Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 219 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 15-11-2025 22:00
40.00% gewijzigd
Gryla schreef:
01-11-2025 21:32
Portugal! Supermooi.

Ik ga voor Jurre of Immelda :fortune:

Alle 5 oud-Mollen lopen te kutten bij de eerste opdracht. Compleet losgeslagen op het speelplein met z’n allen 😂
Als je Immanuelle bedoelt, die is eruit.
Ik had kaartjes voor een event vanavond, wilde dat afzeggen om de Mol te kunnen kijken. Toch maar gegaan dus nu snel inhalen! Leuk de poule, ik speel mee!
Wacht even, de jury moet beslissen wie de mol is. En als ze succesvol de mol aanwijzen dan gaat er 2000 uit de eindpot en als ze een kandidaat aanwijzen dan gaat er 2000 in de eindpot.

Dan ga je toch aanwijzen wie je als jury NIET denkt dat de mol is? Want zij zijn toch ook voorstander van 2000 in de pot?
Djessy schreef:
01-11-2025 21:36
Als je Immanuelle bedoelt, die is eruit.
Ja, die bedoelde ik 🙈
bartjes schreef:
01-11-2025 21:24
Huh?
Dennis zegt dat hij 8 jaar geleden de mol was. Dat klopt van geen kant. Hij was in 2008 de mol.
Dat is 17 jaar geleden.
Of zei hij 2008 en hoorde ik het niet goed.
Terug gespoeld hij zei het echt.
Ik ga voor Dennis als mol.
Karrota schreef:
01-11-2025 21:38
Wacht even, de jury moet beslissen wie de mol is. En als ze succesvol de mol aanwijzen dan gaat er 2000 uit de eindpot en als ze een kandidaat aanwijzen dan gaat er 2000 in de eindpot.

Dan ga je toch aanwijzen wie je als jury NIET denkt dat de mol is? Want zij zijn toch ook voorstander van 2000 in de pot?
De jury is onpartijdig toch? En heeft als opdracht gekregen de mol te zoeken.
Zou flauw zijn als ze dan expres voor de kandidaten spelen.
Dennis is wat mij betreft té bekend als ‘de beste mol’, teveel in de schijnwerpers.

Ik ga voor Richard (want weinig gezien) of Sahil (mijn wensmol denk ik). Als het wel een oud-mol is dan gok ik op Annemarie.
AnAppleADay schreef:
01-11-2025 21:52
Dennis is wat mij betreft té bekend als ‘de beste mol’, teveel in de schijnwerpers.

Ik ga voor Richard (want weinig gezien) of Sahil (mijn wensmol denk ik). Als het wel een oud-mol is dan gok ik op Annemarie.
Het ligt er ook een beetje te dik op natuurlijk.
Maar ik ben 1x de fout in gegaan door het te negeren. Dat overkomt me niet nog een keer hahaha.
Net gekeken en aangesloten in de poule, leuk.
Ik ga toch voor de mensen die minder in beeld werden gebracht: Kim en Loes.
En daarnaast Jurre en Dennis (want spreiden en ik vind ze toch verdacht).
Als ik oud-mol was zou ik het trouwens ook wel echt jammer vinden om weer de mol te zijn.
Je hoort ze eigenlijk altijd zeggen dat ze het jammer vinden dat ze het spel niet als kandidaat hebben kunnen spelen.
Leuke start van het seizoen, ik heb geen idee wie de mol kan zijn. Heb ik nooit. Hoop dat Richard, nathan en Jurre er lang in blijven.
Bo-Katan schreef:
01-11-2025 22:10
Leuke start van het seizoen, ik heb geen idee wie de mol kan zijn. Heb ik nooit. Hoop dat Richard, nathan en Jurre er lang in blijven.
Dat hoop ik ook.
Nathan mag wel winnen van mij.
Ik hoop dat Nathan de Mol is, lijkt me heel grappig.
Goed begin! Ik vind het een leuke groep en prima dat Immanuelle (of hoe heet ze?) eruit is. Sahil en Jurre met dat kleuterdansje haha :heart:
De mol zou bij de eerste opdracht beter in de in de ex-mollengroep kunnen zitten. Dennis deed wel verdacht met zijn vrachtschip en cruiseschip. Maar dat ligt er ook wel dik bovenop. Dus ik verdenk hem nu nog niet.
Ik denk dat de mol in het begin wat stiller is, misschien Loes of Kim. Of toch mijn wensmol Nathan?
Zo leuk, Jurre er weer bij! Zijn wij hier allemaal fan van.
Qua mol, Dennis staat op mijn lijstje, Jurre toch ook wel en Annemarie.
Ik vind ze allemaal verdacht...wel ,redelijk, leuke deelnemers
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Bizar dat imanuelle zo genormaliseerd wordt, goed dat ze eruit is.
Such fun!1
Van alle oud kandidaten geef je een drugsdelinquent een podium.... ik snap dat straf voorbij is en ze ook haar brood moet verdienen. Maar na de sneer van Sanne wist ik eigenlijk al: die vliegt er uit.

Mijn wensmol is Richard. Ik vind hem zo grappig. Nathan vind ik er te dik op liggen. Sahil en Jurre zijn te veel in beeld. Dennis is legendarisch als mol en zou een goede ultieme mol zijn... Ik heb bij het maken van de test op de gezichten zitten letten; Merel valt voor mij af.
Ja, was dat een sneer? Ik vroeg me wel af waarom ze precies Imanuelle hadden uitgekozen van alle oud kandidaten.
Van mij mag Richard eruit of Sahil, die vind ik allebei niet leuk.
Ik ben ook blij dat zij eruit is. Ze voegde sowieso weinig toe maar ik vond het dus ook bizar dat zij mee mocht doen.
AnAppleADay schreef:
02-11-2025 08:07
Ik ben ook blij dat zij eruit is. Ze voegde sowieso weinig toe maar ik vond het dus ook bizar dat zij mee mocht doen.
Ja ik vond het ook raar. Dan zijn er gemoeg oud kandidaten die wel leuk zijn om toe te voegen,
Van mij had Imanuelle ook niet gehoeven.
Zo iemand moet niet meer in de spotlights geplaatst worden.
Gelukkig is ze er al meteen weer uit.

Ik vind het allemaal leuke mensen dit keer, behalve Annemarie.
Die mag er van mij heel snel uit.

Vooral Nathan, Sahil, Dennis, Jurre, Richard hoop ik dat er heel lang in blijven.
Al mijn punten zet ik op Sahil als mol.
Ik vrees dat alle kandidaten veel nep gaan mollen. Dat maakt het voor de mol veel makkelijker. En voor ons minder leuk.
Sabine schreef:
02-11-2025 11:14
Ik vrees dat alle kandidaten veel nep gaan mollen. Dat maakt het voor de mol veel makkelijker. En voor ons minder leuk.
Daarom hoeft de mol ook niet perse in de groep oud-mollen te zitten, daar zal sowieso in geprutst worden.
Sabine schreef:
02-11-2025 11:14
Eens

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven