Entertainment alle pijlers

Welkom bij de Kamara's...

03-11-2013 13:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben toch niet de enige die naar dit extreem sneue programma kijkt....?

Haha, ik lag eergisteren halfdood op de bank. Niks op tv dus het maar aangezet. Moest af en toe echt lachen. Zulke domme BN-ers hebben we toch! --'

Maar goed, niet iets wat ik standaard zal kijken, maar vond het wel vermakelijk ja.

En het woordgrapje is natuurlijk ook leuk! ;)
Ik vind het leuk!
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Totaal niet grappig. Mensen hebben de mond vol van Zwarte Piet, maar een beetje een domme en seksistische Afrikaan neerzetten dat mag wel?

Die ondertitels slaan ook nergens op, die acteurs brabbelen maar wat.
Hmmm... dus als je een inheemse stam naspeelt dan is dat direct dom en seksistisch.
Ik heb de eerste aflevering gezien maar vond het tenenkrommend niet leuk.
Ik ga nog wel voor de tweede. Vooral eigenlijk omdat ik die Sylvia en dat zoontje van Dries Roelvink echt te grappig suf vind.
Ik vind het krampachtige gedrag van de BN'ers (wel een behoorlijk B niveau trouwens) wel leuk om te zien.

Vooral die Dick, wat een dom figuur.
Is volgens mij allemaal in scène gezet. Je hoeft niet bepaald een antropoloog te zijn om door te hebben dat die acteurs een beetje uit de toon vallen. Waarom lopen al die vrouwelijk actrices er netjes gekleed bij terwijl de echte Afrikaansen zonder gene topless zijn?
Ik heb hier vorige week ook een topic over geopend. ;)

Het doel van het programma ontgaat mij een beetje.
Alleen de eerste aflevering gezien maar ik vond het best leuk en ik kan me best voorstellen dat die "BN'ers" erin trappen. Als je geen enkel vermoeden hebt dan vallen bepaalde dingen je helemaal niet op!
Een een of ander model met smetvrees die na een lik verf water in het gezicht gespuugd kreeg.
Is dit dat programma waar Eddum zo boos over is geworden omdat ze zijn princess voor lul zetten?
Wie is Eddum?

Ik heb net aflevering twee gekeken, ik vind het best vermakelijk!
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 november 2013 @ 13:40:

Totaal niet grappig. Mensen hebben de mond vol van Zwarte Piet, maar een beetje een domme en seksistische Afrikaan neerzetten dat mag wel?

Dit dus.
Lach me rot
Ik vind het zo lachen. Vooral dat model. God wat een mens
Loat goan!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven