Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ik kijk uit naar het volgende diepte-interview. Ben heel benieuwd hoe die warme grootse liefde nu voelt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Een valse getuigenverklaring afleggen is strafbaar.frizzy, 15 uur geleden

Dat is het pas als die getuigenverklaring onder ede (dus bij de rechtbank of tegenover de rechter-commissaris) is afgelegd. Dan spreek je van meineed en daar zou je zomaar gevangen voor kunnen worden genomen. Een getuigenverklaring bij de politie leg je niet onder ede af, dus daar kan je in principe roepen wat je wil.
http://www.nu.nl/achterkl ... olitie-berichtgeving.html

M - Kickbokser Badr Hari heeft aangifte gedaan tegen het team van de politie Amsterdam dat onderzoek doet naar een ernstige mishandeling tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.

at laat zijn advocaat Bénédicte Ficq vrijdag weten.

Ficq vermoedt dat er ''een open communicatieve verbinding'' bestaat tussen het onderzoeksteam en De Telegraaf. De krant berichtte de afgelopen dagen uitvoerig over de mishandeling en het onderzoek.

De raadsvrouw vindt dat verdacht. ''Het verstrekken van opsporingsinformatie door de politie aan journalisten is schending van het ambtsgeheim. Daarom is aangifte gedaan bij de hoofdofficier van justitie en is verzocht om een onderzoek van de Rijksrecherche.''

( het hele bericht is te lezen via de link)
quote:astrape schreef op 13 juli 2012 @ 01:28:

Een valse getuigenverklaring afleggen is strafbaar.frizzy, 15 uur geleden

Dat is het pas als die getuigenverklaring onder ede (dus bij de rechtbank of tegenover de rechter-commissaris) is afgelegd. Dan spreek je van meineed en daar zou je zomaar gevangen voor kunnen worden genomen. Een getuigenverklaring bij de politie leg je niet onder ede af, dus daar kan je in principe roepen wat je wil.Volgens mij is dat ook strafbaar, hoor. Je ondertekent ook iets, dat je het naar waarheid hebt verteld.
quote:redband schreef op 13 juli 2012 @ 14:03:

http://www.nu.nl/achterkl ... olitie-berichtgeving.html

M - Kickbokser Badr Hari heeft aangifte gedaan tegen het team van de politie Amsterdam dat onderzoek doet naar een ernstige mishandeling tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.

at laat zijn advocaat Bénédicte Ficq vrijdag weten.

Ficq vermoedt dat er ''een open communicatieve verbinding'' bestaat tussen het onderzoeksteam en De Telegraaf. De krant berichtte de afgelopen dagen uitvoerig over de mishandeling en het onderzoek.

De raadsvrouw vindt dat verdacht. ''Het verstrekken van opsporingsinformatie door de politie aan journalisten is schending van het ambtsgeheim. Daarom is aangifte gedaan bij de hoofdofficier van justitie en is verzocht om een onderzoek van de Rijksrecherche.''

( het hele bericht is te lezen via de link)Een woordvoerder van de politie liet vrijdag aan het begin van de middag weten nog niets te hebben vernomen van een aangifte tegen het onderzoeksteam.

Volgens mij kún je ook helemaal geen aangifte doen vanuit het buitenland. Maar goed...
Kan me voorstellen dat Badr het niet leuk vind dat zijn geniale verhaal afgefikt wordt in de pers.
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 juli 2012 @ 15:31:

Kan me voorstellen dat Badr het niet leuk vind dat zijn geniale verhaal afgefikt wordt in de pers. Nou, ge-ni-aal.
Nou, hij heeft wel gevoel voor detail.
Hij moest scenarioschrijver worden. Maar dat kan altijd nog.
Hij kan vast spannende misdaadthrillers schrijven...
Het is heel eenvoudig allemaal:

Op het moment surpreme woelde hij door de haren van Stellie;

Hij klom over het balkon naar buiten. Dat deed hij omdat hij het politie-onderzoek niet in de weg wilde lopen;

Hij is zelfs niet te beroerd om een theedoek vast te houden om een aantal glazen af te drogen. Zo is Badr: nooit te beroerd om zijn, gevraagd of ongevraagd, zijn handen uit de mouwen te steken;

En zoals de huurder van de skybox ook al zei: de meeste mensen in de skybox waren de 40 gepasseerd. Dan vecht je niet meer! Stellie hoopt wel dat Badr zijn beroep kan uitoefenen na zijn 40e. Die blonde lange manen waar Badr zo gek op is, kosten nu eenmaal geld.

En dat hij nu lekker aan het vakantievieren is, laat zien hoeveel hij om Stellie geeft. Zij heeft ook een beroerde tijd achter de rug ja en verdient, net zo goed als het slachtoffer, rust in deze moeilijke tijden.

Dames, Badr is gewoon de ideale schoonzoon. Ik denk dat jullie stiekem een beetje jaloers zijn op Stellie ;)
Ja, ik geef het toe...

Pseudologia phantastica, oftewel geloven in je eigen leugens, waardoor deze voor de persoon de waarheid worden.
Ik zie groen van jaloezie, ik geef het ook toe.

Zou ie narcistisch zijn?
Badr is gewoon een in- en in goeie jongen. Ik begin gewoon een tegenactie hier (enneh....ik ben echt niet op dat feestje geweest hoor, en als ik op dat feestje was geweest dan zeker niet in de buurt geweest van de skybox of zelfs maar een theedoek, heb niets gezien, niets gehoord. Laat dat even heel duidelijk zijn!

Dames, ik heb voor de vakantie iets laten maken zodat hij kan zien dat hij zich gesteund kan voelen. Misschien ook iets voor jullie? Ik hoop dat hij het kan waarderen....

Ik heb Estelle ook eenzelfde exemplaar gestuurd. Ik hoop dat ze hem nog even draagt op hun vakantie.

Wegens herkenbaarheid haal ik dat plaatje zo wel weer weg....
OMG waar heb je dát gevonden?!
quote:frizzy schreef op 13 juli 2012 @ 18:12:

OMG waar heb je dát gevonden?!

Zelf gemaakt en geposeerd. Helaas absorbeerde de theedoek die ik eesrst wilde gebruiken niet zo goed voor een badpak.

*gewoon Badr intikken op google en staat ergens onderaan blz 1*
Hahahahahahahahahaha Louisa
Badr's advocate doet wel heel erg huilie-huilie...

De advocaat van vechtsporter Badr Hari heeft aangifte gedaan tegen politie. Volgens advocaat Bénédicte Ficq verwoordde de krant de afgelopen dagen 'zodanig specifieke en nieuwe informatie uit het opsporingsonderzoek dat geconcludeerd moet worden dat het opsporingsteam en de Telegraaf in een open communicatieve verbinding met elkaar moeten hebben gestaan.' Verstrekken van opsporingsinformatie door de politie aan journalisten is schending van het ambtsgeheim.

Ficq heeft daarom vrijdag aangifte gedaan bij de hoofdofficier van justitie in Amsterdam en er is verzocht om een onderzoek van de Rijksrecherche.

Ficq zegt: 'Badr Hari is in elke telegraafpublicatie van journalist John van den Heuvel als dader neergezet. Geen enkele persoon verdient het op deze manier kwalificaties van daderschap toebedeeld te krijgen nog vóór justitie deze status zelf aan cliënt heeft verbonden en dit ook jegens deze persoon kenbaar heeft gemaakt.' (Aaaahhh, sielug...)

"Het is nog niet duidelijk of Badr Hari verdachte is. Volgens Ficq zal Badr Hari zich direct melden bij de politie om te verklaren. Badr Hari zou eerder deze week naar Marokko zijn vertrokken voor een vakantie". (ja, ja...)
Naar Marokko?
Zometeen in boelevaaar bij rtl4.

Ze hebben contact gehad met Badr vanaf zijn vakantieadres.
quote:frizzy schreef op 13 juli 2012 @ 18:24:

Naar Marokko? IK dacht dat ze op Ibiza zaten
quote:galadriel schreef op 13 juli 2012 @ 18:25:

Zometeen in boelevaaar bij rtl4.

Ze hebben contact gehad met Badr vanaf zijn vakantieadres.

Hoe laat?!

Oh heerlijk, heb ik eindelijk een goeie reden voor dat flutprogramma.
Ja Frizzy, duhhhh. Geen uitleveringsverdrag met Nederland. Badr is niet op zijn achterhoofd gevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven