotel California? Kan iemand het me uitleggen? Zo gezapig. Zoutelande moet er maar snel weer uit.

Queen mag van mij de complete top 10 bezetten. Ik had er toch stiekem op gehoopt na de film.
Tamago schreef:
20-12-2018 23:00
Wat Is er leuk aan Hotel California? Kan iemand het me uitleggen? Zo gezapig.
De sfeer, de tekst, de gitaren... Dat soort dingen. Maar t is moeilijk uit te leggen, en zeker aan mensen die het toch al een gezapig nummer vinden ;-)
Metallica met One :heart:

Ben geen Evanescence-fan, maar hoop dat My Immortal de rock-versie is, niet de alleen-ballad. En ook van dit nummer vond ik de clip zo mooi.

Ice Queen... :D :heart: ik hou het op jeugdsentiment :$
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
20-12-2018 21:45
Misschien moet je dan naar een andere lijst gaan luisteren :idee:
Luister al vele jaren niet meer, maar of en toe kom je nog wel eens een juweeltje tegen bv deze:

Michael Kiwanuka Cold little heart album Love & Hate
SjaanRoeispaan schreef:
20-12-2018 22:40
Ah ja Bublé...

Afbeelding
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
COtweepuntnul schreef:
20-12-2018 22:00
Ik zit de lijst even te bekijken en die cover van Sound of Silence van die metalband staat echt bizar hoog, 35 ofzo
Vind ik echt een fantastisch nummer ☺️

Alles van Bløf mag per direct uit de lijst verdwijnen...
Alles komt goed, het kan alleen even duren
fashionvictim schreef:
02-12-2018 23:22
Alle Nederlandstalige shit van mensen die helemaal niet kunnen zingen. Zoals "Mag ik dan bij jou" van Claudia de Breij bijvoorbeeld. Ik wil gewoon serieus mensen gaan slaan uit frustratie dat zo'n kansloze nitwit die niet kan zingen met een niksig slecht geschreven liedje hoger staat dan mensen als Stevie Wonder, Michael Jackson, Etta James, Billie Holiday, Aretha Franklin, George Michael, hell, zelfs Barry Manilow of Barbra Streisand of Celine Dion horen hoger te staan. Flikker toch op, muziekbarbaren.
Hier is alles mee gezegd. :worship:
November Rain van Guns en Roses.
Echt het spijt me verschrikkelijk, maar dat lelijke gekrijs noem ik geen zingen en vind ik niet om aan te horen.
Hotel California mag er ook wel uit, gewoon een stom nummer.

Verder ben ik aan het aftellen want ik ben dol op de top2000! :blob:
Afgaande op afgelopen jaar, het grootste deel. Wat een takkeherrie. In het verleden baalde ik als ik moest gaan slapen, hebben wij afgelopen jaar een stereo-set gekocht met internetradio. Lekker afwisselen met Radio Monique, 80s80s, MonsterFM enz

Ff geen Kaene.
Phoebe-returns schreef:
21-12-2018 07:43
November Rain van Guns en Roses.
Echt het spijt me verschrikkelijk, maar dat lelijke gekrijs noem ik geen zingen en vind ik niet om aan te horen.
Hotel California mag er ook wel uit, gewoon een stom nummer.

Verder ben ik aan het aftellen want ik ben dol op de top2000! :blob:
Dit dus inderdaad. Verschrikkelijk nummer. Hotel California vind ik nog te pruimen als ik gedronken heb. Maar dat is met meer nummers.
Kwebbeltje91 schreef:
21-12-2018 07:55
Dit dus inderdaad. Verschrikkelijk nummer. Hotel California vind ik nog te pruimen als ik gedronken heb. Maar dat is met meer nummers.
;-D Ik verwachte eerder boze reacties bij het afkraken van dit nummer/Guns and roses.
HC valt idd wel mee, het is vooral saai maar klepperende oren krijg ik er niet van.

Verder vind ik al die 90 nummers die ik vroeger zo vreselijk vond zijn charmes hebben.
Eigenlijk vind ik vooral daarom de top2000 zo leuk :geek:
alles van Adele mag er van mij uit. Haar stem vind ik koel en afstandelijk. Ik kan moeilijk een liedje van haar afluisteren. Ik vind het zelf ook raar maar het lijkt alsof ik een soort oorallergie heb voor haar nummers.
Betty_Slocombe schreef:
20-12-2018 15:33
Zoutelande staat op plek 31. Gooi maar een bom op Nederland, want dit heeft geen zin meer.
:rofl:
Maar eigenlijk is het om te janken inderdaad. Wat een drama. Ik dacht dat we met Davina Michelle wel het dieptepunt bereikt hadden. Dit heeft toch niets meer met "de beste nummers aller tijden" te maken?
Nothing happens for a reason
Koffiehagedis schreef:
20-12-2018 22:32
Kate Bush. Zó vreselijk, zeker Wuthering Heights. En Child In Time. Er komt echt maar geen eind aan dat gekrijs. ik zet daar echt de radio 10 minuten voor uit.
:rofl: Eens! Gelukkig hoor je de rest van het jaar Child in Time niet. Afgrijselijk inderdaad dat gekrijs.
Ja en?
Ik moet echt even opkomen voor Child in Time. Fantastisch nummer! De melodie, die timing, de sfeer. Klasse. :heart:

Zo.
I wanna live my life with the volume full!
En Neil Young is gewoon een legende.

Kate Bush ook prachtig.

Winter van Tori Amos. Staat er vast in, dat vind ik een echt top 2000 nummer. Een favoriet.

Ik heb eigenlijk niets wat 'eruit moet'. Bij 'Mag ik dan bij jou' denk ik wel; hoeft niet.
juliet64 schreef:
21-12-2018 09:22
:rofl:
Maar eigenlijk is het om te janken inderdaad. Wat een drama. Ik dacht dat we met Davina Michelle wel het dieptepunt bereikt hadden. Dit heeft toch niets meer met "de beste nummers aller tijden" te maken?

Eens. Het is een leuk nummer maar niet Top 2000 waardig.
Welke ik ook niet verdraag, hopelijk vloek ik niet te erg in de kerk, is Music was my first love.
NYC schreef:
21-12-2018 11:19
Welke ik ook niet verdraag, hopelijk vloek ik niet te erg in de kerk, is Music was my first love.
Music wazzzz maaiiii firwztttt loaaaaaafffff and it willlll be maaiiii laaaaaast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven