Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Badr & Estelle gaan door!
Natuurlijk is mijn haar echt van mezelf, het zit toch op mijn hoofd en ik betaal de kapper van mijn eigen geld en niet van alimentatie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dat is dan wel weer slim, om achter elke zin "kut" te zeggen. Als je achter elke zin "godvergeten kloothommel" moet zeggen, dan ben je voor een korte boodschap morgen nog in gesprek. Zeker met al die euhhhh's ertussen.
De moderator heeft denk ik aan de knopjes gezeten, nu kan ik daar niet om een slotje vragen. Maar eehhh...

WEGWEZEN HIER!
Want binnen nu en heel snel gaat de boel ontploffen?
Je weet het maar nooit met zulke contacten in de onderwereld.
Nee hoor, de TO moet vragen om een slotje.

Je kan makkelijk doorgaan tot 20.000 posts. Echt waar. Tenzij iemand gaat klikken.
Klikken mag niet van mijn moeder.
Dat is de reden dat Badr overal mee weg kan komen!
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 september 2012 @ 15:57:

Nee hoor, de TO moet vragen om een slotje.

Je kan makkelijk doorgaan tot 20.000 posts. Echt waar. Tenzij iemand gaat klikken.Wat zijn jullie opstandig zeg!
quote:frizzy schreef op 13 september 2012 @ 16:04:

[...]

Wat zijn jullie opstandig zeg!Komt door het topic
In de Dikke van Dalen staat bij opstandig: recalcitrant, obstinaat. Is dat hetzelfde dan?
Ik wilde eerst obstinaat zetten, maar ik verwachtte dat je dat woord niet zo kennen.
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 september 2012 @ 15:51:

Dat bedoel ik, hiltje. Vond het echt een schokkende colum eigenlijk. In Brabant zeg je achter elke zin kut. Dat is heel normaal: "Ga eens opzij, kut. Geef me de suiker aan, kut." Het waren gewoon Brabanders of mensen die New Kids hebben gekeken de avond daarvoor. Kijk, Kut naar je vrouw roepen, dat kan echt niet....Maar dat een parel uit onze samenleving een man invalide slaat....dat kan weer wel...
quote:frizzy schreef op 13 september 2012 @ 16:11:

Ik wilde eerst obstinaat zetten, maar ik verwachtte dat je dat woord niet zo kennen.
Ik heb de Dikke van Dalen toch gelezen.
quote:hiltje schreef op 13 september 2012 @ 15:46:

[...]

Leon zegt:

Een klootzak die dat woord ‘kut’ naar mijn vrouw spuugt, mag daar niet ongestraft mee wegkomen. Als ik de kans had gehad, had ik mijn fiets naar zijn rotkop geslingerd. En had ik nu in een politiecel gezeten en had mijn vriend Bram de rechter-commissaris ervan moeten overtuigen dat ik niet echt gevaarlijk ben, maar de eer van mijn vrouw verdedigde.

Tsja...ik vraag me dan af: wat doet een getrouwde vrouw op zondagmiddag in Bloemendaal op een fiets op de verkeerde weghelft.

Ik snap nu wel waarom hij Badr zo hoog heeft zitten...als parel van deze maatschappij...Whahahaha!

(van binnen lig ik dubbel, door de ramen van m'n kantoor zit ik nu Zeer Belangrijke Rapporten te schrijven...)
conversation = awareness
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 september 2012 @ 16:14:

Ik heb de Dikke van Dalen toch gelezen. Lezen en onthouden zijn twee verschillende dingen hè? Laat staan begrijpen.
quote:frizzy schreef op 13 september 2012 @ 16:16:

[...]

Lezen en onthouden zijn twee verschillende dingen hè? Laat staan begrijpen.Ja, daarom blijf ik hier ook nog gewoon doorposten. Ik lás het wel. Maar ja, ik onthield het niet. En snappen doe ik het ook al niet zo best.
Slotje is gevraagd hoor. Zooitje ongeregeld.
quote:frizzy schreef op 13 september 2012 @ 16:22:

Slotje is gevraagd hoor. Zooitje ongeregeld.Allemaal trollen hier, ik zweer 't je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven