Entertainment alle pijlers

Wie trouwt mijn zoon?

17-08-2012 19:59 2349 berichten
Maandag 27 augustus begint er weer een nieuwe reeks afleveringen van

Wie trouwt mijn zoon?

Ik ben benieuwd naar de deelnemende zonen en de dames (en vast ook heren) die reageren en zeker ook naar de moeders (en vaders) van de zonen.
Alle reacties Link kopieren
Joepie!
Ik heb Anneke nog niet uit mijn systeem kunnen krijgen, weet niet of ik een nieuw seizoen aankan!!
Lars, Anneke en Elmer.......

Onee, lars was the bachelor
quote:millefleurs schreef op 17 augustus 2012 @ 20:03:

Ik heb Anneke nog niet uit mijn systeem kunnen krijgen, weet niet of ik een nieuw seizoen aankan!!

Maar ik ga wel weer kijken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Is ter nou trouwens al ééntje getrouwd dan?
Ik begin alvast met lachen. Ben benieuwd wat voor Oedipus-complexen we nu weer te zien krijgen.

Ik ben eigenlijk nog niet bijgekomen van de incestueuze relatie van Elmer & Anneke van vorig seizoen:

quote:millefleurs schreef op 17 augustus 2012 @ 20:03:

Ik heb Anneke nog niet uit mijn systeem kunnen krijgen, weet niet of ik een nieuw seizoen aankan!!Oh gelukkig! Ik ben niet de enige.
Ik zat laatst in het vliegtuig met Elmer en zijn vriendin, dus volgens mij is het wel nog aan!!
En aan de andere kant van Elmer zat Anneke?

Volgens mij zitten die nog steeds met de navelstreng vast.
Shiiiiiiit, ik was al klaar met mijn tekst voor een nieuw trol. Ik ben wel een beetje teleurgesteld.
quote:MEFS schreef op 17 augustus 2012 @ 20:11:

Shiiiiiiit, ik was al klaar met mijn tekst voor een nieuw trol. Ik ben wel een beetje teleurgesteld.???
quote:MEFS schreef op 17 augustus 2012 @ 20:11:

Shiiiiiiit, ik was al klaar met mijn tekst voor een nieuw trol. Ik ben wel een beetje teleurgesteld.Hé @MEFS, its me Lime, ben geen trol hoor.
Ja, dat weet ik, lime, maar uit de titel had ik weer een extreem verhaal met een trol erachter. Ik wist niet dat er een tvprogramma is met zo'n titel
Hi Hi mefs dan heb je wat gemist...
quote:MEFS schreef op 17 augustus 2012 @ 20:16:

Ja, dat weet ik, lime, maar uit de titel had ik weer een extreem verhaal met een trol erachter. Ik wist niet dat er een tvprogramma is met zo'n titel

Is een heel erg leuk programma met bezitterige moeders die een vrouw voor hun zoon zoeken. Alhoewel ze liever zelf met hem zouden trouwen als dat legaal was.
Leuk!! Wordt weer lachen, gieren en vooral brullen. Van die kansloze mannen (nou ja....in leeftijd dan) met dito moeders.
quote:Rainbow01 schreef op 17 augustus 2012 @ 20:19:

Hi Hi mefs dan heb je wat gemist...Bedoel je die ene met haar zusje in een gesloten inrichting of de andere die haar man op zijn werk adviseert zwangere vrouwe weg te werken?
Het lijkt me een leuk programma.
Understatement. Het is hilarisch.
quote:MEFS schreef op 17 augustus 2012 @ 20:25:

[...]

Bedoel je die ene met haar zusje in een gesloten inrichting of de andere die haar man op zijn werk adviseert zwangere vrouwe weg te werken?Oh, Mefs, dat programma moet je echt gaan zien. Dan weet je ook gelijk hoe die geschifte lui hier er uit zien!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben er weer bij hoor vorige keer was het echt zo erg. Vraag mij af of het deze keer weer zo is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Leuk ja! Ga ik ook weer kijken. Hoop dat er een nieuwe Anneke bij zit.

Hier de kandidaten hoofdrolspelers.[of heb ik er overheen gekeken?]

klik
quote:MEFS schreef op 17 augustus 2012 @ 20:16:

Dan heb je wat gemist hoor.

Zelf zat ik meestal te kijken.

Moeder Anneke spande inderdaad de kroon, maar die anderen deden er op hun manier niet veel voor onder. Die moeder van die homofiele jongen was wel leuk, die jongen zelf ook wel.

Weten jullie die namen allemaal nog. De jongen van die kroeg. Die wereldvreemde jongen. Die gluiperd in dat zwembad.

Wat namen aangaat ben ik een zeef.
Ik denk bij het zien van de foto's en omschrijvingen dat

- Jesper de nieuwe Elmer is: knap/glad, al denk ik dat hij vooral meedoet aan het programma om zijn eigen evenementenbureau te promoten, waarom zou hij niet zelf een vriendin kunnen vinden?

- Anneke-alert! Ik denk dat Ans, Joey's moeder, zich wel tot een Anneke kan ontpoppen als ik haar foto zie.

- Jeffrey's moeder, Carine, lijkt me ook geen makkelijke tante. Op de foto staat ze al als een bulldozer/pitbull half voor haar zoon alsof ze wil zeggen 'je moet eerst langs míj!'...

- Knuffelhomo Angelo lijkt me een schatje op het eerste gezicht, zijn moeder lijkt me op het eerste gezicht ook wel ok.

- Tukker Sebastiaan: boooring...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven