Winter vol liefde live, zonder spoilers!!
maandag 6 januari 2025 om 20:33
vrijdag 17 januari 2025 om 21:48
vrijdag 17 januari 2025 om 21:55
Ja, ik zat hoog genoeg. Dit jaar was december een goed jaar er lag voldoende sneeuw voor de wintersport.
Ook in de dalen lag sneeuw.
Als de zon schijnt en je zit uit de wind, dan is het heerlijk. Door de weerkaatsing van de sneeuw voelt het echt lekker.
* Dit is vermoed ik vorig jaar opgenomen vandaar dat zeker bij Jorik Judith en Adrienne de sneeuw zo mager is. Omdat het toen niet overhield wat sneeuwval betreft. Seefeld (Mike) is dan toch iets meer sneeuwzeker .
Karakter is wat je bent in het donker.

vrijdag 17 januari 2025 om 22:33
zaterdag 18 januari 2025 om 01:22
zaterdag 18 januari 2025 om 10:22
zaterdag 18 januari 2025 om 10:25
Gebruna schreef: β18-01-2025 01:09Ik heb niet alles helemaal gezien, maar op een gegeven moment hoorde ik Maarten zoiets zeggen als "tja, ik ben fysiek atletisch gebouwde vrouwen gewend".
Maar leeft die man niet héél erg in het verleden? Hij is geboren in 1947.
Toen hij 20 jaar was, zal hij best een atletisch gebouwde vriendin gehad hebben.
En misschien had hij in 1997 (toen plm. 50 jaar was) ook nog een keer een jongere vrouw. Maar jeetje, we zijn inmiddels al weer 28 jaar verder en hij is 75+.
Hoezo denkt hij te scoren door tegen die vrouwen of tegen de camera maar te blijven mijmeren over atletische gebouwde vrouwen uit het verleden die allemaal zijn deur plat liepen?
Net als de tweede vrouw (Ria0 zou ik het ook voor gezien houden met dat soort opmerking. En denken: zoek jij maar een vrouw uit Estland - die heeft hij geloof ik gehad (inclusief kinderen) maar die "partner"was dus ook geen blijvertje.
Het lijkt wel alsof hij denkt dat de tijd bij hem fysiek heeft stil gestaan. 20 jaar geleden had hij misschien best nog een jongere knappe vrouw kunnen versieren. Maar hij is geen fitte vijftiger meer, hij is bejaard. Het idee dat een vrouw van begin 50 denkt dat hij een goede catch is, is behoorlijk absurd. Hij leeft echt nog in het verleden. Eigenlijk is het gewoon heel zielig!

zaterdag 18 januari 2025 om 10:31
Wat ik gisteren bij Maarten wel apart vond, was dat hij tegen Barbara zei dat de andere twee vrouwen zelf waren opgestapt, dat ze hem gedumpt hadden. Bij Ria was dat natuurlijk ook het geval, maar Truus heeft hij toch echt zelf weggestuurd. Truus was ook teleurgesteld, en had zeker nog willen blijven.
Bij iemand die redelijk vol is van zichzelf, had ik dan juist verwacht dat hij vol bravoure zou vertellen dat HIJ degene was die een vrouw naar huis stuurde.
En wat was Jan gisteren een enorme klier zeg. Ik hoop dat die Yan dit niet blijft pikken en hem de waarheid gaat vertellen.
Iets wat die hoogsensitieve zeikerd natuurlijk weer niet trekt, waardoor hij zich nog meer als een dwarse puber gaat opstellen.
Echt, wat een kwallejakker.
Bij iemand die redelijk vol is van zichzelf, had ik dan juist verwacht dat hij vol bravoure zou vertellen dat HIJ degene was die een vrouw naar huis stuurde.
En wat was Jan gisteren een enorme klier zeg. Ik hoop dat die Yan dit niet blijft pikken en hem de waarheid gaat vertellen.
Iets wat die hoogsensitieve zeikerd natuurlijk weer niet trekt, waardoor hij zich nog meer als een dwarse puber gaat opstellen.
Echt, wat een kwallejakker.
zaterdag 18 januari 2025 om 11:26
Wat zijn Jan en Yan een mismatch zeg. Ik denk dat Jan het nog geen 24 uur vol houdt. Maar als hij niet van vrouwrlijke mannen houdt, waarom nodigt hij hem dan uit...
Maar ik vraag me echt af hoe hij zichzelf terug ziet op tv. Wat een negatieveling. En ontbijt regelen voor je gasten, die er zover voor gereisd hebben, dat is toch niet nodig? Nee joh.
Ik denk niet dat er iemand goed genoeg voor hem is en eerlijk gezegd gun ik niemand hem... Met zijn vapen elke keer.
Maar ik vraag me echt af hoe hij zichzelf terug ziet op tv. Wat een negatieveling. En ontbijt regelen voor je gasten, die er zover voor gereisd hebben, dat is toch niet nodig? Nee joh.
Ik denk niet dat er iemand goed genoeg voor hem is en eerlijk gezegd gun ik niemand hem... Met zijn vapen elke keer.
zaterdag 18 januari 2025 om 11:57
Ik heb 3 en een halve aflevering gezien en ben afgehaakt. De kandidaten spreken me niet aan. Judith, Mike en Adrienne vind ik wel redelijk okΓ©, maar Maarten en Jan zijn dodelijk saai en die skileraar maakt ook geen verpletterende indruk. Ik was halverwege de vierde aflevering en dacht: wil ik hier de komende weken mijn tijd aan verspillen? Toen heb ik de tv uitgezet en ik denk dat ik er verder niks aan ga missen. Maar jullie zijn al veel verder in het seizoen, dus ik vraag het toch maar: zit er nog muziek in?

zaterdag 18 januari 2025 om 11:59
Soort Yin en Yang, maar dan met een desastreuze uitwerking.

zaterdag 18 januari 2025 om 12:02
Oh ja, kan ook nog.
Dat zijn kortetermijngeheugen niet meer zo puik is.
Gelukkig weet hij nog wΓ©l dat hij honderd jaar geleden een zeer succesvol volleybal basketbalcoach was, omringd door louter atletisch gevormde vrouwspersonen.

zaterdag 18 januari 2025 om 12:03
Claire45 schreef: β18-01-2025 11:57Ik heb 3 en een halve aflevering gezien en ben afgehaakt. De kandidaten spreken me niet aan. Judith, Mike en Adrienne vind ik wel redelijk okΓ©, maar Maarten en Jan zijn dodelijk saai en die skileraar maakt ook geen verpletterende indruk. Ik was halverwege de vierde aflevering en dacht: wil ik hier de komende weken mijn tijd aan verspillen? Toen heb ik de tv uitgezet en ik denk dat ik er verder niks aan ga missen. Maar jullie zijn al veel verder in het seizoen, dus ik vraag het toch maar: zit er nog muziek in?
JA!
zaterdag 18 januari 2025 om 12:14
Ga gewoon verder kijken dan kom je er vanzelf achterClaire45 schreef: β18-01-2025 11:57Ik heb 3 en een halve aflevering gezien en ben afgehaakt. De kandidaten spreken me niet aan. Judith, Mike en Adrienne vind ik wel redelijk okΓ©, maar Maarten en Jan zijn dodelijk saai en die skileraar maakt ook geen verpletterende indruk. Ik was halverwege de vierde aflevering en dacht: wil ik hier de komende weken mijn tijd aan verspillen? Toen heb ik de tv uitgezet en ik denk dat ik er verder niks aan ga missen. Maar jullie zijn al veel verder in het seizoen, dus ik vraag het toch maar: zit er nog muziek in?

Ook een Pluviofiel

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in