Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
The Reader, geweldig!

Her name was Sarah, gweldig!
ook allemaal film1 gekeken gister?

The reader inderdaad. man wilde hem eerst niet zien (film stond aangekondigd als romantisch drama en dat haat hij), maar ik heb voet bij stuk gehouden.

Prachtige film...en man heeft hem ook helemaal uitgekeken, dus zo vreslijk kon hij hem ook niet gevonden hebben
Oh ik heb the reader hier thuis liggen. Zal hem dit weekend gaan kijken nu ik jullie positieve reacties lees.

127 hours lijkt me ook geweldig! Die ga ik waarschijnlijk volgend weekend zien.
Grappig hoe smaken toch verschillen!

Ik vond The Reader echt verschrikkelijk! En met mij de vriendinnen die mee naar de bios waren. Ben normaal wel gecharmeerd van Kate Winslet, maar dat ze híer een Oscar voor heeft gekregen..
Gister naar Black Swan geweest. Grimmig zeg!!! Ook scenes waar ik echt een beetje misselijk van werd. Maar geweldige film hoor. Wel eentje waar je even van moet bijkomen, maar echt een prestatie.
quote:lottekeNL schreef op 26 februari 2011 @ 12:25:

Grappig hoe smaken toch verschillen!

Ik vond The Reader echt verschrikkelijk! En met mij de vriendinnen die mee naar de bios waren. Ben normaal wel gecharmeerd van Kate Winslet, maar dat ze híer een Oscar voor heeft gekregen.. Wat vond je er verschrikkelijk aan dan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:milobiyu schreef op 23 februari 2011 @ 23:15:

Precious....leek me goed. Gekocht in aanbieding...geen zak aan helaas

..vandaar waarschijnlijk de aanbieding.na tien min uitgezet

Tien minuten is natuurlijk de moeite niet.

Heb je de film niet eens een kans gegeven.

Hij is echt héél erg goed, heel rauw en indrukwekkend
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vind ik ook. Een mooie film was het. Aangrijpend ook!
Ja omdat ik t saai vond geef t vast nog n keer n nieuwe kans...hou alleen niet zo van films waarin

t verteld wordt
Net Forgetting Sarah Marshall gezien. Leuk niemendalletje voor de zaterdagavond. Wel een erg onaantrekkelijke hoofdrolspeler, dat was een beetje jammer.
Ik heb net the boon collector gekeken..

Wat een film.. Met een duidelijke boodschap (slik) ..
Eternal sunshine of the spotless mind. Mooie film!
A Single Man.

Mooie film
quote:Sam32 schreef op 26 februari 2011 @ 11:18:

127 hours lijkt me ook geweldig! Die ga ik waarschijnlijk volgend weekend zien.Ja, die wil ik ook graag zien.
No strings attached.... Geen goede film. Nou had ik niet een film verwacht met een goed verhaal, maar dit was wel heel dun!
quote:milobiyu schreef op 26 februari 2011 @ 21:26:

Ja omdat ik t saai vond geef t vast nog n keer n nieuwe kans...hou alleen niet zo van films waarin

t verteld wordtIk vond het wel een interessante film, maar ik vond alleen Kate Winslet niet overtuigend. En dat is best raar omdat ze hiervoor toch een Oscar won. Het zal wel aan mij liggen, maar had daar toch liever iemand anders in gezien.
The King's Speech was, zoals anderen al zeiden, mooi, grappig en ontroerend! Niet echt mijn film, maar ik denk wel dat ie vannacht de Oscar voor Beste Film krijgt (al hoop ik stiekem op The Social Network).

Gister eindelijk naar Biutiful geweest, Bardem zoals verwacht erg goed en de film blijft daarna in je hoofd rondspoken. Maar toch raakte hij me niet echt.. Zag op een ander forum (moviemeter) dat meer mensen precies hetzelfde hadden. Probeer me nog steeds te bedenken waar dat nu aan ligt.
quote:jesper schreef op 25 februari 2011 @ 11:00:

127 hours: was wel aardig. Over een man die met zijn arm komt vast te zitten onder een rotsblok en [verwijderd]

Voor mensen met een sterke maag ...Niet zo spoileren alsjeblieft! Deze wilden wij net gaan kijken!
@Calvijn1

Ik vond Kate Winslet niet op haar best. De eeuwige getergde blik ergerde me al vrij snel. En ik vond de film als geheel niet indrukwekkend.

Edit: O en niet onbelangrijk: Het onderwerp (oudere vrouw met extreem jonge jongen) vond ik toch iets fouter dan ik van tevoren had gedacht.

@Rosalita, heb jij het nu over Precious of over The Reader?
anoniem_55368 wijzigde dit bericht op 27-02-2011 13:39
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
quote:indigoblue schreef op 27 februari 2011 @ 13:34:

[...]

Niet zo spoileren alsjeblieft! Deze wilden wij net gaan kijken!Het is toch een film over een waargebeurd verhaal...?
quote:poisongirl schreef op 27 februari 2011 @ 13:08:

The King's Speech was, zoals anderen al zeiden, mooi, grappig en ontroerend! Niet echt mijn film, maar ik denk wel dat ie vannacht de Oscar voor Beste Film krijgt (al hoop ik stiekem op The Social Network).

Ik hoop ook dat The Social Network de Oscar wint! Lang geleden dat ik zo tevreden was na afloop van een film!

Grappig, onderhoudend, goed gecast én geacteerd.
Ik snap niet wat er zo goed is aan the Social Network.

Ik zal wel iets gemist hebben.

Het verhaal is goed, maar aangezien het een waargebeurd verhaal is, heeft dat niks met een goeie film te maken.

Acteer werk is goed, maar Oscar-waardig?

Nogmaals, ik zal wel wat gemist hebben, wie wil het me uitleggen?
No Strings Attached, vond het maar een raaaaaaare film

Als je je eenmaal hebt neergelegd bij het over the top gebeuren, is hij op zich vermakelijk maar ik kan er niet laaiend enthousiast over zijn....
quote:Max Daffie schreef op 27 februari 2011 @ 13:42:

[...]

Het is toch een film over een waargebeurd verhaal...?

Dat wil nog niet zeggen dat iedereen weet wat er precies gebeurd is. Ik in elk geval niet.
quote:vivagirl schreef op 27 februari 2011 @ 14:30:

Ik snap niet wat er zo goed is aan the Social Network.

Ik zal wel iets gemist hebben.

Het verhaal is goed, maar aangezien het een waargebeurd verhaal is, heeft dat niks met een goeie film te maken.

Acteer werk is goed, maar Oscar-waardig?

Nogmaals, ik zal wel wat gemist hebben, wie wil het me uitleggen?Nou, er zijn wel meer films waargebeurd, waarom zouden dat geen goeie films kunnen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven