X-factor 2011 de finale!!
vrijdag 10 juni 2011 om 22:02
quote:Tickel schreef op 10 juni 2011 @ 21:59:
[...]
Ik ben benieuwd of ik "gelezen"word.
Heb wel afgesproken met man dat we geen info verstrekken.
Voor de rest zie ik het wel.Spannend hoor. Ben wel erg benieuwd. Ik heb toch altijd wel een nep gevoel. Bij Char wel meer dan bij hem hoor. Ik bedoel als zij echt met overleden mensen kan communiceren dan zouden ze haar toch niet alleen de eerste letter van hun naam geven? Is het een N? Of een B?
[...]
Ik ben benieuwd of ik "gelezen"word.
Heb wel afgesproken met man dat we geen info verstrekken.
Voor de rest zie ik het wel.Spannend hoor. Ben wel erg benieuwd. Ik heb toch altijd wel een nep gevoel. Bij Char wel meer dan bij hem hoor. Ik bedoel als zij echt met overleden mensen kan communiceren dan zouden ze haar toch niet alleen de eerste letter van hun naam geven? Is het een N? Of een B?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 10 juni 2011 om 22:04
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 juni 2011 @ 22:00:
Pip, ik kan niet meer naar Rochelle kijken zonder bij mezelf te denken..."one ring to rule them all"....
@ Djin, ik durf ook niet naar Ogilvie. Ik heb zoveel dierbaren verloren de afgelopen twee jaar, ik weet niet wat dat met mij zou doen, zo'n show. Ik ben toch al (over)gevoelig voor dat soort zaken. Laat mij maar lekker thuis kijken!Dat dus. Het schrikt mij enorm af. Heb ook een paar heftige jaren gehad en ben bang daar dan mee geconfronteerd te worden. Liever thuis idd.
Pip, ik kan niet meer naar Rochelle kijken zonder bij mezelf te denken..."one ring to rule them all"....
@ Djin, ik durf ook niet naar Ogilvie. Ik heb zoveel dierbaren verloren de afgelopen twee jaar, ik weet niet wat dat met mij zou doen, zo'n show. Ik ben toch al (over)gevoelig voor dat soort zaken. Laat mij maar lekker thuis kijken!Dat dus. Het schrikt mij enorm af. Heb ook een paar heftige jaren gehad en ben bang daar dan mee geconfronteerd te worden. Liever thuis idd.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
vrijdag 10 juni 2011 om 22:05
quote:Djin schreef op 10 juni 2011 @ 22:02:
[...]
Spannend hoor. Ben wel erg benieuwd. Ik heb toch altijd wel een nep gevoel. Bij Char wel meer dan bij hem hoor. Ik bedoel als zij echt met overleden mensen kan communiceren dan zouden ze haar toch niet alleen de eerste letter van hun naam geven? Is het een N? Of een B?
Char geloof ik geen ruk van.
Ik vind het wel altijd frappant hoe Derek met kinderen "praat" die niet praten.
Het werkt op de één of andere manier wel.
Ach ik zie wel, en misschien ziet ie mijn moeder wel
[...]
Spannend hoor. Ben wel erg benieuwd. Ik heb toch altijd wel een nep gevoel. Bij Char wel meer dan bij hem hoor. Ik bedoel als zij echt met overleden mensen kan communiceren dan zouden ze haar toch niet alleen de eerste letter van hun naam geven? Is het een N? Of een B?
Char geloof ik geen ruk van.
Ik vind het wel altijd frappant hoe Derek met kinderen "praat" die niet praten.
Het werkt op de één of andere manier wel.
Ach ik zie wel, en misschien ziet ie mijn moeder wel
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 10 juni 2011 om 22:06
vrijdag 10 juni 2011 om 22:07