Entertainment alle pijlers

Widm jubileumeditie

20-07-2020 14:21 1337 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/media/6065508/jubileu ... start.html

Yes! Wie gaat er kijken? En hoe zou het eruit zien? Wie doet er mee, zouden het oud mollen zijn?
MarindaH schreef:
27-09-2020 15:02
Geen idee, ik was er niet bij? Het argument om BN'ers in te zetten was omdat er anders niemand meer keek. Je reinste onzin denk ik.
Je zei net dat de reden was dat je die makkelijker kunt scripten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
27-09-2020 15:09
Je zei net dat de reden was dat je die makkelijker kunt scripten.

JIj noemt het scripten, ik heb gezegd dat je met BN'ers makkelijker afspraken kunt maken.

Het argument naar de buitenwereld is dat er anders geen hond meer kijkt. En dát lijkt mij onzin.
Such fun!1
MarindaH schreef:
27-09-2020 15:15
JIj noemt het scripten, ik heb gezegd dat je met BN'ers makkelijker afspraken kunt maken.

Het argument naar de buitenwereld is dat er anders geen hond meer kijkt. En dát lijkt mij onzin.
Ik noem je scripten, omdat jij mij net schattig naïef noemde toen ik zei dat er niet gescript wordt.

Dus vertel, wat is het nu?
En wat voor afspraken maken ze dan volgens jou?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
MarindaH schreef:
27-09-2020 15:15

Ik noem je scripten, omdat jij mij net schattig naïef noemde toen ik zei dat er niet gescript wordt.

Volgens mij heeft iemand haar pillen niet genomen vandaag. :-D :-D :-D
MarindaH schreef:
27-09-2020 14:59
Misschien is dat dan de onverwachte wending dit jaar... dat de mol de pot juist spekt!
:rofl: zouden ze ons wel mooi tuk mee hebben!
lollypopje schreef:
27-09-2020 15:24

Ja, dat vroeg ik net ook al.
Marinda, heb je geen zin om meer te vertellen? Of waarom ga je daar verder niet op in?
Ging om dingen als van mol switchen als er iets misging. Die oud-medewerker heeft mij uiteraard geen details verteld van welke zaken doorgestoken kaart waren en welke niet, hij is ook niet gek. Maar dat niets is wat het lijkt, om maar even on topic te blijven, is zeker :proud:

Maar nogmaals, ik probeer hier niemand te overtuigen, maar heilig geloven dat alles gaat zoals je het op tv ziet is gewoon wel een beetje naïef. Geldt bij meer programma's, weet ik uit mijn eigen tijd bij de tv. Kan je niet leuk vinden, maar ik kan er ook niks aan doen :flag:
Such fun!1
Okidook, geen details dus.
Dus ja, er worden scenes nagespeeld, de camera's zijn niet toevallig ter plekke inderdaad. Wisten we allemaal al wel. En natuurlijk zal er een noodgreep toegepast worden als er een keer iets gruwelijk fout gaat. Maar doorgestoken kaart, programma volledig gescript: nee dus. En dus ook geen BN'ers nodig die betaald worden en dan wel doen wat de programmamakers willen. Bedankt voor de opheldering.
C⨀urage schreef:
27-09-2020 16:49
Okidook, geen details dus.
Dus ja, er worden scenes nagespeeld, de camera's zijn niet toevallig ter plekke inderdaad. Wisten we allemaal al wel. En natuurlijk zal er een noodgreep toegepast worden als er een keer iets gruwelijk fout gaat. Maar doorgestoken kaart, programma volledig gescript: nee dus. En dus ook geen BN'ers nodig die betaald worden en dan wel doen wat de programmamakers willen. Bedankt voor de opheldering.

O, ik mag alleen de opmerking maken als ik alle details heb? Ik heb nooit gezegd dat alles volledig gescript werd. En dat BN'ers makkelijker onder controle te houden zijn dan onbekende NL'ers die meedoen aan een spelletje lijkt mij evident. Maar ook daar mag je anders over denken. Dat bozige snap ik alleen niet zo.
Such fun!1
Ik vind wat dat betreft De Mol Vlaanderen leuker, met onbekende mensen. Omdat je ze als kijker gaandeweg beter leert kennen. Bij widm heb je vaak toch al een beetje een idee of een beeld bij een bepaalde kandidaat. Daarnaast zijn onbekende mensen denk ik ook iets gewaagder met sommige opdrachten. Wat in de eerste aflevering van De Mol gebeurde, zou hier niet zo snel gebeuren denk ik met BN'ers. BN'ers moeten ook meer om hun imago denken.
Ik snap enige irritatie wel.
MarindaH schreef:
27-09-2020 16:51
O, ik mag alleen de opmerking maken als ik alle details heb? Ik heb nooit gezegd dat alles volledig gescript werd. En dat BN'ers makkelijker onder controle te houden zijn dan onbekende NL'ers die meedoen aan een spelletje lijkt mij evident. Maar ook daar mag je anders over denken. Dat bozige snap ik alleen niet zo.
Je spreekt je zelf tegen. Gezien je nu vrijwel hetzelfde zegt als ik over het gescripte, terwijl je mij daarom schattig en naïef noemt.

Maargoed weet ik ook meteen weer hoe serieus ik jou moet nemen.

En voordat je mij bozig noemt. Laat ik zeggen dat als iemand mij zo denigrerend aanspreekt, maar de conclusie is dat ik eigenlijk niks raars heb gezegd, dan kan ik er niks aan doen dat mij toch minimaal een klein beetje irriteert.
lollypopje schreef:
27-09-2020 15:08

De beste domme mol was echter Miloushka. Die speelde dat zo goed. Er werd zelfs geklaagd bij de NOS, dat zo iemand het Jeugdjournaal presenteerde :P
Die heeft zich destijds met haar domheid wel verraden. Ik weet nog dat ik bij aflevering 4 of 5 dacht: "Die vrouw moet wel de mol zijn. Met zoveel domheid was ze anders nooit zo ver gekomen."
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
defyinggravity schreef:
27-09-2020 16:56
Ik vind wat dat betreft De Mol Vlaanderen leuker, met onbekende mensen. Omdat je ze als kijker gaandeweg beter leert kennen. Bij widm heb je vaak toch al een beetje een idee of een beeld bij een bepaalde kandidaat. Daarnaast zijn onbekende mensen denk ik ook iets gewaagder met sommige opdrachten. Wat in de eerste aflevering van De Mol gebeurde, zou hier niet zo snel gebeuren denk ik met BN'ers. BN'ers moeten ook meer om hun imago denken.

Inderdaad, het is veel 'puurder'.
Such fun!1
Ik zit net Moltalk terug te kijken en er valt me iets heel raars op. Bij de opdracht met de koffertjes moeten ze oud-mollen bedenken die op dat plein rond hebben gelopen.

Nikkie noemt Rob. Dit seizoen is echter opgenomen in november 2019, het seizoen met Rob is uitgezonden in 2020....

Ik snap hier niet veel van.
S7rin schreef:
27-09-2020 17:18
Die heeft zich destijds met haar domheid wel verraden. Ik weet nog dat ik bij aflevering 4 of 5 dacht: "Die vrouw moet wel de mol zijn. Met zoveel domheid was ze anders nooit zo ver gekomen."
Ik trapte er in, omdat het me onmogelijk leek om 3 weken lang 24/7 een rol te spelen. Want als je zo alleen in de opdrachten bent, hebben de kandidaten je zo door.

Daarom ook veel respect dat zij dat kon en volhield.
Tiana_76 schreef:
27-09-2020 17:41
Ik zit net Moltalk terug te kijken en er valt me iets heel raars op. Bij de opdracht met de koffertjes moeten ze oud-mollen bedenken die op dat plein rond hebben gelopen.

Nikkie noemt Rob. Dit seizoen is echter opgenomen in november 2019, het seizoen met Rob is uitgezonden in 2020....

Ik snap hier niet veel van.
Volgens mij zegt Nikkie hier "ja roep" nadat Peggy zegt dat ze denkt dat ze iemand heeft gezien.

Anders is het inderdaad heel vreemd
Nikkie is wel degene die ervoor zorgt dat de naam van Dennis niet wordt genoemd door uit het niets Jan als antwoord te geven. En volgens mij konden ze max 2250 winnen, dus je zou kunnen denken dat ieder goed genoemde mol 750 waard is.
Liv8 schreef:
27-09-2020 17:54
Volgens mij zegt Nikkie hier "ja roep" nadat Peggy zegt dat ze denkt dat ze iemand heeft gezien.

Anders is het inderdaad heel vreemd
Dan versta ik het verkeerd. :$

Ze doet wel vreemd in deze opdracht trouwens.
Ah, dat zal het zijn. Ik verstond ook Rob, vond het al een vaag verhaal.

Ik vond wel dat ik die man met die baard en dat petje vaak in beeld zag op dat plein met die koffertjes. Maar ik ken hem niet als oud mol 🤣.

Ik hoop enorm dat Ron de mol is. Ben alleen bang van niet, dan hadden ze dat met dat schilderij heus niet zo uitgebreid in beeld gebracht.

Jeroen heb ik niet zo heel veel mee.
Nikkie liever ook niet de mol, irritant sloom vind ik die.

Wel hilarisch dat beeld van Nikkie en Ron van achteren gefilmd.
Ik dacht trouwens wel: wie in de wereld verzint het om Ron en Nikkie samen een opdracht te laten doen. Kan nooit wat worden 🤣
Tiana_76 schreef:
27-09-2020 18:04
Dan versta ik het verkeerd. :$

Ze doet wel vreemd in deze opdracht trouwens.
Ja volgens mij dachten ze het bij moltalk ook. En ik ben zelf ook van roep naar rob en nu weer terug naar roep gegaan :D
MarindaH schreef:
27-09-2020 15:02
Geen idee, ik was er niet bij? Het argument om BN'ers in te zetten was omdat er anders niemand meer keek. Je reinste onzin denk ik.
De kijkcijfers gingen wel omhoog met BN'ers, maar nu het zo'n populair programma is zal dat weinig uitmaken.
Naar mijn mening hadden ze voor deze editie ook onbekende Nederlanders kunnen nemen. Ergens las ik dat ze dat niet hebben gedaan vanwege de geheimhouding dat het er was. Al hadden ze dat ook kunnen oplossen door bijvoorbeeld de hardcore molloten mee te laten doen. Die mist niemand in november, als ze twee, drie weken van de radar zijn.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Lambchop schreef:
27-09-2020 19:13
De kijkcijfers gingen wel omhoog met BN'ers, maar nu het zo'n populair programma is zal dat weinig uitmaken.
Naar mijn mening hadden ze voor deze editie ook onbekende Nederlanders kunnen nemen. Ergens las ik dat ze dat niet hebben gedaan vanwege de geheimhouding dat het er was. Al hadden ze dat ook kunnen oplossen door bijvoorbeeld de hardcore molloten mee te laten doen. Die mist niemand in november, als ze twee, drie weken van de radar zijn.
In Belgie lukt het toch ook met die geheimhouding? Bovendien valt het veel makkelijker op te nemen als er geen BN-ers mee doen die herkend kunnen worden door de vele NL toeristen die overal ter wereld rondzwerven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven