Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2010

24-09-2009 13:32 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit met een herfstdipgriepjecombinatie op de bank en kreeg net molmail binnen.

http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#

Is het al bijna 2010??
ik denk Kim nu. Zij probeerde een paar keer dingen anders te doen (kunnen we niet beter..., zullen we anders...), maar werd overruled door Arjan en de groep (nee, we doen zoals we het afgesproken hebben).

Ze liep ook te kloten met dat stuk tempel omhoog hijsen, en ze kon plots niet meer roeien. Toen Frits bijna een fout maakte met de sloten en Arjan dat recht wou zetten, begon zij van: "weet je het zeker? Mijn koffer heeft zo'n slot en daar staan de cijfers wel daar".

Echt, zij is het.
als Kim het echt is, dan is het een hele slechte mol. Daar zou ik echt van balen.
Ik denk ergens nog steeds dat het Kim is. Al wordt ik nu aan het twijfelen gebracht door het vertrek van Hind. Zij dacht ook dat Kim de mol is maar had toch de test het slechtst gemaakt. Als ze de mol niet is is ze wel een hele slechte/luie kandidaat.

Als Kim het niet is zet ik puur gevoelsmatig toch in op Arjan. Al heeft hij bij de tweede opdracht wel een belangrijke rol gespeeld. Aan de andere kant heeft "zijn" zeer tijdrovende plan bij de eerste opdracht 3500 euro minder opgeleverd dan mogelijk was geweest. Het kan zijn dat hij om zichzelf niet al te verdacht te maken geholpen heeft om de tweede opdracht wel te halen. Als mol weet je vantevoren dat er met deze opdracht "slechts" 1500 euro te verdienen viel.
Lastig, lastig, lastig...

Ik denk de hele tijd Arjen, maar juist door de laatste afl ben ik gaan twijfelen, omdat hij een paar keren de groep op een goed spoor zette (voorstellen om symbolen te onthouden, bij de eilanden-opdracht toch vraagtekens zetten bij de tactiek van Sanne). Als je de mol bent, dan ben je niet te hulpvaardig lijkt mij.

Eigenlijk had ik Sanne min of meer weggestreept als mol, maar ik begin haar toch steeds meer te verdenken. Ik vond haar blijheid over dat ze door mocht niet oprecht overkomen. En hoewel ze mee lijkt te werken, lijkt het erop dat het groepje waar ze inzit (tijdens opschieten) vaak problemen heeft/niet opschiet.

Erik zou het ook nog steeds kunnen zijn, maar denk het niet. Hij heeft wel veel verdenkingen van de anderen.

Frits verdenk ik eigenlijk niet na vorige week. Tuurlijk wil je als mol de vrijstelling, maar niet dat je dan extra in de gaten wordt gehouden door de rest.

Kim zou ook kunnen, maar ik denk dat het dan te opzichtig is en volgens mij werd ze ook verdacht door mensen die er nu uit zijn (dat laatste weet ik trouwens niet zeker).

Arjen of Sanne dus.
tja2 wijzigde dit bericht op 07-02-2010 20:14
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:luca schreef op 06 februari 2010 @ 11:23:

als Kim het echt is, dan is het een hele slechte mol. Daar zou ik echt van balen.Eens, en dan kijk ik nooit meer!
quote:madootje schreef op 06 februari 2010 @ 17:36:

Als Kim het niet is zet ik puur gevoelsmatig toch in op Arjan. Al heeft hij bij de tweede opdracht wel een belangrijke rol gespeeld. Aan de andere kant heeft "zijn" zeer tijdrovende plan bij de eerste opdracht 3500 euro minder opgeleverd dan mogelijk was geweest. Ja, maar die extra tijd ontstond ook doordat Sanne met een heel ingewikkeld schema aan kwam zetten. Het was de goede oplossing, maar wel een tijdrovende; misschien dat dat veel simpeler kan.
Ik moet ook even wennen aan de groep, hebben jullie dat niet? De laatste keer dat ik een groep echt leuk vond was met Inge Ipema en dat jaar ervoor was ook heel gaaf volgens mij met Frederique toen nog, weet niet of het klopt hoor maar dit vind ik wa alledaagser ofzo vergeleken met hen. Ik word ook een beetje moe van het 'ikgalekkerlopenmollen' principe. Ik zie door de mollen de mol niet meer zeg maar.

Ik ben bang dat Sanne of Kim de mol is want kan me niet voorstellen dat ze allebei het spel zo slim spelen en ze zitten er toch nog in, ze komen wat dommig over.
Volgens mij is Arjen de mol, dat gevoel heb ik al vanaf het begin. Hij reageert ook niet echt natuurlijk wanneer iemand een rood scherm krijgt. Het lijkt dan dat hij zich geen houding weet aan te nemen, het ziet er niet echt uit! Hij toont geen ware emoties. En Pieter Jan geeft hem soms complimenten, dat doet hij volgens mij expres zodat de anderen hem niet verdenken als mol.
Volgende week en de week daarop GEEN uitzendingen van WIDM i.v.m. de Olympische Spelen. :(

Volgende week valt er nog één kandidaat af, daarna moeten fans twee weken wachten voordat het programma verder kan gaan.

Door de Olympische spelen komen de uitzendtijden van Wie is de mol op 18 en 25 februari te vervallen. In maart gaat het programma dan weer verder met nog maar vier kandidaten.
.
Nee zeg...konden ze WIDM niet ergens tussendoor plannen?

Bah twee weken geen mol.
Pffffffffffff lekker dan, doe het dan op een andere tijd
Oh gelukkig, ik was al bang dat ik een uitzending moest missen vanwege mijn skivakantie volgende week

(wel balen voor jullie natuurlijk)
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Star schreef op 10 februari 2010 @ 15:00:

Pffffffffffff lekker dan, doe het dan op een andere tijd konden ze nou echt niet even overleggen met Vancouver om op die tijd klunen voor gevorderden af te werken?
quote:Starshine schreef op 10 februari 2010 @ 15:06:

[...]

konden ze nou echt niet even overleggen met Vancouver om op die tijd klunen voor gevorderden af te werken?Nou ze kunnen het klunen toch wel een uurtje verzetten of in de herhaling uitzenden
Belachelijk zeg!
Geen Wie Is De Mol?

Hut! Mot!
Belachelijk dat altijd alles moet wijken voor sport!

Nederland 3 is toch de sportzender? Waarom is op dat net niet de Spelen?
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 12:53:

Tja dat shirt van Frits in aflevering 1, maar wat dan over dat shirt van Erik gisteren met The Buddhist erop. Er ze gingen net een tempel maken. Hmmmm....Dat Buddhist t-shirt viel me ook op ja, en in afl. 4, met die High School opdracht, bladerde Kim in een boek, waar een kaart zat tussen pagina's bij een Boeddhabeeld. Als het al een hint is, snap ik 'm niet. Maar het viel me wel op. Jullie een idee?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Najaaaaaaaaaaaa wat is dit dan! balen

Maar ik ga me alvast op de bank installeren, wie gaat er vanavond uit?? Ik denk ....Frits
Ik heb geen idee,wat mij betreft kunnen deze personen om verschillende redenen allemaal de mol zijn...
Ik heb net de aflevering van vorige week bekeken.

Vond het een leuke aflevering en ik blijf bij Erik.

Ik hoop dat Kim eruit gaat straks.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dat hoop ik al sinds aflevering 1
ja, weg met Kim, ik vind haar zo irritant
Ik ga nog even plassen en iets te drinken halen en dan genieten!

Tot straks!

Kim eruit!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven