Entertainment alle pijlers

Welke BN'er is uit de media verdwenen?

15-09-2021 06:10 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af: Bas Haring.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-09-2021 10:40
Beertje van Beers
Die presenteert juist sinds kort weer, heeft een programma over ondernemers in Coronatijd. Volgens mij bij RTL Z, in ieder geval ergens op een van de RTL zenders.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Aukje van Ginniken doet heel veel stemmen voor tekenfilmseries. Onder andere Winx.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Thomas Verhoef van Eigen Huis en Tuin. Is vorig jaar ermee gestopt, omdat hij het nieuwe concept van Eigen Huis en Tuin Lekker Leven niks vond (wat ik wel snap).
Ik vond hem altijd leuk in het programma, jammer om hem niet meer op tv te zien.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
15-09-2021 16:02
:hihi:
Zit hij niet ook nog in een of andere reclame? Het viel me juist op hoe vaak hij opeens weer op tv is.
Gehoorapparaat
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Cas Jansen. Zag hem laatst even als horecaondernemer over de coronamaatregelen. Was tot 15 jaar geleden toch best een verdienstelijke acteur in GTST, Spoorloos verdwenen en de film Lek.

Verder Viggo Waas vanwege zijn herseninfarct. Was ook vaak op tv, hopelijk gaat het goed met hem. Acteur Romijn Conen (Liever Verliefd en allerlei series) had ook een herseninfarct en heb ik nooit meer op tv gezien, helaas.
Afbeelding

Las laatst een mooi interview met actrice Ghislaine Pierie (Rozengeur en wodka lime) Zij vertelde dat ze daarna gewoon nauwelijks meer aan de bak kwam en zich omschoolde tot chef. Zo kan dat ook gaan. Nu wordt ze wel weer gevraagd. https://www.parool.nl/ps/ghislaine-pier ... ~b00a2cef/
Alle reacties Link kopieren
zandlopertje schreef:
15-09-2021 16:12
Cas Jansen. Zag hem laatst even als horecaondernemer over de coronamaatregelen. Was tot 15 jaar geleden toch best een verdienstelijke acteur in GTST, Spoorloos verdwenen en de film Lek.

Verder Viggo Waas vanwege zijn herseninfarct. Was ook vaak op tv, hopelijk gaat het goed met hem. Acteur Romijn Conen (Liever Verliefd en allerlei series) had ook een herseninfarct en heb ik nooit meer op tv gezien, helaas.
Afbeelding

Las laatst een mooi interview met actrice Ghislaine Pierie (Rozengeur en wodka lime) Zij vertelde dat ze daarna gewoon nauwelijks meer aan de bak kwam en zich omschoolde tot chef. Zo kan dat ook gaan. Nu wordt ze wel weer gevraagd. https://www.parool.nl/ps/ghislaine-pier ... ~b00a2cef/
Cas Jansen is elke dag op tv want die zit in GTST.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik wist trouwens niet dat Romijn Conen een herseninfarct heeft gehad.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-09-2021 16:13
Cas Jansen is elke dag op tv want die zit in GTST.
Oh echt?? Haha, dat kijk ik nooit meer...
Alle reacties Link kopieren
Isabelle Brinkman en Fabiënne de Vries van destijds TMF, zijn die nog op tv of radio?
Isabelle heeft nog een leuk programma gehad bij 3FM en Fabiënne werd destijds als groot tv talent gezien.
zandlopertje wijzigde dit bericht op 15-09-2021 16:23
1.03% gewijzigd
Daveotion schreef:
15-09-2021 08:15
Chris Zegers doet nog steeds 3 op reis.
En moltalk.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-09-2021 15:56
Speelt de hoofdrol in Hendrik Groen, presenteert Heel Holland Bakt en Denkend aan Holland, is genomineerd voor de Televizierring, een interview met hem is genomineerd voor de Sonja Bakkerprijs, dus ik weet niet hoe lang geleden het is dat jij je tv hebt aangezet?

Waar krijg je de Sonja Bakkerprijs voor? Vast niet voor Heel Holland Bakt. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Googelde net op Kelly van der Veer, hoe het daar nu mee is. Die werkte tot voor kort in de prostitutie en wil zich nu gaan inzetten voor jonge transgenders.
Wel heftig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Tatjana Simic leeft in de luwte in Monaco
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
15-09-2021 16:24
Googelde net op Kelly van der Veer, hoe het daar nu mee is. Die werkte tot voor kort in de prostitutie en wil zich nu gaan inzetten voor jonge transgenders.
Wel heftig hoor.
Ja ze stond achter het raam op de Wallen.
Alle reacties Link kopieren
zandlopertje schreef:
15-09-2021 16:21
Isabelle Brinkman en Fabiënne de Vries van destijds TMF, zijn die nog op tv of radio?
Isabelle heeft nog een leuk programma gehad bij 3FM en Fabiënne werd destijds nog als groot tv talent gezien.
Fabienne volgens mij wel maar niet op een grote landelijke zender. En Isabelle alleen als stem in commercials.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje33 schreef:
15-09-2021 16:24
Waar krijg je de Sonja Bakkerprijs voor? Vast niet voor Heel Holland Bakt. ;-D
Interviewers krijgen die prijs voor het beste interview van het jaar en Matthijs van Nieuwkerk is genomineerd met een interview dat hij deed met Andre.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-09-2021 15:56
Speelt de hoofdrol in Hendrik Groen, presenteert Heel Holland Bakt en Denkend aan Holland, is genomineerd voor de Televizierring, een interview met hem is genomineerd voor de Sonja Bakkerprijs, dus ik weet niet hoe lang geleden het is dat jij je tv hebt aangezet?
Ja, en dan nog. Ik heb bijv. Hendrik Groen ook nooit gekeken, maar dan weet ik nog wel dat het bestaat en dat André erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
15-09-2021 16:24
Googelde net op Kelly van der Veer, hoe het daar nu mee is. Die werkte tot voor kort in de prostitutie en wil zich nu gaan inzetten voor jonge transgenders.
Wel heftig hoor.
Dat kiest ze toch zelf voor? Of vind je dat heftig voor jezelf om te lezen?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
fashionvictim schreef:
15-09-2021 16:28
Interviewers krijgen die prijs voor het beste interview van het jaar en Matthijs van Nieuwkerk is genomineerd met een interview dat hij deed met Andre.
Sonja Barend. Het zal de autocorrectie zijn die er de plagiaatplegende Westfriese eierkoekkoningin van maakt.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
15-09-2021 16:36
Sonja Barend. Het zal de autocorrectie zijn die er de plagiaatplegende Westfriese eierkoekkoningin van maakt.
Oh, nee, dat deed ik zelf! Hoe dom van mij, Sonja Barend was mijn heldin vroeger. Thanks voor de correctie.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
15-09-2021 16:33
Dat kiest ze toch zelf voor? Of vind je dat heftig voor jezelf om te lezen?
Nou, dat vraag ik me altijd af, in hoeverre zo'n keuze vrijwillig is of eerder door de omstandigheden ingegeven. Ik denk dat een leven als transgender echt wel een stuk lastiger is dan wanneer je dat niet bent. Maar goed, dat is een heel andere discussie die buiten dit topic valt.
Alle reacties Link kopieren
Van Paul de Leeuw hoor je volgens mij ook niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Athan schreef:
15-09-2021 16:43
Van Paul de Leeuw hoor je volgens mij ook niks meer.
Nou maak je een grapje toch? Zat vorige week nog bij Dit was het nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Athan schreef:
15-09-2021 16:43
Van Paul de Leeuw hoor je volgens mij ook niks meer.
Die heeft recent (als in nog geen 2 maanden geleden) nog Op1 gepresenteerd en krijgt binnenkort weer een prime time entertainment programma.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Okay, hahaha, blijkt maar weer eens dat ik geen tv heb :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven