Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

zaterdag 26 februari 2011 om 09:24

zaterdag 26 februari 2011 om 20:53
quote:lottekeNL schreef op 26 februari 2011 @ 12:25:
Grappig hoe smaken toch verschillen!
Ik vond The Reader echt verschrikkelijk! En met mij de vriendinnen die mee naar de bios waren. Ben normaal wel gecharmeerd van Kate Winslet, maar dat ze híer een Oscar voor heeft gekregen.. Wat vond je er verschrikkelijk aan dan?
Grappig hoe smaken toch verschillen!
Ik vond The Reader echt verschrikkelijk! En met mij de vriendinnen die mee naar de bios waren. Ben normaal wel gecharmeerd van Kate Winslet, maar dat ze híer een Oscar voor heeft gekregen.. Wat vond je er verschrikkelijk aan dan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 26 februari 2011 om 20:54
quote:milobiyu schreef op 23 februari 2011 @ 23:15:
Precious....leek me goed. Gekocht in aanbieding...geen zak aan helaas
..vandaar waarschijnlijk de aanbieding.na tien min uitgezet
Tien minuten is natuurlijk de moeite niet.
Heb je de film niet eens een kans gegeven.
Hij is echt héél erg goed, heel rauw en indrukwekkend
Precious....leek me goed. Gekocht in aanbieding...geen zak aan helaas
..vandaar waarschijnlijk de aanbieding.na tien min uitgezet
Tien minuten is natuurlijk de moeite niet.
Heb je de film niet eens een kans gegeven.
Hij is echt héél erg goed, heel rauw en indrukwekkend
Frankly my dear, I don"t give a damn

zondag 27 februari 2011 om 11:48
quote:milobiyu schreef op 26 februari 2011 @ 21:26:
Ja omdat ik t saai vond geef t vast nog n keer n nieuwe kans...hou alleen niet zo van films waarin
t verteld wordtIk vond het wel een interessante film, maar ik vond alleen Kate Winslet niet overtuigend. En dat is best raar omdat ze hiervoor toch een Oscar won. Het zal wel aan mij liggen, maar had daar toch liever iemand anders in gezien.
Ja omdat ik t saai vond geef t vast nog n keer n nieuwe kans...hou alleen niet zo van films waarin
t verteld wordtIk vond het wel een interessante film, maar ik vond alleen Kate Winslet niet overtuigend. En dat is best raar omdat ze hiervoor toch een Oscar won. Het zal wel aan mij liggen, maar had daar toch liever iemand anders in gezien.
zondag 27 februari 2011 om 13:08
The King's Speech was, zoals anderen al zeiden, mooi, grappig en ontroerend! Niet echt mijn film, maar ik denk wel dat ie vannacht de Oscar voor Beste Film krijgt (al hoop ik stiekem op The Social Network).
Gister eindelijk naar Biutiful geweest, Bardem zoals verwacht erg goed en de film blijft daarna in je hoofd rondspoken. Maar toch raakte hij me niet echt.. Zag op een ander forum (moviemeter) dat meer mensen precies hetzelfde hadden. Probeer me nog steeds te bedenken waar dat nu aan ligt.
Gister eindelijk naar Biutiful geweest, Bardem zoals verwacht erg goed en de film blijft daarna in je hoofd rondspoken. Maar toch raakte hij me niet echt.. Zag op een ander forum (moviemeter) dat meer mensen precies hetzelfde hadden. Probeer me nog steeds te bedenken waar dat nu aan ligt.

zondag 27 februari 2011 om 13:37
@Calvijn1
Ik vond Kate Winslet niet op haar best. De eeuwige getergde blik ergerde me al vrij snel. En ik vond de film als geheel niet indrukwekkend.
Edit: O en niet onbelangrijk: Het onderwerp (oudere vrouw met extreem jonge jongen) vond ik toch iets fouter dan ik van tevoren had gedacht.
@Rosalita, heb jij het nu over Precious of over The Reader?
Ik vond Kate Winslet niet op haar best. De eeuwige getergde blik ergerde me al vrij snel. En ik vond de film als geheel niet indrukwekkend.
Edit: O en niet onbelangrijk: Het onderwerp (oudere vrouw met extreem jonge jongen) vond ik toch iets fouter dan ik van tevoren had gedacht.
@Rosalita, heb jij het nu over Precious of over The Reader?
anoniem_55368 wijzigde dit bericht op 27-02-2011 13:39
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd

zondag 27 februari 2011 om 13:46
quote:poisongirl schreef op 27 februari 2011 @ 13:08:
The King's Speech was, zoals anderen al zeiden, mooi, grappig en ontroerend! Niet echt mijn film, maar ik denk wel dat ie vannacht de Oscar voor Beste Film krijgt (al hoop ik stiekem op The Social Network).
Ik hoop ook dat The Social Network de Oscar wint! Lang geleden dat ik zo tevreden was na afloop van een film!
Grappig, onderhoudend, goed gecast én geacteerd.
Ik hoop ook dat The Social Network de Oscar wint! Lang geleden dat ik zo tevreden was na afloop van een film!
Grappig, onderhoudend, goed gecast én geacteerd.
zondag 27 februari 2011 om 14:30
Ik snap niet wat er zo goed is aan the Social Network.
Ik zal wel iets gemist hebben.
Het verhaal is goed, maar aangezien het een waargebeurd verhaal is, heeft dat niks met een goeie film te maken.
Acteer werk is goed, maar Oscar-waardig?
Nogmaals, ik zal wel wat gemist hebben, wie wil het me uitleggen?
Het verhaal is goed, maar aangezien het een waargebeurd verhaal is, heeft dat niks met een goeie film te maken.
Nogmaals, ik zal wel wat gemist hebben, wie wil het me uitleggen?

zondag 27 februari 2011 om 16:21
quote:vivagirl schreef op 27 februari 2011 @ 14:30:
Nogmaals, ik zal wel wat gemist hebben, wie wil het me uitleggen?Nou, er zijn wel meer films waargebeurd, waarom zouden dat geen goeie films kunnen zijn?
Nogmaals, ik zal wel wat gemist hebben, wie wil het me uitleggen?Nou, er zijn wel meer films waargebeurd, waarom zouden dat geen goeie films kunnen zijn?