Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
donderdag 17 februari 2011 om 08:01
Season of the witch
Ondanks leeftijdindicatie van 12 jaar vreselijk goor, ranzig en eng.
Eind werd belachelijk ongeloofwaardig.
Absoluut geen aanrader en barstensvol met fouten.
Sonny Boy
Ik vond hem prachtig.
Kan me absoluut niet vinden in de negatieve kritieken hier.
Sonny Boy
Ik vond hem prachtig.
Kan me absoluut niet vinden in de negatieve kritieken hier.
Frankly my dear, I don"t give a damn

donderdag 17 februari 2011 om 13:11
The Tourist. Ik vond er geen klap aan. Depp en Jolie hebben totaal geen chemie samen. En vooral Jolie slaapwandelt door haar rol. Weer anderhalf uur van mijn leven die ik niet terug krijg.
Dorian Gray. Dit vond ik wel een goede film. Het bekende verhaal van de mooie jonge man wiens schilderij steeds lelijker wordt, naarmate hij zich verliest in allerlei seksuele uitspattingen, drugs en andere excessen.
Dorian Gray. Dit vond ik wel een goede film. Het bekende verhaal van de mooie jonge man wiens schilderij steeds lelijker wordt, naarmate hij zich verliest in allerlei seksuele uitspattingen, drugs en andere excessen.
vrijdag 18 februari 2011 om 02:01
Chloë, Knight and Day, Eat Pray Love, You Again, Going the Distance, Love Happens.
Allemaal mwah tot bagger.
(Javier Bardem, zelfs als 'ie slecht acteert issie nog lekker!)
The Box. Leek in het begin ook bagger, maar is wel een doordenkfilm en daar hou ik van
Nu nog liggen: Wallstreet, Repomen en Hachiko
Allemaal mwah tot bagger.
(Javier Bardem, zelfs als 'ie slecht acteert issie nog lekker!)
The Box. Leek in het begin ook bagger, maar is wel een doordenkfilm en daar hou ik van
Nu nog liggen: Wallstreet, Repomen en Hachiko
vrijdag 18 februari 2011 om 05:30
Mayou, Hachiko moet je echt kijken! Als je van honden houdt (en dat doe je, want een non-kattenmens zal ook geen Aristo Cats kijken ), pak de doos met tissues er dan maar bij...
Ben afgelopen week toevallig in NRT geweest en heb zijn standbeeld bij Shibuya gezien/bekeken/gefotografeerd.
(het ware verhaal speelde zich af bij station Shibuya)
Ben afgelopen week toevallig in NRT geweest en heb zijn standbeeld bij Shibuya gezien/bekeken/gefotografeerd.
(het ware verhaal speelde zich af bij station Shibuya)
vrijdag 18 februari 2011 om 16:13
Dolf, heb Repomen gezien, tja... Was wel stomverbaasd dat ik Carice van Houten ineens door het beeld zag lopen. Qua film was het weer naatje (maar dat accent van Jude...mjammie)
Lizzl, ik heb gewacht tot m'n man weg is, nu kan ik hem kijken en ongegeneerd alle sluizen open zetten, heerlijk! Ik vind het zo lief dat het echt gebeurd is. Kun je geen foto plaatsen hier?
Lizzl, ik heb gewacht tot m'n man weg is, nu kan ik hem kijken en ongegeneerd alle sluizen open zetten, heerlijk! Ik vind het zo lief dat het echt gebeurd is. Kun je geen foto plaatsen hier?
vrijdag 18 februari 2011 om 16:42
The Next Three Days (met Russel Crowe) vond ik erg goed.
Zijn vrouw wordt onterecht (?) schuldig bevonden aan moord op haar baas en moet voor jaren de gevangenis in... maar dan...
Spannend tot het eind.
http://www.youtube.com/watch?v=lti0vfCPZns (trailer)
Zijn vrouw wordt onterecht (?) schuldig bevonden aan moord op haar baas en moet voor jaren de gevangenis in... maar dan...
Spannend tot het eind.
http://www.youtube.com/watch?v=lti0vfCPZns (trailer)
vrijdag 18 februari 2011 om 18:33
quote:calvijn1 schreef op 17 februari 2011 @ 08:01:
Season of the witch
hmmm...en nu ga ik twijfelen of we die film wel moeten zien. We willen morgenavond naar de bios. Zijn er meer die deze gezien hebben?
Season of the witch
hmmm...en nu ga ik twijfelen of we die film wel moeten zien. We willen morgenavond naar de bios. Zijn er meer die deze gezien hebben?

vrijdag 18 februari 2011 om 18:42
Night on Earth van Jim Jarmusch. Geweldige film. Of eigenlijk zijn 't 5 korte films. Goed concept, leuke acteurs. Gewoon een fijne film.
Heb overingens vorige week door tijdgebrek niet meer naar de 3 films kunnen kijken die ik had gehuurd en heb dus nog steeds La Vita e Bella niet gezien. Ik probeer het nog wel een keer en dan houd ik jullie op de hoogte, haha.
Heb overingens vorige week door tijdgebrek niet meer naar de 3 films kunnen kijken die ik had gehuurd en heb dus nog steeds La Vita e Bella niet gezien. Ik probeer het nog wel een keer en dan houd ik jullie op de hoogte, haha.
vrijdag 18 februari 2011 om 20:19
quote:5x5 schreef op 18 februari 2011 @ 18:33:
[...]
Echt, iuk raad hem je af en dat doe ik niet snel
Tenzij je van films houdt met Nicolas Cage er in.
Hij gaat over de pest en dat wordt heel goor uitgebeeld
Recencies die ik heb gelezen zijn ook niet lovend
[...]
Frankly my dear, I don"t give a damn

zaterdag 19 februari 2011 om 13:50
zaterdag 19 februari 2011 om 14:24
The Illusionist, een Franse animatiefilm van de makers van Les triplettes de Belleville. Het was een echte 'kijkfilm', heerlijk na een lange week hard werken. Ik vond de animaties erg goed en soms zaten er grappige en herkenbare dingen in de film. Het was weer eens heel wat anders dan ik gewend ben.
zaterdag 19 februari 2011 om 14:36
quote:calvijn1 schreef op 18 februari 2011 @ 20:19:
[...]
Season of the witch zou ik ook niet heen gaan! Wat een verschrikkelijke film was dat zeg..
En het werd gedurende de film alleen maar slechter...
Laatste paar films die ik heb gezien:
-No strings attached vond ik leuke film, maar ik hou wel van dit soort films
-Gullivers travels, was wel oke, maar ook niet meer dan dat. Vond het 3d ook erg weinig toevoegen
-Kings speech vond ik een leuke film.
-Incendies vond ik goede film, wel heel heftig
-Catfish, deze heb ik thuis gekeken. Vond het wel een interessante film/documentaire (al zijn er wel verschillende verhalen over of het nou wel of niet echt is gebeurd)
[...]
Season of the witch zou ik ook niet heen gaan! Wat een verschrikkelijke film was dat zeg..
En het werd gedurende de film alleen maar slechter...
Laatste paar films die ik heb gezien:
-No strings attached vond ik leuke film, maar ik hou wel van dit soort films
-Gullivers travels, was wel oke, maar ook niet meer dan dat. Vond het 3d ook erg weinig toevoegen
-Kings speech vond ik een leuke film.
-Incendies vond ik goede film, wel heel heftig
-Catfish, deze heb ik thuis gekeken. Vond het wel een interessante film/documentaire (al zijn er wel verschillende verhalen over of het nou wel of niet echt is gebeurd)