Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Zet Hachi ook op m'n lijstje, maar voel op mijn klompen aan wat er gaat gebeuren. Moest bij marley and me ook al ontzettend brullen.
No Strings Attached .. vond hem erg leuk (het was alleen jammer dat het vakantieperiode was en de zaal redelijk vol zat met jongeren die hun BB, pingbericht en wat die jongen nou wel of niet over hun zei en ... vele malen belangrijker vonden)
Ik heb vanavond The Notebook gekeken.

Ik vond het wel een heel mooi liefdesverhaal
Hachi gekeken, omg ben nog steeds aan het huilen.

Billie36, 8 uur geleden

Hachi gekeken, omg ben nog steeds aan het huilen.

Dat is idd een tranentrekker van de bovenste plank... Hoe trouw was het beestje

Negen jaar nog dagelijks op zijn baasje gewacht, tot 'ie zelf dood gevonden werd ergens in de buurt van het Shibuya station

Billie36, 12 uur geleden

Zet Hachi ook op m'n lijstje, maar voel op mijn klompen aan wat er gaat gebeuren. Moest bij marley and me ook al ontzettend brullen.

Als je daar al bij huilde, dan ben je 'as we speak' waarschijnlijk nòg steeds aan het huilen om Hachi

Marley & me deed het dan weer niet voor mij. Heb het wel geprobeerd, maar er kwam geen traan uit
quote:Billie36 schreef op 02 maart 2011 @ 19:58:

Ha,ha..gelukkig ben ik niet de enige die zo vreselijk moest brullen om Hachi. Lees hier meerdere op het forum.

Marley and me staat nog op mijn lijstje. Moest om het boek ook al zo huilen (maar ook hardop lachen, geweldig!)

Laatste film: Marie Antoinette, niet erg recent maar wel prachtig. Bijzonder dat ze ook veel moderne muziek gebruikten. Op een gegeven moment zag ik dat er (toen ze allerlei schoenen ging passen) een modern gympje tussen lag. Heb hem wel drie keer teruggespoeld! Zal wel een reden hebben? Ga zo ff googelen of ik er iets over kan vinden!

Daarvoor: Defiance. Had gehoord dat ie heel goed en indrukwekkend was. Viel me een beetje tegen moet ik zeggen. Op zich wel goed maar ook wel veel vechtscenes waar ik een beetje bij afhaakte.

Daarvoor: Did you hear about the Morgan's. Vermakelijk maar wel een flinterdun verhaaltje. Vind SJP gewoon erg leuk (en Hugh natuurlijk!)
Iemand Rango gezien?
Leuk zo'n filmtopic tijdens een griep, net The Hangover nog een keer gekeken (erg leuk) ga nu bad lieutenant met Nick Cage kijken (nog een paar dagen en ik heb heel film1 on demand gekeken:))

En heb om Hachi een stuk harder gehuild dan om Marley and me, maar de laatste deed me zo denken aan de hond waarmee ik groot ben geworden en hoe dat ging op het eind. Zou bijna weer een hond uitzoeken, of.....mss vindt ie mij wel ;). Ach, mijn katten liepen trouwens vroeger ook altijd mee naar de winkel enzo, als ik ze leer apporteren ist bijna hetzelfde.
The Tourist gezien.

Hmmm... Ziet er uit als een langgerekte parfumreclame.

Laat maar.
quote:Aapislief schreef op 03 maart 2011 @ 12:02:

Iemand Rango gezien?Wel de trailer gezien,lijkt me wel leuk!
Gister Requiem for a Dream in de bios. Al een stuk of 5 keer gezien op dvd, maar op groot scherm komt ie toch nog effe kneiterhard binnen. Slecht geslapen ook daarna..
Nog even een vraagje over Black Swan.

Die man die Thomas Leroy (de artistiek directeur) speelt vind ik op zich niet zo aantrekkelijk, maar de manier waarop hij met Nina omgaat, vind ik zo .. geil! Ik kan er niks aan doen maar ik ben daar heel gevoelig voor, voor foute mannen en die op een dergelijke manier met je omgaan. Hebben meer mensen dat? Even eerlijk?
Wall Street Money never sleeps....ik na 10 minuten wel...geen aanrader
Woolloongabba, ik heb dat niet. Integendeel zelfs. Vind het echt walgelijk. Maareh, ieder z'n voorkeuren. Ik heb vast voorkeuren waar jij niet warm van wordt.
Woolloongabba, ik heb daar ook geen 'last' van. Is misschien ook meer een onderwerp voor een andere pijler.

OT, gisteren -eindelijk- The King's Speech gezien. Ik vond 'm erg goed. Mooi, grappig, ontroerend. Echt een aanrader.
Oh ja, recent ook nog 'De gelukkige huisvrouw' gezien.

Supergoeie film, Carice v. Houten echt top! Mijn vriend, die jaren in de psychiatrie heeft gewerkt, vond de scenes in de inrichting zeer realistisch.
Ben nu Toy Story 3 aan het kijken

Erg leuk.

Ben heel benieuwd naar The Rite.

Iemand al gezien? Is het eng?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:poisongirl schreef op 03 maart 2011 @ 18:15:

Gister Requiem for a Dream in de bios. Al een stuk of 5 keer gezien op dvd, maar op groot scherm komt ie toch nog effe kneiterhard binnen. Slecht geslapen ook daarna..Oh dit vond ik echt een van de meest indrukwekkende films die ik ooit heb gezien. Zeker in de bios.
Gisteren voor het eerst The Firm gezien. Spannend!
Rango gezien

Mooi gemaakt, echt knap. Vond het verhaal ook leuk, alleen het laatste half uur vond ik erg lang duren. (lichtelijk voorspelbaar)
Sofia Coppola’s Marie Antoinette is een film die gemengde gevoelens opwekt. Geen kostuumdrama in de gebruikelijke zin, maar dat was te verwachten van de vrouw achter The Virgin Suicides en Lost in Translation. Haar Marie-Antoinette is geen tot leven gewekt staatsieportret, eerder een soort Paris Hilton van de achttiende eeuw. Een wereldvreemd bakvisje, dat van de ene op de andere dag het middelpunt wordt van het meest extravagante hof in Europa en zichzelf verliest in escapistisch, spilziek gedrag. Om de gelijkenis met moderne beroemdheden te onderstrepen zet Coppola opvallende stijlmiddelen in: popmuziek uit de jaren tachtig en de visuele flair van een modereportage

Voor Puck69
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bad lieutenant port of call new orléans, vond hem maar zozo, er zaten wel een aantal scènes in die een vervreemdende uitwerking hadden, dat vind ik wel goed in een "drugsfilm".

Het eerder genoemde requiem for a dream, is wat dat betreft een van de beste in dat genre. Vooral op groot scherm lijkt me.
Requiem for a dream in de bios?? Waar?
Waaaaaat draait ie weer???!!!

Ik wil m zien!!!

Heb m hier in de kast en dit was de eerste film die ik van begin tot eind gebiologeerd heb gekeken.

Normaal word ik zo makkelijk afgeleid, maar deze greep me.

Erna idd ook nog dagen over nagedacht.

En nu in het groot?!

Ik wil ik wil ik wil!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven